Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nekoč hodil na usklajevanje tehničnih direktiv EU. Prvi predlog je imel za podlago študije, kaj bodo spremembe prinesle dobrega ekonomiji, novim delovnim mestom. Tako da lažje razumem pojav - zakaj so zadnja leta s predpisi pokvarili že zelo zanesljive avtomobile. Servisi bodo imeli spet več dela.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kot obljubljeno napisem se konci razplet. So preverili jermen in ni bilo to, tako da se je potrdilo da je kompresor (oz. super polnilec). Je bil podan zahtevek za garancijo in je bil zamenjan pod garancijo. Trenutno je vse ok, ampak tudi prej je bilo ok ko je bilo toplo. Ko se bo kaj ohladilo se bo pokazalo oz. bolje receno slisalo ce je vse ok.

 

V kolikor bi bilo treba placat je samo cena dela 3500 eur + ddv. Pa en kup dodatnega materiala pa delo in bi na koncu bilo cca 5500 eur.

Kot bi @Alex rekel ... premium avto premium cena.

  • Všeč 5
  • Začuden 1
Napisano
pred 27 minutami je Bossek napisal:

Kot obljubljeno napisem se konci razplet. So preverili jermen in ni bilo to, tako da se je potrdilo da je kompresor (oz. super polnilec). Je bil podan zahtevek za garancijo in je bil zamenjan pod garancijo. Trenutno je vse ok, ampak tudi prej je bilo ok ko je bilo toplo. Ko se bo kaj ohladilo se bo pokazalo oz. bolje receno slisalo ce je vse ok.

 

V kolikor bi bilo treba placat je samo cena dela 3500 eur + ddv. Pa en kup dodatnega materiala pa delo in bi na koncu bilo cca 5500 eur.

Kot bi @Alex rekel ... premium avto premium cena.

To je kr neki. Če ga sam zamenjaš te stane 5x mamj Isto kot pri rednih servisih na uradnem servisu. Čim manj hodit na uradni servis in ti bo denarnica hvaležna. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Super poročilo. 👍

 

Tale cena za delo pa ...  je mehanik prišel iz Hirošime? To je precej več kot bruto bruto plača mehanika. 😀

 

P.S. "dela"

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

No da malo bolj razclemo. (vse brez ddv) Glavni del je kompresor dobrih 3,5k, pol nek obroc dobrih 100, pa neke cevi 200 pa se nek dodatn materjal. Dela naj bi bilo 4 ure (cca 300 eur) pa potem davek gor pa si na dobrih 5k. Plus verjetno je potem se kaj vec in si na 5,5k.

 

Sifra produkta je ista kot sem dal ze linke na ostale forume: HF012070XF

Najde se rabljene na ebayu, kaj dobis je pa drugo vprasanje: 

WWW.EBAY.DE

Tolle Angebote bei eBay für Hf012070xf. Sicher einkaufen.
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Bini napisal:

Če je tole pogosta okvara bo verjetno vpoklic, serijska napaka pa to.... :whatever:

 

Misliš tako kot pri Mazdi 2.2 za ene par stvari, ki na koncu koštajo nekaj k €? 😁

 

Tudi neuničljivi Mazdini bencinarji žal gredo v to smer, začenši z X, pa MHEV, ...

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Zgleda tako, da je za konec treba še iz M. bencinarja narediti klump, da bomo lažje prešli na elektriko, ki je morda še večji klump.... :whatever:

Napisano
pred 4 urami je Bossek napisal:

So preverili jermen in ni bilo to, tako da se je potrdilo da je kompresor (oz. super polnilec).

