Skoči na vsebino

problem z mazdo 5


Priporočeno sporočilo

?e si bral moje poste, olje nara??a zaradi regenracij DPF filtra in je proces, katerega zaradi

tehnologije Mazdinih dizlov ni mogo?e zaobiti. Po Mazdinih podatkih je ta proces odvisen od

na?ina vo?nje, naj bi bil opa?en pri kratkih relacijah, ?eprav se pri meni in ?e kar nekaj ljudem dogaja obratno.

 

Olje menjujem na servisne intervale, oziroma sedaj ga bom moral prej, kar znese potem ?e dodaten stro?ek. Ima? ljudi, kateri med servisnimi intervali 3 ali ve?krat menjajo olje, ker za?ne utripa DPF lu?ka in so prisiljeni to narediti. Potem pa si izra?unaj stro?ek, ?e ve?, da je liter olja za DPF dizle je ?ez 20 ?.

 

?e bi gledal karakteristike mazanja, potem bi moral olje menjat zelo hitro, saj ?e 2 cm nad nivojem 'F' pomeni ve? kot 1 liter nafte v olju.

 

Ve?ina lastnikov dizlov z DPF sploh ne ve, da jim nivo olja nara??a, oz. gledajo, ?e jim ga kaj manjka, kar pa se pri teh dizlih ne dogaja.

 

Lp,

 

Kot sem ?e nekje napisal, tle imate liter original Mazda olja po 15? z DDV (pri naro?ilu 5L je dostava brezpla?na):

 

http://www.motornoolje.com/index.php?page=...=1&Itemid=1

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

To zgodbe vse ?e nekako razumem. Meni se nivo vzdigne tja do 3/4 vrednosi pol je pa servis na 20k km.

Imam pa Vpra?anje na katerega mi nih?e ne zna odgovoriti, tudi na servisu ne.

Kaj ?e avto za?ne kurit olje in ti tega seveda ne vidi? saj se ti tako ali tako vzdiguje nivo zaradi DPF-a. Dokler ima avto recimo 100k km je OK, kaj pa bo pri 200k km?

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav vsem.

 

Pozorno prebiram tele poste o te?avah z DPF-om :blink: . Malo me je strah, ker imam naro?eno novo dizelsko ?estico. Nekje ste me ?e pou?ili, da naj bi bilo menda pri novi ?estici manj te?av z dvigovanjem nivoja olja. Mo?no upam :hohoho: .

Vsekakor bi bilo pametno zadevo malce dati v javnost, pa bi bil uvoznik prisiljen stvar resneje pojasnit.

 

Bom preveril pri enem novinarju, ki pi?e za znano slovensko avtomobilsko prilogo. Bom sporo?il, ?e izvem kaj pametnega.

 

LP A

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hello imam Mazda5 GTA CD143 - in ta lu?ka se mi je prizgala leta 2007 na morju. Sem ?el v Pulo na servis (samo en uraden je tam). cca 15.000km takrat

 

Fant je TAKOJ vedel zakaj se gre. NAjprej mi je svetoval da se 10 minut vozim nad 4000rpm - zakaj, ker mazdin sistem vbrizgava nafto v olje da bi v?gal olje pri ni?jih temperaturah in se?gal delce. Bilo je malo ok, a lu?ka je nazaj pri?la.

 

Brez problema pod garancijo so mi zamenali v eni uri lambda sondo in se pofleshali avto. Od takrat je ok - torej vedo za problem.

 

P.S. ja in zaradi tega je lahko tudi preve? olja ker vbrizgava nafto - a ?e je lambda v k...ni druge

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drugace danes 55.000km - poleg lambde samo se ena napaka ki je bila serijska tudi v angliji - prve gume po 17000km totalno fu?. Optika tako da so bile gume malo na V, in so se na notranjem robu zlizale do F1 profila. Po novi optiki vse ok.

 

do danasnjih 55.000km (11/2008 bo 3 leta) ne bu ne mu....samo ta lu?ka, tako da sem ?el na kofe v Pulo pa nove gume (krite s strani servisa!!!)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje izku?nje z DPF problemi.

Mazda5 letnik 2005 je v prvem letu dvakrat pri?gala opozorilo DPF. Obakrat so na servisu filter s?istili in po drugem ?i??enju tude menjali softwer. Od takrat ni ve? problema. Nara??anje nivoja olja je komaj opazno, najve? 1/3 razpolo?livega nivoja do X oznake v 20000 km. Do zdaj sem prevozil 64000 km, moj na?in uporabe pa je; v slu?bo 6 km dale?, veliko mestnih vo?enj do 3 km, priblji?no mese?no pa tudi dalj?e od 200-1000 km.

