Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem, da malo sve?im mojo situacijo....

 

Po dolgi kalvariji glede ropotanja motorja in prihodu servisne informacije iz Japonske so mi v bTC*ju zamenjali motor oz. del motorja (novi bati, obro?ki...., ne vem to?no).

 

Ropot se je kon?al oz. zmanj?al, vsaj zdaj v tem letnem cajtu, bomo videli, mogo?e bo pozimi spet isto....

 

Je pa pri?lo do drugega problema, v?eraj, (ker grem na dalj?o vo?njo) sem malo pregledal teko?ine v avto in ugotovil, da v moji mazdi 3 skoraj ni olja, nivo mi ka?e ve? kot 1 cm pod najni?jim nivojem!!!!!!!!!...malo sem prera?unal, skratka v malo ve? kot 10k kilometrov mi je skurilo cca. 1,5 l olja.....to pa je zelo HUDO!!

 

Kaj pravite, prej nisem nikoli dolival olja, zdej pa taka ''oseka''?

Napisano

Lahko da so ti ?e oni premalo olja nalili, ker ?e bi ti ga toliko popilo v 10km bi se kadilo za tabo k sto matr.

Nalij olje in potem redno spremljal ?e ti ga res tako pije oz. je pa? krivo to da ga je bilo enostavno premalo notri ?e od za?etka.

Napisano

Tudi meni na 15000 km spije nekaj olja... recimo da se mi spusti za pol mere... in dolijem lahko 1 liter noter... ampak je baje to normalno.... :ne vem:

Feel free....

Napisano

Kaj ima? za eno 3.Jaz imam 1.6 motor,mi ru?i samo pozimi-ko je mrzlo- in od zagonu motorja,kake 2-3min,to je normalno,ker je avtom.?telanje ventilov,ko se malo zagreje,vtihne.Poleti ni problema.

Je pa problem,pri 3800 obratih nekaj spredaj od spodaj zvibrira ali ????kaj vem kaj,sploh poleti v vro?ini in ko laufa klima???Na servisu ne vejo o tem za kaj se gre ni?.In ?e problem,vedno ko se avto na novo starta,ko speljem in iz prve prestavim v drugo brzino,se od spodaj sli?i zvok,kot da bi se nekaj vkloplo??????

Tak,da kaj naj re?em o tej mazdi,da si skoraj ne zaslu?i ime mazda.

Zdaj kaj jo imam 3 leta,so mi menjali komplet vse 4 alu feltne-vrok so se za?ele lu??it-,potem namestili novi predal pri sovozniku,je za?ela ?tekat klu?avnica,potem takoj v 1 letu so ?tekale zadnje zavorne plo??ice,ravno toliko so dr?ale ob diske,da so pri 20km na uro tulile-groza-,zadnji problem pa ,da se ni vgasnila lu?ka za airbag,namestili nako novo stikalo al kaj vem kaj-groza-.

Moti me pa ?e to,da v kuferamu skozi nekaj -?krta,pa naj podlo?im vse ?ivo.

Po mojem so te prve 3 na brzino naredli :D

 

Kaj vam delajo v redu?????

 

Z prej?no mazdo sem imel 170 000km,pa je sla ko ura. :jupiii:

 

pri men se isto dogaja ko premenjam iz prve v drugo. se na pedalu ?uti kratkotranja vibracija. model na AC cosmos mi je rekel da se to zgodi ker sistem nekaj preverja za delovanje ESP - ja. kolega ima megana RS pa se mu pojavlja ista vibracija. sej potlej ko dokler motorja ne ugasne? lahko pretika? iz 1 v 2 v stokrat pa te vibracije ni ve?. dej povej ?e se ti pojavlja kak kovinski pok pri hitrem speljevanju naprej in potlej nazaj ali obratno. sem vijake na polosovinah menjal, pa jih zategnil kot norc pa ni ni? bolj?e. isti model na AC cosmos mi je djal da je to normalno, ker imajo preveliko toleranco ripne polosovini. sej ko sem masti narinil je bilo ene dva dni dobro pol pa spet. drga? mi pa dela kot urca.

