Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

dne 29. 10. 2022 ob 20:00 je TiEn napisal:

@Z M A J Po FP3 zgleda, da se ti nasmiha sreča in bo imel merc dober vikend, morda pa le dočakajo eno zmago letos

Še 1h do štarta dirke.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ferarri je ostal zvest sam sebi. Mercedes na napačnih pnevmatikah jih je prehitel za minuto, skoraj za cel krog.

 

In pri nekonkurenčnem dirkalniku letos sta oba Mercedesa pred Sainzom v Ferarriju, ki se je na začetku sezone takoj po testiranjih nekaj hvalil, da ima letos dobre dirkalnike. 

Še ena taka dirka, pa jih bo Mercedes prehitel med konstruktorji...

 

Pri Ferarriju je to super, ker se že na začetku sezone ve, da bodo zafurali vse priložnosti in celo sezono. Nobenih presenečenj. Sami sebi so najhujši tekmec...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Gregster napisal:

Ponovno taktika pri Ferrariju uspela👍

Kaj je bilo pa s taktiko tokrat narobe ? Spet pišeš neumnosti.

 

Včasih se vprašam če sploh dirke gledaš. Po vsaki napišeš isti stavek,.. navaden hater ;)

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 2

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Gregster napisal:

Že dolgo ne gledam več f1. Pa vseeno vedno isto poslušam o Ferrariju. Ne rabiš se razburjat.

Res je. Že štirideset let se palijo, a rezultata od nikoder. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Alex napisal:

Res je. Že štirideset let se palijo, a rezultata od nikoder. 😊

 

Zdaj pa ti buče kotališ... Ferrari za časa Jeana Todta je bil 6 let nepremagljiv od 1999 do 2004

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Gregster napisal:

Že dolgo ne gledam več f1. Pa vseeno vedno isto poslušam o Ferrariju. Ne rabiš se razburjat.

Ja samo ko napišeš o taktiki , katere niso zgrešili to dirko. Pač slab setup/slab qualy in so končali kjer jim je mesto. Ne mešaj taktike z preformancom. Poglej si dirko, ko bodo zasračkali taktiko bomo skupaj komentirali.

 

Trenutno samo smetiš temo.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Zdaj pa ti buče kotališ... Ferrari za časa Jeana Todta je bil 6 let nepremagljiv od 1999 do 2004

No, pa malo manj. Od takrat naprej pa tema. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drugače pa tudi ne smemo pozabiti, da je bila to MAX-ova 14ta zmaga v sezoni, kar je največ od katerega koli dirkača. Do konca sta ša še dve dirki.

1. Me zanima če bo še kako odnesel
2. Me zanima če bo res Merc brez zmage letos(mogoče če ne zgrešijo spet strateguje z gumami, hard jim ne pašejo, medium sploh ne testirajo na FP-jih)

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 54 minutami je TiEn napisal:

Drugače pa tudi ne smemo pozabiti, da je bila to MAX-ova 14ta zmaga v sezoni, kar je največ od katerega koli dirkača. Do konca sta ša še dve dirki.

1. Me zanima če bo še kako odnesel
2. Me zanima če bo res Merc brez zmage letos(mogoče če ne zgrešijo spet strateguje z gumami, hard jim ne pašejo, medium sploh ne testirajo na FP-jih)

Merkl in Dimnikar naj ponovita lanski Sao Paolo, tisto je bila (z mojega vidika) paša za oči in skoraj dolgcajt, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko tudi priznam, če RBR ne bi imeli v prvem dirkalniku VESOLJCA, ampak 2 Pereza, bi bil 44 manjkrat drugi, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko imaš denar in ime, a brez znanja si ničla v F1.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kadrovske rošade v paddocku F1, ki bi lahko odločilno vplivale na prihodnost Micka Schumacherja.

 

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.