Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa se ta proklet vrstninred narediti. Vcasih tega ni bilo

No dajmo. Cela sezona v enem krogu.

No tole je pa FIA zdaj naredila po starem v prid Mercedesa

Konec je valjda

Napisano

Zal sem inel prav da bo prvenstvo odlocil SC ampak tole je blo pa fajn

Pravkar je g.Wankel napisal:

OMFG, sam kaj je bilo pa to?

Masi je mal zmešan s temle safety carom!

Mal bomo tko, a ne ne, bomo raje tko…

Dejansko je FIA imela prvaka v rokah

Napisano

haha kisla face pi mercu, wulf bi končal dirko za safety car. Drgač fia mora zgraditi močne temelje za naslednos sezonoo, ker to kar delajo zadnje dirke ni nobeni stvari podobno

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz sem vesel,sicer sem gledal samo highlight ,ker sem na šihtu. Ampak kaj točno je marsikoga zmotilo? Bi morali dirko končati za SC? Nisem videl nesreče in ne morem reči,ali je bil SC po nepotrebnem ali pa so ga na silo umaknili krog prezgodaj ?

Napisano
pred 28 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz sem vesel,sicer sem gledal samo highlight ,ker sem na šihtu. Ampak kaj točno je marsikoga zmotilo? Bi morali dirko končati za SC? Nisem videl nesreče in ne morem reči,ali je bil SC po nepotrebnem ali pa so ga na silo umaknili krog prezgodaj ?

 

Po nepotrebnem zihr ne, ker je bil Latifi raztreščen na stezi. Verjetno spuščanje zaostalih samo tistih, ki so bili med VER in HAM ni bilo najbolj čisto, ampak Masi zagovarja, da je to zato, da se je dirkalo. Je bilo pa ful čudno, ker jih je spustil naprej v istem momentu pa končal SC.

 

 

Napisano

SC upravicen, sam sem celo mislil da bodo posegli po rdeci.

Slo se je zato da je med L im M bilo 3-4 avtov zaostalih za krog, Max je se enkrat izkoristil SC za cist frisne rdece gume, L je bil se na belih ki so imele 30+ krogov. Najprej so rekli da jih ne bodo spustili naprej, kar bi seveda avtomatsko pomenilo Lewisovo zmago, besnel so po radiu redbullovci. Nakar pred zadnjim krogom kr naenkrat sonjih spustili (taka so dejansko pravila). Zacel je Wolf se dreti na FIO….

Ta odlocitev je dejansko direktno vplivala na prvaka….saj je bila razlika v gumah kot noc in dan (pac pravilna odlocitev red bulla). Ki pa bi bila zaman, ce bi bili se zaostali za en krog med njima.

 

Drugace pa vse pohval Lewisu kako sportno je sprejel in cestital Maxu po takem hudem udarcu.

 

P.S. Se ze govori, da si je mercedes zadal sam avtogol, williams Mercedes se mogoce ni razbil nehote….Russel bi bil prevec ociten. Teorije zarote, razplet idealen za razne nadalnje debate

Napisano
pred 10 minutami je jereb napisal:

SC upravicen, sam sem celo mislil da bodo posegli po rdeci.

Slo se je zato da je med L im M bilo 3-4 avtov zaostalih za krog, Max je se enkrat izkoristil SC za cist frisne rdece gume, L je bil se na belih ki so imele 30+ krogov. Najprej so rekli da jih ne bodo spustili naprej, kar bi seveda avtomatsko pomenilo Lewisovo zmago, besnel so po radiu redbullovci. Nakar pred zadnjim krogom kr naenkrat sonjih spustili (taka so dejansko pravila). Zacel je Wolf se dreti na FIO….

Ta odlocitev je dejansko direktno vplivala na prvaka….saj je bila razlika v gumah kot noc in dan (pac pravilna odlocitev red bulla). Ki pa bi bila zaman, ce bi bili se zaostali za en krog med njima.

 

Drugace pa vse pohval Lewisu kako sportno je sprejel in cestital Maxu po takem hudem udarcu.