 

Mene pa jezi to, da bi morali stručkoti prej vedet kaj je vzrok, ne pa da ti prodajajo zgodbico o jermenu. To je problem že od leta 2019 in nemogoče je, da ne bi vedeli zanj. Če sem si jaz zapomnil pa sploh nimam X motorja in to takrat, ko sem celo želel ta motor kupit v Mazdi 3, teli k majo pa take zadeve na mesečenem nivoju se pa sprenevedajo pa delajo budalo iz stranke. Počas bom začel @Alex verjet, da je res najbolje se izognit pooblaščencem, če je le možno. :whatever:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Jaz na nobenem forumu niti od mojega mehanika, ki je bil vodja mazda servisa še nisem slišal za ta problem pri novejših x 186 motorjih. Pa je bil na specializaciji v tujini. Pravi, da so ta problem rešili pri novejši verziji x 186. 

Ne zanika, da ni mogoče a skrajno redko se to lahko zgodi. 

Moje mnenje je, da so tejle mojstri na uradnih servisih  totalno nesposobni in se gredo igrice - zamenjajmo vse po vrsti, mogoče pa le bo kaj bolje. Tak primer sem imel na Peugeotu, ko sem bil še mlad pa naiven in sem vozil avto na uradni servis. Velikokrat se mi je namreč zgodilo, da ni vžgal, kar tako na lepem in po "tuhtanju" mojstrov so ugotovili v en glas, da je šla "čentralina" ali po domače - glavni računalnik. Takrat so mi z lahkoto našteli, da bo strošek popravila :

Čentralina - 1800 dem, delo 400 dem in dodatni materijal še 200dem=1400dem.

To je bilo takrat veliko denarja. 

No, pa sem se odpravil v Trst, kjer sem to isto čentralino kupil za 850.000 Lit. Pribl. pol manj. 

Prinesel sem jim jo na servis in oni so jo zamenjali. In po par tednih je bilo. - enako kot prej. In so enostavno izjavili, da izgleda, da ni to to. Avto ni bil več v garanciji, seveda. In sem vzel avto, jim rekel aus fiderzen in šel k lokalnem avto električarju, ki je v eni uri našel napako (nekaj z maso je bilo narobe) in me je stalo 20 dem. 😎

Nauk: ne verjemi šalabajzerjem na uradnih servisih, ker, ko pride kak bolj kompleksen problem (kar je več kot menjava olja in filtrov) so totalno izgubljeni in v večini primerov se gredo igrice, zamenjajmo tole, pa tole, pa še tole, mogoče pa bo tole...

Pomislite samo na avtoličarje.Ko pripelješ avto za popravit, te najprej vprašajo, kdo plača popravilo.

Ko sem pripeljal prvo mazdo 6,da popravijo  blatnik ki mi ga je nekdo poškodoval na parkirišču, bi bila cena popravila, če bi sam plačal 400€,tako pa je dobila zavarovalnica račun za 1200€. 🤪

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Dobro, da nisi bil plačnik te storitve oz. morebitnega eksperimentiranja (če slučajno ne bo rešilo obstoječe težave).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zgodba z jermenom ni tako grozna kot se slisi. Pac ker gre za uveljavljane garancije je treba bit 100% kaj je. Zato so pac prvo res za zihr izlocili moznost jermena potem pa izpolnili vse formularje za cargarantie, da gre vse lepo cez. 

 

Jaz sem s samim postopkom servisa zelo zadovoljen in nimam niti ene pripombe cez. Vse izpeljano tako kot treba 

Napisano
pred 44 minutami je Bossek napisal:

Zgodba z jermenom ni tako grozna kot se slisi. Pac ker gre za uveljavljane garancije je treba bit 100% kaj je. Zato so pac prvo res za zihr izlocili moznost jermena potem pa izpolnili vse formularje za cargarantie, da gre vse lepo cez. 

 

Jaz sem s samim postopkom servisa zelo zadovoljen in nimam niti ene pripombe cez. Vse izpeljano tako kot treba 

Ko je v garanciji pač gre ta postopek na račun garancije , ko je avto izven garancije pa se začne  eksperimentiranje na tvoj strošek. Ne morejo upravičiti narobe naročenega kosa zato gre vse v  tvoj strošek. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 6 urami je Bossek napisal:

Zgodba z jermenom ni tako grozna kot se slisi. Pac ker gre za uveljavljane garancije je treba bit 100% kaj je. Zato so pac prvo res za zihr izlocili moznost jermena potem pa izpolnili vse formularje za cargarantie, da gre vse lepo cez. 