 

pri men se isto dogaja ko premenjam iz prve v drugo. se na pedalu ?uti kratkotranja vibracija. model na AC cosmos mi je rekel da se to zgodi ker sistem nekaj preverja za delovanje ESP - ja. kolega ima megana RS pa se mu pojavlja ista vibracija. sej potlej ko dokler motorja ne ugasne? lahko pretika? iz 1 v 2 v stokrat pa te vibracije ni ve?. dej povej ?e se ti pojavlja kak kovinski pok pri hitrem speljevanju naprej in potlej nazaj ali obratno. sem vijake na polosovinah menjal, pa jih zategnil kot norc pa ni ni? bolj?e. isti model na AC cosmos mi je djal da je to normalno, ker imajo preveliko toleranco ripne polosovini. sej ko sem masti narinil je bilo ene dva dni dobro pol pa spet. drga? mi pa dela kot urca.

 

 

aja, pa tijsto tuljenje se men tud pojavlja pri majhni brzini, pa tudi stikalo trka pri ?elni steni so mi menjali ker je se mi zdi do letnika 2006 nezalit z plastiko. pol pa pride voda pa lu?ka svet.

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj pravite, prej nisem nikoli dolival olja, zdej pa taka ''oseka''?

 

Glede na to, da so ti menjali batne obro?ke in bate zna biti, da ?e prej nisi preverjal nivo olja zaradi ?esar so mogo?e ?li.

Zato je pa treba na te stvari paziti, ?eprav lahko potrkam na les, da tale zdaj?nji avto mi prakti?no ne pije olja, kar za prej?njo Mazdo ne morem re?i. <_<

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Na lastne o?i sem videl nov motor v kartonasti ?katli in ga bodo modeli zamenjali in upam da bo pol mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz pa vem, da je pitje olja, na motorju v keterem je bil zamenjan blok oz bati in obro?ki, povsem nekaj normalnega.

 

imel sem ?e kar nekaj avtov, med njimi so bile tudi calibre turbo.

 

da razlo?im za kaj se gre, na calibri turbo smo naredili generalko, pomeni, pohonali celindre, dali nove obro?ke, pa vse kaj spada tukaj zraven. glede na to da je bil motor na novo sestavljen in ni bil vlaufan, mi je v prvih 5000km, popil 2l olja, potem pa se je za?elo zmanj?evat, pa klub pitju olja, se ni niti malo pokadilo z izpuha saj je tudi odvisno od izgorevanja,

 

da pa motorji popijejo nekaj olja od servisa do servisa je pa normalno, in to tudi nekateri proizvajalci napi?ejo.

 

meni je moja mazda pila 1liter olja na cca 4000km, pa nobeden ni ka?ljala za mano ko sem se vozil saj in ?isto ni? kadil. govorim o 2.5 V6 prevo?enih km pa je imel 250000+.

Napisano

Glede na to, da so ti menjali batne obro?ke in bate zna biti, da ?e prej nisi preverjal nivo olja zaradi ?esar so mogo?e ?li.

Zato je pa treba na te stvari paziti, ?eprav lahko potrkam na les, da tale zdaj?nji avto mi prakti?no ne pije olja, kar za prej?njo Mazdo ne morem re?i. <_<

 

 

Olja nisem dolival, ker ga ni bilo treba......skratka sem preverjal nivo.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Pozdravljeni.

 

Ker je obstajal utemeljen sum, da moja dru?ina ni edina, ki so jo pri Avto Mo?nik o?kodovali, sem za?ela brskati po forumih. Zavedam se, da na forum vsak lahko napi?e karkoli, morda kdo tudi la?e, verjamem pa, da ve?ina vendarle pove svojo izku?njo iskreno, da bi bila v vednost tudi drugi.

