Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zvok avtomobila mi daje vedeti, da je ponovno po?il auspuh.

 

To je ?e drugi? v njegovi ?ivljenjski dobi, zato bi ga sedaj raje zamenjal.

 

Mazda-mx3 mi je priporo?il Bosal, zanima pa me, ?e se spla?a dat gor kaj bolj ?portnega in ?e ... kaj.

 

Ravno razmetaval pa z denarjem ne bi.

 

Hvala za nasvete.

 

p.s.: Kje v Ljubljani ali Kranju se da dobit Bosal in koliko ?asa traja, da zamenjajo?

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

ja ce bi ga lahko homologiral...ne priporocajte folku izdelkov, ki so predmet homologacije in le te ni mozno izpeljat :angry:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

vi govorite samo o zadnjem locu, kaj pa ?e je spustil kje drugje, pred ali za katalizatorjem, kar se je zgodilo meni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni je na 323 1,4 na vsaki 2 leti crkoval zadnji lonec :angry: 2x walker, delam pa pbl 25k km na leto

IPB Image
Napisano

premalo tera?, da ti kondenza vun ne zme?e. :D:D:D

Druga?e pa od lau? so lonci iz dvojne plo?evine, tako da en ?as dr?ijo.Glede kompletnih iz inoxa pa ne vem ?e bo? dobil homologacijo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

ja ce bi ga lahko homologiral...ne priporocajte folku izdelkov, ki so predmet homologacije in le te ni mozno izpeljat :angry:
Glede homolomo vem,da ga ne more? dobiti;sem bil zadnji? pri njemu na obisku in se trudi v tej smeri;v glavnem ko bom si rihtal kak?nega bencinca ali pa mi bo na mojem crhknil izpuh grem ziher k njemu.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

jaz sem skoro vse avte teral pa mi ?e pri nobenem ni bilo treba menjati izpuha,poznam pa jih dosti ki se vozijo pod nizkimi obrati pa na kratke relacije pa so morali v istem ?asu ?e dvakrat menjati. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz sem skoro vse avte teral pa mi ?e pri nobenem ni bilo treba menjati izpuha,poznam pa jih dosti ki se vozijo pod nizkimi obrati pa na kratke relacije pa so morali v istem ?asu ?e dvakrat menjati. :rolleyes:

POHVALNO ! :P;):D :D :blink::rolleyes::lol:

 

 

:unsure:

 

samo potem od tebe avto kupit ni glih zdravo :ph34r:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

:D:D:D:D:D

Nisem mislil tak kot da bi vozil dirke.?e avto vozi? pod visokimi obrati je manj ?kodljivo za motor in obrabo kot pa pri prenizkih.Ne teram nikdar v rde?e obmo?je, sem se malo ?alil prej.Pri visokih obratih mora? samo paziti da avta ne pregreje? ,kar pa pri mazdah te?ko naredi?.Druga?e pa redno servisiram, ko opazim kako napakico takoj odpravim, ne pa kot eni ko se pri majhni napakici naprej vozijo in potem morajo vse mogo?e menjati.Japonski avti pa se lep?e nasploh vrtijo pod vi?jimi obrati. B)B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sploh V6 motorji de fino vrtijo tja do 7800 rpm, so pa tihi ko ?ebelice, pa pridni tud. :)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 let kasneje...
Napisano

No da malo o?ivim staro temo...

Zanimajo me va?e izku?nje in mnenje med izpu?nimi lonci znamke Bosal ter Avtogalant, predvsem vzdr?jivost...Ker je kar nekaj evrov razlike, se nebi rad nategnu in dal 30eur ve? ali manj da bom pol mel sranje..

Gre se pa za zadnji lonec.

 

Lp, g.

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Pozdravljeni

Na Parmovi v Ljubljani je trgovina Potokar in zraven mehanik Dolinar. Kakor koli ?e sodelujeta in ima? skoraj brezpla?no menjavo izpuha - garancijo 2 leti. Lahko pa samo kupi? izpuh Bosal pri njih ali pa v Evrotonu.

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

Na Parmovi v Ljubljani je trgovina Potokar in zraven mehanik Dolinar. Kakor koli ?e sodelujeta in ima? skoraj brezpla?no menjavo izpuha - garancijo 2 leti. Lahko pa samo kupi? izpuh Bosal pri njih ali pa v Evrotonu.

Lep pozdrav

 

Hvala za nasvet, ampak se mi zdi mal dale? v lj vozit avspuh menjat, ?e ga lahko doma v miru zamenjam...

Torej, izku?nje z Bosal ter Avtogalant, anyone? :)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

:D:D:D:D:D

Nisem mislil tak kot da bi vozil dirke.?e avto vozi? pod visokimi obrati je manj ?kodljivo za motor in obrabo kot pa pri prenizkih.Ne teram nikdar v rde?e obmo?je, sem se malo ?alil prej.Pri visokih obratih mora? samo paziti da avta ne pregreje? ,kar pa pri mazdah te?ko naredi?.Druga?e pa redno servisiram, ko opazim kako napakico takoj odpravim, ne pa kot eni ko se pri majhni napakici naprej vozijo in potem morajo vse mogo?e menjati.Japonski avti pa se lep?e nasploh vrtijo pod vi?jimi obrati. B)B)B)

 

 

?e se vozim v Ljubljano po regionalki 60-70 km/h v 4.prestavi (cca.2500 obr./min) pomeni to ?kodo za motor?? :whatever:

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.