 

P.S. Se ze govori, da si je mercedes zadal sam avtogol, williams Mercedes se mogoce ni razbil nehote….Russel bi bil prevec ociten. Teorije zarote, razplet idealen za razne nadalnje debate

V takih pomembnih dirkah bi dejansko morali prekiniti dirko (rdeča zastava ) in potem nadaljevati dirko za toliko krogov kot jih še manjka. Ne pa da na silo naredijo dramo in skoraj izsilijo zadnji krog.

 

Na koncu itak nekomu ni prav. Sem pa mnenja da si je letos Max preprosto bolj zaslužil naslov. Pa to ne rečem zato ker ne maram Lewisa.

Napisano

Problem je samo v tem, da iz "noben ne sme prehitevat zaostalih" gremo v "ti in ti in ti lahko prehitite ostali pa ne".

Ce bi sli v "noben ne sme" (potem je vmes prevec avtov in zmaga hamilton), v prehitijo vsi (bi rabil se en krog in zmaga hamilton) ne bi bilo tako cudno kot je pa sedaj.

 

Iz prejsne dirke, ko so se neki pogajal v to ka so kar tko na hit sprejel ... zanimivo.

Napisano

FIA zavrnila obe pritožb. MAX je uradno prvak.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 21 minutami je TiEn napisal:

FIA zavrnila obe pritožb. MAX je uradno prvak.

Tako je. Spodobi se in pravično je.

 

 

265494187_457271119102293_5779493633219831839_n.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je g.Wankel napisal:

Ma sej se bo Mercedes še na zavrnitev pritožil 🤦‍♂️

Pa potem še na zavrnitev zavrnitve. Pa potem še enkrat najbrž:lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hm,ne maram Lewisa in sem mnenja,da si je Max letos bolj zaslužil naslov,ampak jebemu da podpiram in razumem pritozbo Mercedesa. Če je pravilo,da gre SC v bokse ob koncu naslednjega kroga, po tem ko zaostali za krog prehitijo SC,potem naj bo tako. Tu je vodstvo dirke ali povsem zajebalo in spregledalo lastna pravila ali pa na silo izsilili buren zaključek dirke. 

 

Saj če bi bila obrnjena situacija,bi se pa RBR pritožil. Vsi smo vedeli,da bo na koncu dirke nekdo imel nos do tal. Tokrat sta vsaj oba dirkaca imela minimalno masla na glavi.

Napisano

To da zaostali za krog prehitijo SC ni obveza. Direktor dirke se lahko odloči za to ali pa ne.

Definitivno bi se pa lahko Redbull pritožil na to, da je Hamilton sekal ovinek in ni dobil kazni.

 

 

Napisano
pred 10 minutami je g.Wankel napisal:

To da zaostali za krog prehitijo SC ni obveza. Direktor dirke se lahko odloči za to ali pa ne.

Definitivno bi se pa lahko Redbull pritožil na to, da je Hamilton sekal ovinek in ni dobil kazni.

Ok,ampak ko se direktor dirke odloči , da lahko zaostali za krog prehitijo SC , se SC ne sme umakniti na koncu istega kroga,ne? 

 

Kar se tiče sekanja ovinka s strani HAM... Ja,ampak saj kaj drugega mu ni preostalo. Max mu ni pustil prostora. Pa nisem čisto prepričan,da je bil ovinek tam že Maxov. Je pa res,da je Lewis tam pridobil kakšno sekundo . Zdaj... Da mu vrne mesto? Zakaj že? Saj Max nikoli ni prišel pred Lewisa tam. Je pa res, da bi Lewis lahko vsaj malo manj očitno sekal šikano. Kakšni stožci tam (ali mivka) bi poskrbeli,da se nebi na polno odpeljal čez....

 

Tukaj je itak en kup "če-jev", nikoli ne bo fer za vse. Je pa res,da se je FIA letos čisto preveč in predvsem preveč labilno vmešavala s svojimi odločitvami. In dejstvo je ,da je Max super shendlal pritisk in glede na kar nekaj smole letos, mu jaz privoščim naslov. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.