Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zvok avtomobila mi daje vedeti, da je ponovno po?il auspuh.

 

To je ?e drugi? v njegovi ?ivljenjski dobi, zato bi ga sedaj raje zamenjal.

 

Mazda-mx3 mi je priporo?il Bosal, zanima pa me, ?e se spla?a dat gor kaj bolj ?portnega in ?e ... kaj.

 

Ravno razmetaval pa z denarjem ne bi.

 

Hvala za nasvete.

 

p.s.: Kje v Ljubljani ali Kranju se da dobit Bosal in koliko ?asa traja, da zamenjajo?

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

ja ce bi ga lahko homologiral...ne priporocajte folku izdelkov, ki so predmet homologacije in le te ni mozno izpeljat :angry:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

vi govorite samo o zadnjem locu, kaj pa ?e je spustil kje drugje, pred ali za katalizatorjem, kar se je zgodilo meni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni je na 323 1,4 na vsaki 2 leti crkoval zadnji lonec :angry: 2x walker, delam pa pbl 25k km na leto

IPB Image
Napisano

premalo tera?, da ti kondenza vun ne zme?e. :D:D:D

Druga?e pa od lau? so lonci iz dvojne plo?evine, tako da en ?as dr?ijo.Glede kompletnih iz inoxa pa ne vem ?e bo? dobil homologacijo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Bolj ?portnega?? DeVito...cca. 40.000 SIT...nerjavna plo?evina...lp vuk

ja ce bi ga lahko homologiral...ne priporocajte folku izdelkov, ki so predmet homologacije in le te ni mozno izpeljat :angry:
Glede homolomo vem,da ga ne more? dobiti;sem bil zadnji? pri njemu na obisku in se trudi v tej smeri;v glavnem ko bom si rihtal kak?nega bencinca ali pa mi bo na mojem crhknil izpuh grem ziher k njemu.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

jaz sem skoro vse avte teral pa mi ?e pri nobenem ni bilo treba menjati izpuha,poznam pa jih dosti ki se vozijo pod nizkimi obrati pa na kratke relacije pa so morali v istem ?asu ?e dvakrat menjati. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz sem skoro vse avte teral pa mi ?e pri nobenem ni bilo treba menjati izpuha,poznam pa jih dosti ki se vozijo pod nizkimi obrati pa na kratke relacije pa so morali v istem ?asu ?e dvakrat menjati. :rolleyes:

POHVALNO ! :P;):D :D :blink::rolleyes::lol:

 

 

:unsure:

 

samo potem od tebe avto kupit ni glih zdravo :ph34r:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

:D:D:D:D:D

Nisem mislil tak kot da bi vozil dirke.?e avto vozi? pod visokimi obrati je manj ?kodljivo za motor in obrabo kot pa pri prenizkih.Ne teram nikdar v rde?e obmo?je, sem se malo ?alil prej.Pri visokih obratih mora? samo paziti da avta ne pregreje? ,kar pa pri mazdah te?ko naredi?.Druga?e pa redno servisiram, ko opazim kako napakico takoj odpravim, ne pa kot eni ko se pri majhni napakici naprej vozijo in potem morajo vse mogo?e menjati.Japonski avti pa se lep?e nasploh vrtijo pod vi?jimi obrati. B)B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sploh V6 motorji de fino vrtijo tja do 7800 rpm, so pa tihi ko ?ebelice, pa pridni tud. :)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 let kasneje...
Napisano

No da malo o?ivim staro temo...

Zanimajo me va?e izku?nje in mnenje med izpu?nimi lonci znamke Bosal ter Avtogalant, predvsem vzdr?jivost...Ker je kar nekaj evrov razlike, se nebi rad nategnu in dal 30eur ve? ali manj da bom pol mel sranje..

Gre se pa za zadnji lonec.

 

Lp, g.

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Pozdravljeni

Na Parmovi v Ljubljani je trgovina Potokar in zraven mehanik Dolinar. Kakor koli ?e sodelujeta in ima? skoraj brezpla?no menjavo izpuha - garancijo 2 leti. Lahko pa samo kupi? izpuh Bosal pri njih ali pa v Evrotonu.

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

Na Parmovi v Ljubljani je trgovina Potokar in zraven mehanik Dolinar. Kakor koli ?e sodelujeta in ima? skoraj brezpla?no menjavo izpuha - garancijo 2 leti. Lahko pa samo kupi? izpuh Bosal pri njih ali pa v Evrotonu.

Lep pozdrav

 

Hvala za nasvet, ampak se mi zdi mal dale? v lj vozit avspuh menjat, ?e ga lahko doma v miru zamenjam...

Torej, izku?nje z Bosal ter Avtogalant, anyone? :)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

:D:D:D:D:D

Nisem mislil tak kot da bi vozil dirke.?e avto vozi? pod visokimi obrati je manj ?kodljivo za motor in obrabo kot pa pri prenizkih.Ne teram nikdar v rde?e obmo?je, sem se malo ?alil prej.Pri visokih obratih mora? samo paziti da avta ne pregreje? ,kar pa pri mazdah te?ko naredi?.Druga?e pa redno servisiram, ko opazim kako napakico takoj odpravim, ne pa kot eni ko se pri majhni napakici naprej vozijo in potem morajo vse mogo?e menjati.Japonski avti pa se lep?e nasploh vrtijo pod vi?jimi obrati. B)B)B)

 

 

?e se vozim v Ljubljano po regionalki 60-70 km/h v 4.prestavi (cca.2500 obr./min) pomeni to ?kodo za motor?? :whatever:

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.