 

V nekaj urah, sem na spletnih straneh na?la ve? resno nezadovoljnih strank Avto hi?e Mo?nik; kar velja ne samo za njihov Mazda servis, ampak tudi Nissan in Fiat. Na vseh treh servisih pri Kranju so se pojavljale podobne prito?be: veliko vi?ji ra?un od predvidenega, nestrokovna obravnava, zavla?evanje s popravili, sprenevedanja, tudi do 7x vi?ja cena (konkretno: bencinsko ?rpalko so neki stranki zara?unali 650 evrov; realno stane najve? do 100 evrov brez mar?e), ?e slab?e ravnajo s strankami, ki pripeljejo na servis uvo?en avtomobil (kot se je nekdo izrazil, o?itno pri njih vlada, rasizem na tem podro?ju), ne razlo?ijo kaj so menjali in zakaj, predvsem pa ne reagirajo na prito?bo dokler jim ne zagrozi? s tr?no in?pekcijo in ?e bi lahko na?tevala.

 

Pravzaprav se slabo po?utim, ko tole pi?em, v resnici pa bi se morali (vsaj) slabo po?utiti na Avto Servisu Mo?nik, saj moje pri?evanje sloni tudi na osebni zgodbi, ki pa je ne bom raz?lenjevala, vendar v na?em primeru ni ?lo za Mazdo. Nas je pa posku?al servis ogoljufati za nekaj sto evrov.

 

V vednost @kopit in drugim, da boste vsi, ki ste slu?ajno ?eleli zaviti k njim, ?li raje dale? naokrog kam drugam.

 

LP

 

 

Ima kdo podobno izku?njo oz. ve kako ukrepati!?

 

Kmalu po nakupu Mazde 3 (15. december 2005) pri Avto Mo?nik d.o.o., sem pri hladnem v?igu, ko

je avto ''stal'' vsaj 8 ur, oziroma ?ez no? zaznal ropotanje motorja, ki je trajalo tudi ve? kilometrov

vo?nje. Ropot je letos tekom poletja postal ?edalje bolj glasen in dolgotrajen, zato sem se konec

avgusta oglasil pri podjetju Avto Mo?nik, kjer sva vozilo z ?eno kupila in ga februarja 2006 tudi

peljala na 1.servis pri 1000 prevo?enih kilometrih (oz. v mojem primeru pri 2000 kilometrih).

 

Ob mojem prvem obisku na servisu se mi dejali, da kaj takega (ropotanja) ne poznajo, in da bodo

povpra?ali po ostalih servisih. Ko sem pripeljal tja avto, je g. Marjan (kot sem razumel je on glavni

serviser) dejal, da motor pri nizkih obratih nekoliko preve? vibrira in da je verjetno problem v nekem

gumijastem delu pri vpetju motorja. (to naj bi bila serijska napaka pri omejeni seriji vozil, v kateri

pa moje vozilo ni).

 

Pa skoraj 2 mesecih zavla?evanja s strani servisa Mo?nik (da so zelo zasedeni, da je zbolel nekdo ki

skrbi za informacije glede serijskih napak, da ni materiala...) sem dne 6.11.2006 zjutraj pripeljal avto

na servis. Popoldan ob prevzemu so mi dejali, da so avto dvakrat hladnega v?gali, in da ni ropotal.

Seveda, kot sem jim razlo?il avto ropota, ?e ne obratuje dlje ?asa, na primer ?ez no?.

 

Torej tega dne na avtu niso naredili ni?. Zato sva se dogovorila da ostane avto ?ez no? na servisu, da

bo g. Marjan sli?al ta ropot (o?itno mi ni verjel!!). Ugotovili smo (poleg mene je bil prisoten g. Marjan

in ?e en serviser) dve pomanjklivosti, ropotanje motorja med vo?njo po hladnem v?igu in nekak?no

cviljenje sklopke pri prestavljanju. G. Marjan je dejal da ta problem poznajo, da se nekaj v

motorju (mislim da ''semeringi'') pravo?asno ne nama?ejo z oljem, in da bodo zamenjali olje.