 

LP Marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Zdravo!

 

Lepa mine?tra tale DPF... ?e bi prej vedel, ne bi kupil. Imam pa 89kW M6 avgust 2007, prevo. Ali je pri teh tudi prisotna ta te?ava? Vozim se pa 50 km v slu?bo, torej 100 km dnevno, od tega 70 km avtocest in pa hud trojanski klanec (torej se pogreje). Seveda je treba kdaj tudi lokalno v trgovino itd.... Torej kaj menite, da lahko pri?akujem? Je na mojem ?e softwer dovolj nov?

 

Sicer sem pa amater in imam takoj bolj?e re?itve kot zlivanje nafte v motor (tistega ki se je tega spomnil bi takoj odpustil):

 

1. dodatna posoda za neizgorelo nafto

2. Lu?ka, ki v armaturi sveti ko poteka regeneracija filtra, da avto pusti? ?e te?i in pre?re?i? iztekanje nafte v karter (se morda da to povezat? gotovo nekaj da signal za izgorevanje in ?e bi dal nekam eno diodo, da bi to svetilo... bi zmagal.)

3. pa ?e kaj bi se na?lo (tle se gremo neko ekologijo, po drugi strani pa kamioni kadijo, da je cela dolina ?rna, mater, mater)

 

a se da speljat ta vod iz DPF ja v karter kam drugam, pa magari na tla?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lol... ti bi nafto, kr na tla zlival :bravo: Kaj bi to drselo, da o ekologiji sploh ne govorim :D

 

Glede na to, kar pi?e?, da ima? 50km ti tale DPF po moje sploh ne bo delal te?av saj je to idealna dol?ina za njegovo delovanje. Tiste parkrat za v trgovino pa sploh ne bo te?ava, bi pa bila, ?e bi bila ve?ina vo?enj takih, da se motor sploh ne bi niti po?teno ogrel.

 

Glede na to, da ni lu?ke, si lahko pomaga? z BC-jem in sicer tako, da nastavi? na trenutno porabo. Ko filter za?ne z regeneracijo se poraba dvigne od 3-5litrov/100km kot pa ?e se regeneracija ne bi izvajala. Vidi? recimo tudi v primeru, ko zavira? z motorjem brez dodajanja plina bi BC moral kazati porabo 0,0 litra/100km, ko pa traja regeneracija pa le ta prikazuje od 2,5 do 3,5 litra/100km.

 

Sicer imam novo ?estko pa moram re?i, da mi DPF deluje v redu in da po 7.000 prevo?enih km je nivo olja v karterju ostal popolnoma enak... mogo?e, da je za 1mm vi?je na pal?ki kot na za?etku ampak, do kriti?ne oznake X je ?e kar 5cm "placa" na pal?ki.

 

Moje mnenje, je da se ne za?ne? sekirati ?e predno se ti problem sploh pojavi in mogo?e malo opazuje? BC ?e posebej takrat, ko ve?, da bo? kon?al z vo?njo in ?e vidi?, da je poraba povi?ana in ?e ima? mo?nost pa? naredi? ?e en krog za cca 10-15min, da se regeneracija naredi do konca. V teh mojih kilometrih sem jaz to naredil "samo" 3x pa ?e to se je dogajalo takrat, ko sem imel mal kraj?e vo?nje do 15km. Pri tvojih km se ti bo to zgodilo mogo?e 2x-3x na 20.000km, da se bo regeneracija za?ela ravno takrat, ko se bo? ?elel ustaviti.

 

Pa tudi ?e bi se ?elel ustaviti se bo zadeva nadaljevala naslednji?, ko bo? spet zalaufal avto. In kje je potem ta problem kratkih vo?enj saj se ta postopek potem ne izvede do konca, ker pa? rabi tudi ?as, da se filter najprej sploh ogreje na primerno temperaturo. No in takrat pride do teh te?av z odtekanjem odve?nega neizgorenega goriva iz filtra nazaj v karter.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta je pa dobra.... :blink: da bi zaradi te "moderne" tehnike delal kroge po mestu... :unsure:?zmeden?

