Skoči na vsebino

Mazda5 in 5000km


Casper

Priporočeno sporočilo

Po dalj?em ?asu lep pozdrav vsem bralcem in pisalcem foruma. ?as je, da vas seznanim, kako se obna?a Mazda5 po prevo?enih 5000km. Kilometre smo zbirali pri vo?nji v slu?bo, nekajkrat na morje in Gorenjsko, ter mega vo?nja v Nem?ijo.

 

Splet okoli??in je nanesel, da je bilo potrebno odpotovati v Nem?ijo in prevoziti 750km v eno smer. Ker je bilo prevo?enih ?ele okrog 2000km je bilo potrebno tudi paziti na te?o noge, saj na nekaterih odsekih avtocest, kar hitro izgubi? ob?utek za hitrost. Le kak?nih 50km ni bilo avtoceste. In rezultati so bili naslednji. Za pot v Nem?ijo smo potrebovali 8 ur z dvema malo dalj?ima postankoma. Nazaj pa 7 ur z enim postankom cc 20min. Povpre?na hitrost 110km/h povpre?na poraba 10.2l. Avto je bil lahko vodljiv in prav ni? nisem imel problemov s sedenjem. Tudi ostali potniki (?e dva) so pohvalili sedenje in veliko prostora. Ne vem, ?e Japon?ki vedo za omejitev hirosti na 130km/h na avtocestah, ampak to je tudi mejna hitrost, ko postane v kabini bolj glasno zaradi vetra okrog avtomobila. Presenetilo me je tudi dejstvo, da se tudi poraba pri bolj hitri vo?nji kar dobro pove?a. V glavnem 1500km v dveh dneh brez problemov.

 

Ostale vo?nje doma minevajo brez te?av in prav zanimivo je kako hitro se navadi? na visoko sedenje. ?e se sedaj vsedem v ?enino Corso imam ob?utek, da se nikamor ne vidi in tudi sre?evanje s tovornaki je kot bi ?aba sre?ala ?torkljo. Na smu?anju sem ostal v snegu in sem moral namestiti verige. Tako, kot vsi dalj?i avtomobili tudi Mazda5 za v sneg ni ne vem kako dobra. Je pa dobro to, da je dovolj prostora za verige. V snegu sem moral tudi izklju?iti sistem proti zdrsavanju koles. V sne?nih razmerah vsa elektronska pomagala bolj malo zale?ejo.

 

Zato pa sem imel salamonsko sre?o na ljubljanski obvoznici, ker sem v de?evnem popoldnevu spregledal kombi, ki me je prehiteval. Na sre?o sem se mu s precej ostrim manevrom izognil in pri 150km/h je mazdica poplesala levo in desno, a sem je hitro ujel. Tako, da je vse samo spomin na sre?ni konec.

 

Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.

 

 

LP Casper

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, ?e Japon?ki vedo za omejitev hirosti na 130km/h na avtocestah, ampak to je tudi mejna hitrost, ko postane v kabini bolj glasno zaradi vetra okrog avtomobila. Presenetilo me je tudi dejstvo, da se tudi poraba pri bolj hitri vo?nji kar dobro pove?a. V glavnem 1500km v dveh dneh brez problemov.

 

slabsa aerodinamika (velika celna povrsina) naredi svoje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.

LP Casper

 

ne bo :D vsaj bistveno ne - z enoprostorcem ne more? var?evati predvsem zaradi velikega upora in ve?je te?e - limuzina enaka dol?ine z enakim motorjem bi porabila vsaj liter in pol manj tako, da se kar sprijazni s porabo oz. ?e je prehud stro?ek razmi?ljaj o plinu :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede porabe enoprostorcev in drugih vozil (SUV), ki imajo relativno veliko povr?ino preseka in slab koeficient zra?nega odpora, je potrebo upo?tevati, da je sila odpora sorazmerna s kvadratom hitrosti. Tako je ta pri 130 km/h za 1,69x ve?ja kot pri 100 km/h.

Iz tega sledi, da je hitrost pomemben faktor porabe goriva. ?zmeden??zmeden?:whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Caper@

Zanimivo, sam imam prevo?enih malo manj kot ti (4300) pa moram re?i da sem z porabo zelo zadovoljen, saj mi v primerjavi s prej?njo Premacy ?re skoraj 1liter manj kar pomeni da mi ?e ni uspelo priti ?ez 9.2 povpre?no . Ve?ino km opravim na poti v slu?bo kar pa je tudi najbolj po?re?no. Testno smo se prijatelji odpravili v Split, kjer je bila boraba povpre?no 8.6 l.

V sne?nih razmerah kakr?ne so bile v leto?njem letu ?e nisem imel te?av pa sem doma kar malo na hribu.

Pozitivno sem bil presene?en nad stabilnostjo in obna?anjem avta v spolzkih ovinkih saj 5-ka zelo lepo odpusti kak?no napako.

Za udobje med vo?njo pa lahko re?em samo luxus. Ne vem, morda nisem ravno med najzahtevnej?imi uporabniki, vendar smo po vo?nji v Split popolnoma enostavno in neutrujeno stopili iz avta.

