Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

En dan grem pa ?e jz mojga ?rnga zmaja stisnit, matr ste me narajcal! Zaenkat ve? kot nekih dobrih 220 kmh ga ?e nisem nateru (brez vinjete je blo itak bl bedno vse skup, vsaki? sem dost riskiru ?e s samo pojavo na AC)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

Napisano

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

 

 

Aha, potem se vozimo po istih krajih.... :P Pozabil si ?e dodati nenadnih izogibanj lukenj, kamnov in blesavih Italijanov na cesti... :P:D:D

Napisano

Aha, potem se vozimo po istih krajih.... :P Pozabil si ?e dodati nenadnih izogibanj lukenj, kamnov in blesavih Italijanov na cesti... :P:D:D

 

..zarad teh razogov ne upam ve? kot 180 :D

Napisano

Cao

 

Danes na avtocesti 220km/h :bravo: , pa se mi je glih kamion nasral in pol bremzat kot konj, tko da bi lahko slo se malo vec :angry2: , pa drugic.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

 

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

po volarski ravnini (?e pozna?) gre tudi vec.....:D

 

seveda poznam.. ampak tvega? 'ta plave' pr volarskem mostu :) al pa kakega biciklista, traktor, italjana (vsi se premikajo okol 30km/h) :)

Napisano

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

 

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz pa ?e vedno re?em, da je kon?na hitrost ?it... va?en je pospe?ek, pa naj si bo to po ravnici ali pa centrifugalni skozi ovinke :);)

 

moje ?rne grable grejo ?ez 200, kar se mi zdi ve? kot dovolj, probal sem ?e tudi, se im pa zdi prenevarno vozit po na?ih cestah s tako hitrostjo, ker ljudje enostavno nismo dorasli takim hitrostim, nekateri se ?e 60 ne znajo vozit :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

 

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajvar, kako pa ve? koliko bi letela ?e bi bila par centi ni?ja?? Mislim, da ?e bi bila ?e nekolko ni?ja, bi ?la pa? ?e xy km-jev hitreje (po moji kme?ki pameti pa?)! :ne vem:

 

Isto je npr. ?e imata mazda 5 in pa 6 identi?en motor, ima 5ka bistveno ve?ji zra?ni upor (dobro sta tudi razli?nih oblik), ampak ho?em neki druga povedat, npr. Golf V in pa Golf V Plus (oblika ista a eden bistveno vi?ji), pa ?e primerjamo njune karakteristike se upam it stavit da je kar nekaj razlike. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

 

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Labi, pol se strinja? s tem kar sem napisal 2 objavi vi?je? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne pozabit na venturijev efekt, kjer se pri zni?anem avtu zmanj?a prostornina prostora med karoserijo in tlemi, kar v primerjavi z navadno visokim avtomobilom pomeni povi?anje hitrosti zraka pod vozilom in s tem zmanj?anje tlaka, kar posledi?no pomeni, da se avto bolj dr?i tal. Ampak vse te sile zaradi vi?je hitrosti zraka pod karoserijo pove?ajo trenje in seveda sila pritiskanja avta k tlom je treba nekje vzet zato bi osebno veliko prej rekel, da je zni?an avto po?asnej?i od normalno visokega ne glede na manj?i ?elni presek se pa bolje dr?i ceste.

33112_1.png

Napisano

ce bi blo dno cist ravno in nobenih spranj mogoce, drugace pa ne

 

znizana 6-ka se bolj drzi zaradi nizanja tezisca in nic drugega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

 

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

 

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

 

Ok so pa ?ir?i in vi?ji sprednji blatniki, to ziher NI bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ce bi blo dno cist ravno in nobenih spranj mogoce, drugace pa ne

 

Zato ima Clio 2 RS pod motorjem plastiko, da je (bolj) ravno dno. Ostali Clioti te plastike nimajo.

 

Druga?e pa ?tudirat tole. Pa nekako sumim, da so se pri MPSki potrudili z aerodinamiko, da ni bistveno slab?a kot pri navadni. In ne glede na razliko, ta ni tako velika, da se spla?a komplicirati ker gre v osnovi ?e vedno za isto obliko.

Napisano

220 brez te?av, za ?e ene 10 do 15 km bi se moral pa ?e mal pomatrat :harhar:

 

te matra menjalnik? :)

simon ti pa vedno s kakim uporabnim linkom uletis :bravo:

Napisano

U?eri sm pospe?il do 230kmh, pa sm mel ob?utk d mam ?e kr neki rezerve, kar bo vrjetn resnica! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.