Gotovo bodo najdli bolj?o re?itev, do takrat pa bo pri meni predla dobra stara ?estica... :bravo:

 

Ej, to je samo nasvet, da se izogne? morebitnim problemov. Vem da ni prakti?no ampak ok, tiste parkrat na tolk pa tolk kilometrov, ko slu?ajno sovpade pa verjetno nobenmu ne bo krona z glave padla, ?e se bo ?e 10min peljal. Ni treba ti to narest, lahko s ustavi?, ampak potem je dobro, da takoj naslednjo vo?njo naredi? malce dalj?o (ne glih samo do trgovine in nazaj), da se regeneracija pravilno opravi do konca. ?e to upo?teva?, potem se ti nivo teko?in v motorju ne bo pove?eval.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav vsem.

Se v celoti strinjam z Bossom. Menim, da je te?av z DPF-om sedaj manj, pa tudi z letniki 2005 in 2006 ?e zdale? niso imeli problemov vsi. Po mojem se da regeneracijo ujeti tudi s spremljanjem povpre?ne porabe na BC. Povpre?na poraba v nekaj minutah hitro zraste za kake tri litre, kar traja kake 15 minut, potem se pa hitro spusti nazaj. Je pa tako, da imam od zadnje regeneracije ?e skoraj 1000 prevo?enih kilometrov, pa ?e ni bilo naslednje (nekateri pravite, da dela regeneracije dvakrat na tank...). Skupaj imam prevo?enih dobrih 3000 km (od tega kar precej mestne vo?nje) pa pri nivoju olja ni nobene spremembe.

Se pa zaradi tega ne mislim sekirat. ?e se bo nivo olja kaj pove?al, bom verjetno pri 10000 km oziroma pol leta ?el zamenjat olje, da bo mir. Jebiga, ?e drugih stro?kov ne bo, bo tudi to OK.

Saj ne re?em... Sistem ni idealen, ampak samo zaradi tega se ne bi odrekel dizlu.

Skratka, mogo?e smo problem s tem DPF-om malo preve? napihnili. Upam, da se mi ne bo treba ugriznit v jezik <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, hvala za odgovore, Boss.

 

Mi pa vseeno ni jasno zakaj ne morejo dati ene lu?ke notr ki bi javila da poteka regeneracija. Ampak potem ne bi bilo tako user friendly in potro?ni?ko usmerjeno. Razumem, da je relacija relativno dovolj dolga a vseeno se lahko zgodi, tudi ?e prevozi? 500 km v kosu, da ravno takrat ko ustavi? poteka regeneracija. No, vsekakor upam, da ne bo te?av.

 

?e vedno pa sem mnenja, da bi lahko tisto nafto speljali nekam drugam, ne v karter. Tudi ?lovek ne ??i*** v lastno kri ;)

 

bom preverjal BC, upam, da odkrijem tisti trenutek. ?e nekaj: na koliko KM pribli?no pa se te saje kurijo? je to na 10, 20 100 500?

 

Thnx

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pr men... tam nekje med 300-500km...

 

Bo? videl, brez skrbi... sam BC opazuj... je kr razlika od takart, ko je normalna poraba in takrat k je pove?ana. Baje pa se da to tud po zvoku motorja oz. dogajanja v filtru tudi sli?at... tako pravjo, sam jaz do danes tega ?e nisem zaznal :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha..... Ja bom sledil zadevi, ?eprav je pri trenutni porabi te?ko, razen kot si rekel pri zaviranju ko mora bit na?eloma 0.0 trenutna. ?e tam zraste, potem se dogaja. Ok....

 

Se mi pa zdi da sem enkrat zaznal kot neko rahlo pove?anje obratov (npr ?e pri?ge? klimo, a je nisem) morda pa je to to...

 

upamo na najbolj?e. Sicer pa sem malo na servisu povpra?al pa so rekli da pri mojih relacijah ne bo panike.

Baje pa da imajo vsi DPF avti (audi VW mercedes BMW)enako zasnovo tega filtra, tko da menim, da mora ?pilat. Res pa diesel ?e v ?tartu ni samo za relacije 1 km narejen.

 

?e enkrat hvala.

 

LP se itak ?e kaj javim ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Danes sem tudi jaz prevzel mojo "novo" Mazdo 6 z 143 dizelskimi konji?ki. In bo kar dr?alo, kar je zgoraj zapisal en uporabnik, da kar naenkrat naraste poraba. To se je meni zgodilo tudi danes, ko sem zelo za?udeno gledal kako je na BC pri 130 km/h pisalo trenutno poraba 9,8 litra, kar je zame nesprejemljivo.