 

Upravi?eno sem se takrat spra?eval, kak?no olje so mi pri I. servisu nato?ili v motor, da sedaj ni ve?

primerno in da zaradi njega motor pri hladnem v?igu ropota. Dogovorili smo se, da 16.11.2006 (ko

ne bodo ve? zasedeni z menjavo zimskih pnevmatik) napako odpravijo. Ko sem tega dne

popoldan pri?el po avto, je g. Marjan spet nekaj sprenevedal in govoril, do bo avto kmalu potrebno

servisirati, in da bi takrat odpravili napako. Po tem sem se razburil, saj imam servis na 20.000 km

predviden ?ele ?ez 4000 kilometrov oziroma februarja 2007, do takrat pa lahko na motorju nastane

kak?na trajna po?kodba. Ko sem ga vpra?al kaj so tokrat, ?e sploh so kaj naredili, je dejal da so

nastavili vpetje motorja-ni? ve? ni bilo govora o menjavi olja. Poleg tega je dejal, da si ne upa

''odpreti'' motorja...

 

ZAKLJU?EK

Kot je iz dopisa razvidno, kot ka?e pri Avto Mo?nik servisu sploh niso sposobni oziroma ne ?elijo odpraviti te napake. Mislim, da tak odnos do strank ne pripomore k ugledu vozil MAZDA, servisne mre?e oz. servisa Avto Mo?nik iz Britofa pri Kranju.

 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

No, danes sem meu eno zanimivo izku?njo s tem ropotom motorja pri hladnem v?igu pa sem se odlo?il malo pobrskat po forumu, ?e bom dobil kak?en odgovor.

 

Stvar je pa taka: mazda 3, 1,6l diesel mi je cel teden stala zunaj. Temperature so se v tem tednu tlele pri meni spustile pono?i tudi do -5 in kdaj ?e ?ez.....danes, pri ''prijetnih'' 6 stopinjah sem avto v?gal. sprva vse normalno, kot da ne bi stal cel teden na mrazu. pustil sem da je laufal dobri dve minuti, toliko da sem nastavil navigacijo.....nakar se naenkrat pojavi klopotajo? zvok. Frekvenca tega zvoka se je spreminjala z obrati motorja. zvok morda malo podoben tistemu, ki ga sli?i? na kak?nih posnetkih motorjev, katerim gredo ojnice. po dveh, treh minutah v katerih sem naredu tudi nekaj 100m pa je izginil sam od sebe. zdaj, enkrat nekaj let nazaj se mi je ?e zgodilo, da je po takem mrzlem vremenu avto po cirka nekaj sekundah po v?igu 2,3x precej zaklopotal. za kar je bila vzrok izlo?ena voda iz goriva. predvidevam oz upam da je enako tudi sedaj? samo zdi se mi ?udno, da bi se voda v sistemu tako nabrala, da bi ti dve, tri minute povzro?ala tak?en zvok? kajti avto je potem deloval normalno.....

 

sicer bom videl kako bo v prihodnjih dneh. ampak ?e ma kdo kak?no podobno izku?njo al pa nasvet-bi blo fajn zvedet.

Napisano

No, danes sem meu eno zanimivo izku?njo s tem ropotom motorja pri hladnem v?igu pa sem se odlo?il malo pobrskat po forumu, ?e bom dobil kak?en odgovor.

 

Stvar je pa taka: mazda 3, 1,6l diesel mi je cel teden stala zunaj. Temperature so se v tem tednu tlele pri meni spustile pono?i tudi do -5 in kdaj ?e ?ez.....danes, pri ''prijetnih'' 6 stopinjah sem avto v?gal. sprva vse normalno, kot da ne bi stal cel teden na mrazu. pustil sem da je laufal dobri dve minuti, toliko da sem nastavil navigacijo.....nakar se naenkrat pojavi klopotajo? zvok. Frekvenca tega zvoka se je spreminjala z obrati motorja. zvok morda malo podoben tistemu, ki ga sli?i? na kak?nih posnetkih motorjev, katerim gredo ojnice. po dveh, treh minutah v katerih sem naredu tudi nekaj 100m pa je izginil sam od sebe. zdaj, enkrat nekaj let nazaj se mi je ?e zgodilo, da je po takem mrzlem vremenu avto po cirka nekaj sekundah po v?igu 2,3x precej zaklopotal. za kar je bila vzrok izlo?ena voda iz goriva. predvidevam oz upam da je enako tudi sedaj? samo zdi se mi ?udno, da bi se voda v sistemu tako nabrala, da bi ti dve, tri minute povzro?ala tak?en zvok? kajti avto je potem deloval normalno.....