 

Točno tako kot pravi @Alex. Če je v garanciji ti je vseeno, ampak takoj ko ni je pa to zelo pomembno, da se ne gremo igrico skrivalnic, kjer si glavni sponzor ti. Zato pričakujem, da bo servis zadel vrsto okvare vsaj v 80-90% primerov takoj in ne s poskušanji. Ne bentim zastonj, ker sem bil že parkrat takole ta generalni sponzor kar sam. 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Mislim, da bo veliko več gorečih elektro-avtočkov kot teh okvar. 

 

 

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Mislim, da bo veliko več gorečih elektro-avtočkov kot teh okvar. 

V Sloveniji ni na voljo uradne statistike, ki bi natančno prikazovala število požarov električnih vozil. Po podatkih Uprave Republike Slovenije za zaščito in reševanje so gasilci do 2. septembra 2024 izvedli 470 intervencij zaradi požarov na vozilih, vendar ti podatki ne ločujejo med vrstami pogona vozil

 

Kljub temu pa obstajajo posamezni primeri požarov električnih vozil:

  • Topolšica (avgust 2024): V garaži stanovanjske hiše je med polnjenjem zagorelo električno vozilo, kar je povzročilo večjo materialno škodo.

  • Gorenjska avtocesta (december 2023): Električni avtomobil je zagorel med vožnjo; voznik se je pravočasno ustavil in izstopil, vozilo pa je pogorelo v celoti.

  • Štajerska avtocesta (december 2023): Na tovornem vozilu, ki je prevažalo karambolirana osebna vozila, je zagorelo električno vozilo, požar pa se je razširil na več drugih vozil.

Strokovnjaki poudarjajo, da so električna vozila v povprečju manj nagnjena k požarom kot vozila z notranjim zgorevanjem. Statistični podatki kažejo, da je verjetnost požara pri električnih vozilih celo do 20-krat manjša .

Napisano (urejeno)

Ja, v redu. Razumemo in smo že 100krat predelali. Samo, ko se vžgejo, jih je pa VELIKO težje pogasiti, še posebej če jih je več skupaj. Bi bilo dobro, če bi se to tudi razumelo. Tisti bencin ali pa dizel zgori v trenutku, potem pa malo pene vržeš na avto pa si konec. Pri električnih avtih pa ni tako. Še nekega skupnega standarda glede varnosti ni. Če si se kdaj ukvarjal z razvojem izdelkov, potem lahko veš, da je to še kar daleč od tiste praktičnosti, ki jo imamo že rešeno pri ICE motorjih.

Popravljeno od Agerg
Napisano

Električni sploh nebi smeli na cesto dokler ni rešeno gašenje baterij! Poznam veliko gasilcev, ki pravijo, da je tak požar najbolj zahteven za gašenje.... :nevem:

Napisano

Saj bo, še par let. Kitajci so že naredili baterije, ki jih lahko z žeblji prebiješ, pa ne bodo zagorele.

Potem ko bodo trenutno kemijo zamenjali "solid-state materiali" pa bo bojazni še toliko manj.

Natrijeve baterije bodo pa sploh težko gorele. 😃

Napisano

Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉

Napisano
pred 18 minutami je etcho napisal:

Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉

To je vsaj izvedljivo. Oziroma bo.

 

Jaz pa nikoli ne bom dočakal ICE, ki ne trese in onesnažuje (pa še smrdi).

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je etcho napisal:

Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉

Pa še, da bodo izgledali kot pravi avti in ne  kot neki otroški avtki na pedale. Ko vidim Teslo se vedno spomnim na tiste male avtke, ki smo jih imeli pred pol stoletja in več. Ali pa na risanko "avtomobili"

Pa niti takrat ne bom imel električnega . Upam, da bo moj naslednji avto zopet dizel/blagi hibrid. To je dobita kombinacija za kvalitetno  prevozit 1000+ kilometrov. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.