 

Takoj sem se spomnil, da sem ravno tukaj prebral, da naraste poraba, potem pa pade in to se je po cca 10 ali 15 minutah tudi zgodilo. Poraba je resni?no padla potem na cca 6,5 litra,kar je ?isto OK.

 

Jaz sem se pri prodajalcu (moram ga pohvalit, zelo korekten) gleda tega zavaroval in smo v pogodbo zapisali, da ?e bo pri?lo do tega (v ?asu garancije), da bo nivo olja narastel ?ez mejo in ga bo potrebno menjati, da je to v celoti njihov stro?kov.

 

Mogo?e kot zanimivost ... avto je ?el danes na servis 20.000 km in jaz sem pred tem preveril za hec nivo olja. Olja je bilo cca slab centimeter nad oznako "F", se pravi brez posebnosti.

 

Upam, da bo tako tudi ostalo, ?e pa ne bo, bom pa pa? ?el na menjavo olja, saj bo to njihov stro?ek, samo da bo ostalo delalo tako kot se za Mazdo pri?akuje. Citroen na drugi strani ima to re?eno 100 krat bolje in s tem nima te?av. ?koda, da je Mazda ?la spreminjati sistem, ?e pa ?e preverjeno deluje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Citroen na drugi strani ima to re?eno 100 krat bolje in s tem nima te?av. ?koda, da je Mazda ?la spreminjati sistem, ?e pa ?e preverjeno deluje.

 

In kako ima to re?eno Citroen?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Citroen ima visoko temperaturni filter sajastih delcev. Zato potrebuje ?e dodatno aditiv (v posebnem rezervarju kapacitete 5 litrov). Filter je neke vrste kerami?nega satja, ki zadr?uje sajaste delce. Ko se nabere dolo?ena koli?ina saj, ki jih registrira senzor pritiska v filtru zaradi zmanj?anega pretoka skozi filter, se iz visokotla?nega sistema common rail vbrizga dolo?ena koli?ina dizel goriva, kateremu se predhodno dozira aditiv in saje zgorijo na povi?ani temperaturi. Pet litrov aditiva, ki stane 130? zadostuje za pribli?no 100.000 km. Takrat je potrebno zadnji del filtra odmontirati in ga sprati pod visokim pritiskom z vodo, aditiv pa dopolniti. V filtru se nabere pri tem ?tevilu km precej?nje ?tevilo trdih delcev (tudi ?vepla), ki ma?ijo satje. V nasprotnem sistem dobiva napa?ne podatke in zaradi slab?ega pretoka skozi filter nenehno izvaja regeneracijo, kar pove?a porabo goriva in aditiva, na lcd-ju se ponavljajo?e izpisuje "o?istiti dizel filter". Pri normalnem delovanju porabi filter cca. 0,3 l dizla na 100 km, ?e pa je zama?en se poraba pove?a tudi za 1,5 litra na 100 km.

 

Seveda se pri vsakem poslu pojavljajo "mojstri". Prodajajo namre? "regenerirane" filtre, ki niso ni? drugega, kot dobro oprani rabljeni in za to pokasirajo cca 400?. S pomo?jo soseda sem kar sam "regeneriral" svojega. Po 130.000 km je po pranju zgledal kot nov. Delo traja cca. 1,5 ure.

 

Torej vsekakor je na podlagi raznih ?torij z DPF citroenov sistem najbolj?i, saj ?e se pravilno vzdr?uje ima dolgo ?ivljenjsko dobo. ?e pa slu?ajno "crkne", stane nov cca. 800 ?. Je pa za ?istej?i zrak potrebno nekaj tudi pla?ati, ni pa po?teno, da je to prepu??eno posamezniku, brez stimulacije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, si me prehitel in zelo dobro napisal :jupiii::jupiii::jupiii:

 

Citroen ima res nekaj pomankljivosti in te?ave predvsem v zadnjem ?asu z kvaliteto, ampak ?e pogleda? kaj vse so oni naredili v zgodovini avtomobilizma, potem je res ?koda kam plujejo trenutno.

 

Kot re?eno, ne razumem zakaj je Mazda ?la v "svoj" sistem in zakaj se niso dr?ali prverjenega sistema.

