Skoči na vsebino

REZANJE FEDER????

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Posku?am vzpostaviti stik z Maroltom, pa mi ne uspe. Sicer pridem na njihovo spletno stran, tam dobim e-mail naslove, ko pa jim pi?em, se vse vrne nazaj, ?e? da ni pravi naslov. ?e ni?, pa ni?. Pozna kdo ?e koga, ki se ukvarja z dviganjem podvozja. Pa s tem ne mislim nekoga, ki ima avtodvigalo...

 

poskusi ga poklicat na katero od teh ?tevilk

 

 

 

Janez Marolt s.p.

Cesta v Loke 10

3330 Mozirje

SLOVENIJA

 

ID za DDV: 16616499 (zavezanec za DDV)

Mati?na ?t.: 1330861

 

Telefon: (03) 839 - 42 - 70

Telefaks: (03) 839 - 42 - 71

GSM: 041 - 690 - 004

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne ve?. Vsaj na AutoRentu (dokler smo ?e sodelovali) so zatrdili, da tega za BT50 ni ve?. Edino, kar bi se dobilo, je "podloga", ki se jo montira na ?asijo in pride karoserija toliko bolj dvignjena. Meni pa to ne pomaga kaj dosti, ker bi mi pa ?asija orala po snegu in spet nisem pridobil ni?.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Eno zanimivo odkritje, ?e mogo?e koga ?e zanima:

Naneslo je, da sem se s svojo Mazdo BT 50 spustil vse do Nove Gorice. In sem nasproti OBIja na?el mojstra, ki obnavlja amortizerje. In sem se ustavil pri njemu in ga vpra?al, kako je z dviganjem podvozja in ?e ima kak?no idejo. In mi prav zdolgo?aseno odgovori:

"Stane 200? in traja 1 uro." Debelo ga gledam in vpra?am, kako je s homologacijo, pa mi odvrne, da spredaj ni kaj homologirat, ker ima torzijo in se jo pa? premakne za dva zoba (karkoli mu to ?e pomeni), zadaj pa se v Italiji (Lo?nik) kupi poseben kos, ki listnati vzmeti omogo?a nihanje in je pa? toliko dalj?i od tega ki je ?e gor. In ker gre za originalni kos, ni potrebna homologacija.

To je torej vsa znanost. Kasneje mi je razlo?il, da je samo letos dvignil ?e 11 terencev in da to pri Mazdi ni nobena vesoljska tehnologija in da vsak malo bolj?i kova? lahko to naredi. Kon?al je nekako v smislu, da take avtomobile prodajajo tudi v Afriko in da za tja avto ne sme biti kompliciran.

 

Kljub vsemu hvala za vse nasvete in predloge.

Napisano

Pravi, da to on sam uredi. Ker se ukvarja z obnavljanjem amortizerjev, lahko tudi podalj?a "batnico", in tako ostane hod amortizerja enak, le da je dalj?i. ?e sem prav razumel.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Potem je lahko to samo g. Vuga?

 

No?em delat neke silne propagande, toda ?e ?e vpra?a?:

Vuga Miran

Partizanska ulica 2

5000 Nova Gorica

(05) 30 22 057

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.