Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tako je. Zadnji od stare ?ole je od?el takoreko?. On je poslal ?umija v penzijo.

Grande Fernando!!!

?umi se je sam poslal, prekmalo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez ega ni prvaka (prost, senna, schumi......) potem majo vsi raje dirko s placanimi sedezi....

 

Sel je zadnji in z njim prava f1

 

Je treba lo?iti med egom pred novinarji in egom pred lastno ekipo in preprosto - ?ivci.

 

Glede ?umija pa ponujam v branje tole: http://atlasf1.autosport.com/98/bel/schumacher.html

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je treba lo?iti med egom pred novinarji in egom pred lastno ekipo in preprosto - ?ivci.

 

Glede ?umija pa ponujam v branje tole: http://atlasf1.autosport.com/98/bel/schumacher.html

Laudin ego (v ?asu dirkanja) je postavil mclaren na zmagovalne noge (sam je in?inirjem govoril o materialih in pomembnosti te?e dirkalnika in jih tudi prepri?al ), tako da ego pred ekipo mora biti! Primer Lorenzo / Ducati, ?ele po enem letu so ga poslu?ati za?eli in mu ugodili 'ego' zahteve (?e ne ve? zakaj se ne gre ti lahko povem). Od takrat zmaguje a ga je zaradi tega Ducati prekmalu odpisal kot nekoga ki ne poslu?a ekipe in krivi ekipo....dokazal je da ima prav in zelo jim je ?al. 

 

Bottom line, ducati se ni premaknil niti za Rossija, niti za kogarkoli drugega (vsi so zahtevali manj mo?i in ve? vodljivosti), dokler ni pri?el dirka? s ?e ve?jim egotom, ki je zmagal pred ekipo, a ga je ko?talo sede?a. Brez tega ne more? biti prvak.

 

Ne vem kaj ho?e? povedati s Schumijem?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Schumija je v 1. penzijo (pri Ferrariju) poslal LdM, ker sta si merila lu*?ke z Todtom. Ampak sam ni vedel, da bo Todt vzljubil Raikkonena, zato je potem s Santanderjem pripravil novo akcijo. Precej ?alostno, saj bi imeli ?e kak?en naslov ve? in voznika, ki dejansko ljubi Ferrari (kdor gleda Raikkonenove insta storije). Precej literature na tole:

https://f1bias.com/2012/04/05/truth-about-kimi-ferrari-santander-2008/

Tako smo pa imeli trmastega bika, ki je udrihal po vseh ekipah, za katere je vozil. S tem da, je bil vpleten v kar nekaj Renaultovih in Mclarnovih ?kandalov, katere je bil za?udoma opro??en zaradi sodelovanja s FIA :D

 

Se pa strinjam, da je ego recept za prvaka in, da tudi on je material za prvaka. Edino kar je, je to, da je precenjen. Prehitevanja po zunanji strani so se mu redko iz?la on pa ?e kar z glavo naprej skoz zid. Dobra stvar pa so bili vedno eksplozivni ?tarti in predvsem izogibanje te?avam.

 

Kimmija bo menda nadomestil Leclerc (pa ne trgovina iz Francije). No bomo videli kako se bo odvilo in razpletlo.  :zvizga:

 

Baje ima Raikkonen novo 1+1 pogodbo, kar je ?isto fer. Leclerc naj se ?e malo kali v Haasu.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Temni Senna, de?ni kralj. No sicer se to?ke za prvenstvo podeljujejo ?ele ju3, ampak uvod je odli?en.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosim ne zalit Senne....

Senna ni imel 250 senzorjev, absa, tcsja....mel je samo sklopko pa saltkebel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mislil da si bosta vodilna dva bli?je,.. ferrari tokrat prehiter. Dirka pa razen prvega kroga malo zaspana. A se je Halo izkazal?

Ja,je pokazalo popraskan Halo.

 

Sicer pa, za Belgijo,precej dolgocasna dirka.

 

No,vazno da je Seb zmagal ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja je treba priznati, kakor smo ga pljuvali je en tak dogodek bolj pomemben.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gre slu?ajno kdo v monzo?

Jaz bom verjetno zeloooooo blizu (v rojstnih krajih poleg)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tri desetletja nazaj so v Monzi dirkali na ovalu.....brez vsega. Na oval smo sli jaz boss klopko in ajval nismo prisli niti do polovice zarad naklona.

 

Pa se to so bile betonske plosce, ne asfalt.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.