 

Je mogo?e ?e kdo zasledil, da bi v tujini ta "neuporaben" filter odstranil?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vedno sem mnenja da bi tisto nafto lahko speljali v ?isto svoj rezervoar.... oziroma dodali indikator regeneracije. Iztekanje nafte v karter je isto kot bi scal v kri. Ko bodo avti imeli po 300 400 tiso? km pa se bodo dogajali v?igi nafte + olja v karterju..... Meni je tko "obojestransko" pred 10 leti laufa Daihatsu....

 

:)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pr nam so pa spredni fedri za?el ?kripat ko je fuuul mrzl al pa ?e dolg avto na mrazu stoji... gre? ?ez le?e?ga ?uje? ?am uiiii iuuuu ?zmeden?

 

Se je to tudi meni dogajalo na dizlu, pa so mi 3x gumice spredaj menjali in ?e neka vodila, pa ni bilo ni?

bolje.

 

Zdaj, ko imam bencinarja teh problemov ni ve?. :bravo:

 

?e kratko dodatno pojasnilo glede delovanja DPF filtra. Nivo olja se ne pove?uje samo pri

prekinjenih regeneracijah, ampak tudi med regeneracijami.

Po vsakem delovnem taktu pride ?e dodatni vbrizg dizla in le-ta v izpu?nem taktu roma do filtra, kjer ga segreje, da saje izgorijo. ?al pa ga nekaj med oljnimi kanali preide v karter. :(

 

Seveda, ve? je kratkih vo?enj bolj je potrebno filter ?istit (ve? regeneracij). Dejansko je mo?no, da se pri samo mestni vo?nji filter nenehno regenerira, kar posledi?no pripelje do menjave olja ?e po 5000km. Pri dalj?ih vo?njah je teh problemov manj, saj gre za konstatno hitrost in vi?je temperature, posledi?no manj regeneracij oz. je potrebna manj?a "doza" dodatnega dizla.

 

Na ?alost pa sistem ni dovr?en, saj se mi je kljub dolgim vo?njam v slu?bo (70 km) in vo?njah po avtocestah

nivo olja nenormalno dvigal. Na servisu so preverjali sistem in so bili nemo?ni, saj naj bi se to dogajalo samo "kratkoproga?em".

 

No, sedaj je problem re?en, vozim bencinarja in teh problemov ni :jupiii: . Tudi menjalnik se ne zatika, gumice ne ?kripljejo,....... :ouje: Pogre?am samo navor.......

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je to tudi meni dogajalo na dizlu, pa so mi 3x gumice spredaj menjali in ?e neka vodila, pa ni bilo ni?

bolje.

 

Zdaj, ko imam bencinarja teh problemov ni ve?. :bravo:

 

?e kratko dodatno pojasnilo glede delovanja DPF filtra. Nivo olja se ne pove?uje samo pri

prekinjenih regeneracijah, ampak tudi med regeneracijami.

Po vsakem delovnem taktu pride ?e dodatni vbrizg dizla in le-ta v izpu?nem taktu roma do filtra, kjer ga segreje, da saje izgorijo. ?al pa ga nekaj med oljnimi kanali preide v karter. :(

 

Seveda, ve? je kratkih vo?enj bolj je potrebno filter ?istit (ve? regeneracij). Dejansko je mo?no, da se pri samo mestni vo?nji filter nenehno regenerira, kar posledi?no pripelje do menjave olja ?e po 5000km. Pri dalj?ih vo?njah je teh problemov manj, saj gre za konstatno hitrost in vi?je temperature, posledi?no manj regeneracij oz. je potrebna manj?a "doza" dodatnega dizla.

 

Na ?alost pa sistem ni dovr?en, saj se mi je kljub dolgim vo?njam v slu?bo (70 km) in vo?njah po avtocestah

nivo olja nenormalno dvigal. Na servisu so preverjali sistem in so bili nemo?ni, saj naj bi se to dogajalo samo "kratkoproga?em".

 

No, sedaj je problem re?en, vozim bencinarja in teh problemov ni :jupiii: . Tudi menjalnik se ne zatika, gumice ne ?kripljejo,....... :ouje: Pogre?am samo navor.......

 

Lp,

 

NA servisu brezpla?no nekaj podmazujejo, samo ne pomaga.

 

Ne drzijo se service bulettina za to!!!!!

Poglej tukaj in tezi!!!

 

http://www.finishlineperformance.com/pdf/m...001-08-1918.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.