?e vedno mi je edina zamera vidljivost podatkov na zaslonu pot.ra?unalnika pri vo?nji v son?nem dnevu, ko je sonce v polo?aju 12~12.15 nad nosom avtomobila. Takrat ?e ne ugasne? lu?i se prakti?no ne vidi na zaslonu ni?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Soch

To je dobra novica. Mogo?e se, da ?e kaj privar?evati z nastavitvami motorja. Kar se snega ti?e sem se vozil po Rogli po sve?e zasne?enih cestah in nisem imel najbolj?ega ob?utka. Na sre?o je na vrhu bolj ravno, druga?e bi gotovo obstal. Je pa res, da je veliko odvisno od vrste snega.

 

Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!

 

A se ne da to nastaviti - "stara" ?estka ima gumb z napisom "dimmer", pri novi pa to naredi? z drsnim potenciometrskim gumbom za nastavljanje jakosti notranje osvetlitve, ki ima v skrajni legi isto funkcijo kot dimmer pri stari.

 

?udno se mi zdi, da pri petki tega ni... :ne vem: pa sta ziher, da nista kakega gumbka spregledala??

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstaja tak "knofek", ampak ne pomaga ko so lu?i pri?gane. Sej ?e so ugasnjene se displej krasno vidi tudi v soncu. Razmi?ljal sem ?e da bi dal nekako prevezati, da se lu?i pri?gejo takoj ko da? kontakt, ne da bi moral stikalo za lu? dati v pri?gan polo?aj, saj je osvetlitev displeja vezana na to stikalo. ?ele zve?er ko bi dejansko pri?gal lu?i bi se displej zasen?il.

Morda kdo ve ali je to izvedljivo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pri ?estki to dela dimmer in sicer, ko pri?ge? lu?i se avtomatsko zatemnijo vsi displayi s pritiskom na dimmer pa se sredinski display (ura, ra?unalnik, radio, temperatura) nastavi na svetlost, ki je enaka, kot pri ugasnjenih lu?eh. To pa ne velja za display pri ?tevcih (prevo?eni skupni in dnevni kilometri), ki ostaja zatemnjen ampak ta je res precej nepomemben, tako da ni panike.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Caper@

?e vedno mi je edina zamera vidljivost podatkov na zaslonu pot.ra?unalnika pri vo?nji v son?nem dnevu, ko je sonce v polo?aju 12~12.15 nad nosom avtomobila. Takrat ?e ne ugasne? lu?i se prakti?no ne vidi na zaslonu ni?.

 

 

 

Si preveril, ?e ima 5-ka dnevne lu?i???

 

Jaz imam dnevne lu?i in podnevi stikala za lu?i ne premikam. Lu?i svetijo samo kratke, ?e bi hotel uporabljati tudi dolge, pa bi moral pri?gati stikalo za lu?i - za pono?i.

 

LP KM

 

Obstaja tak "knofek", ampak ne pomaga ko so lu?i pri?gane. Sej ?e so ugasnjene se displej krasno vidi tudi v soncu. Razmi?ljal sem ?e da bi dal nekako prevezati, da se lu?i pri?gejo takoj ko da? kontakt, ne da bi moral stikalo za lu? dati v pri?gan polo?aj, saj je osvetlitev displeja vezana na to stikalo. ?ele zve?er ko bi dejansko pri?gal lu?i bi se displej zasen?il.

Morda kdo ve ali je to izvedljivo?

 

 

Jaz imam 10 dni Mazdo 5 in to?no to varianto z lu?mi ima! Temu so na servisu rekli, da ima dnevne lu?i. Tako lahko tudi ti zahteva?, da ti to po?timajo...

 

LP KM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?alost je moja 5-ka malo starej?a (februar) in ?e nima dnevnih lu?i.

Sem pa konec prej?njega tedna izvedel, da naj bi se pospe?eno iskala re?itev

za ta problem z nekak?nim avtomatom, saj je kar precej negodoovanja s strani

uporabnikov 5-ke.

 

Kochi ali mi lahko pove? ?e ima? dnevne lu?i ?e v originalu, ali si jih rihtal kasneje ???

?e si jih rihtal kasneje bi prosil na ZS za naslov servisa, kjer so ti to po?timali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?alost je moja 5-ka malo starej?a (februar) in ?e nima dnevnih lu?i.

Sem pa konec prej?njega tedna izvedel, da naj bi se pospe?eno iskala re?itev

za ta problem z nekak?nim avtomatom, saj je kar precej negodoovanja s strani

uporabnikov 5-ke.

 

Kochi ali mi lahko pove? ?e ima? dnevne lu?i ?e v originalu, ali si jih rihtal kasneje ???

?e si jih rihtal kasneje bi prosil na ZS za naslov servisa, kjer so ti to po?timali.

 

Jaz sem dnevne lu?i dobil ?e v originalu...

 

LP KM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
    • Ja, odsev od HUD-a na šipo. 
    • Za male ali za velike porcije. Če imaš enostaven sistem za prižiganje, potem to ni pomembno. Meni rata oglje ogret v žareče v dobrih 5 do 8 minutah, zato se tudi pozimi pri nas kadi na vrtu.   Res je. Oglje je edini pravi žar. Plin je isto kot ponev na štedilniku. Mogoče kakšno pivo več, ampak okus je isti.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.