Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ,imam težavo z mazdo 3 letnik 2006 1.6 bencinar  70000km ,in sicer na avtu je menjano olje filtri sveče in očiščena loputa ,avto do 3000 obratov enostavno ne gre zelo počasi dobiva na obratih ko pa preseže 3000 obratov pa normalno potegne ,je imel mogoče kdo kdaj  podobno težavo..?

Napisano

Tega je lahko kr nekaj. Od svečk, ki prebijajo, do vžigalnih tuljav in kablov, potem senzorji pretoka zraka, pa še kakšno temperaturno tipalo bi se našlo, pa lambda sonda. Ma ni da ni... prvo je treba priklopit na tester pol pa vse po vrsti.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Tega je lahko kr nekaj. Od svečk, ki prebijajo, do vžigalnih tuljav in kablov, potem senzorji pretoka zraka, pa še kakšno temperaturno tipalo bi se našlo, pa lambda sonda. Ma ni da ni... prvo je treba priklopit na tester pol pa vse po vrsti.

A niso mazdini dizli problematični? 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Priklopljen na tester in ne pokaže nobene napake 
    • Kako mislis sedaj? Jaz sem o BTCju pisal ze 10 let nazaj, ko je se vas bog in batina majes tam delal. Vedno sem dobil nekaj polomljeno, popraskano, manjkali so vijaki itd. Da ne govorim kako je bila notranjost umazana. Sploh strop k je na mazdi 6 GH bez barve so se jasno videli odtisi dlani. Enkrat sem tja tudi peljal na vpoklic kjer so menjali sanke voznikovega sedeza. Vsi senzorji in kabli k so pod sedezom so tovarnisko u nulo speljani in fiksirani na sedez. Ko so menjali sanke niso niti enega kabla dali nazaj na svoje mesto in, ko si se premikal s sedezom si zapenjal v konektorje. Posledicno sm fasal lucko za airbag. In potem mi majster pravi da imam se en vpoklic kjer morajo menjati sprozilec airbaga pri sovozniku in glede na to da mora komplet armaturko razkopat in odstraniti radio itd. sem mu samo prijazno rekel, da hvala lepa. Ker sprozilca sam nesmem zamenjati tega vpoklica tudi nisem opravil. Cirkus. Aja pa, ko sem prisel po avto sem ga dobil s cist praznim akumulatorjem in ga niti prizgati nisem mogel. Mi "vodja" pravi, da je akumulator tudi za zamenjat in da je svoh. Ko sem mu rekel, da je akumulator nov in da je bil en mesec nazaj zamenjan me je pa samo gledal. Valda 2-3 dni kar je bil avto pri njih so vrjetno "sraufal" cel cajt z odprtimi vrati in so notranje lucke skos gorele in je prislo do izpraznitve...
    • Takim je pa sploh treba vzet.
    • Moja dva gresta v Španijo vsako zimo, tko da vsak zimsko dodatek prav pride 😀
    • Mogoce je povezano s tem da furam 15 novozelandcev
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.