 

sicer bom videl kako bo v prihodnjih dneh. ampak ?e ma kdo kak?no podobno izku?njo al pa nasvet-bi blo fajn zvedet.

 

Najverjetneje je problem nastal na hidravli?nih dro?nikih. V dro?niku se nahaja motorno olje (je mali hodravli?ni cilinder), ki lahko po dalj?en ?asu mirovanja ste?e ven v karter. To olje je namenjenju avtomatski nastavitvi zra?nosti med ventilom in bregasto osjo. Zaradi manj?e koli?ine olja v dro?niku je zra?nost med ventilom in bregasto osjo pove?ana, zato pride do glasnih udarcev, ki zvenijo kot nekoliko sti?ana strojnica. Ko olje ?ez ?as ponovno napolni dro?nik, se zra?nost zmanj?a in ropt utihne. ?e ni kaj huj?ega, je po navadi to to.

To je lahko znak obrabe, ali zapacanih dovodnih oljnih kanalov v dro?nik.

 

 

No, danes sem meu eno zanimivo izku?njo s tem ropotom motorja pri hladnem v?igu pa sem se odlo?il malo pobrskat po forumu, ?e bom dobil kak?en odgovor.

 

Stvar je pa taka: mazda 3, 1,6l diesel mi je cel teden stala zunaj. Temperature so se v tem tednu tlele pri meni spustile pono?i tudi do -5 in kdaj ?e ?ez.....danes, pri ''prijetnih'' 6 stopinjah sem avto v?gal. sprva vse normalno, kot da ne bi stal cel teden na mrazu. pustil sem da je laufal dobri dve minuti, toliko da sem nastavil navigacijo.....nakar se naenkrat pojavi klopotajo? zvok. Frekvenca tega zvoka se je spreminjala z obrati motorja. zvok morda malo podoben tistemu, ki ga sli?i? na kak?nih posnetkih motorjev, katerim gredo ojnice. po dveh, treh minutah v katerih sem naredu tudi nekaj 100m pa je izginil sam od sebe. zdaj, enkrat nekaj let nazaj se mi je ?e zgodilo, da je po takem mrzlem vremenu avto po cirka nekaj sekundah po v?igu 2,3x precej zaklopotal. za kar je bila vzrok izlo?ena voda iz goriva. predvidevam oz upam da je enako tudi sedaj? samo zdi se mi ?udno, da bi se voda v sistemu tako nabrala, da bi ti dve, tri minute povzro?ala tak?en zvok? kajti avto je potem deloval normalno.....

 

sicer bom videl kako bo v prihodnjih dneh. ampak ?e ma kdo kak?no podobno izku?njo al pa nasvet-bi blo fajn zvedet.

 

Najverjetneje je problem nastal na hidravli?nih dro?nikih. V dro?niku se nahaja motorno olje (je mali hodravli?ni cilinder), ki lahko po dalj?en ?asu mirovanja ste?e ven v karter. To olje je namenjenju avtomatski nastavitvi zra?nosti med ventilom in bregasto osjo. Zaradi manj?e koli?ine olja v dro?niku je zra?nost med ventilom in bregasto osjo pove?ana, zato pride do glasnih udarcev, ki zvenijo kot nekoliko sti?ana strojnica. Ko olje ?ez ?as ponovno napolni dro?nik, se zra?nost zmanj?a in ropt utihne. ?e ni kaj huj?ega, je po navadi to to.

To je lahko znak obrabe, ali zapacanih dovodnih oljnih kanalov v dro?nik.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

hvala za odgovor. edino ?udi me, ker sem avto v?gal, pa je ?ele po dveh minutah za?el oddajati glasove. po tvoji razlagi bi pri?akoval takoj?en hrup.....sicer se je to kot sem rekel po nekaj min nehalo in po vsakem zagonu tudi ne ponovilo. je pa res da se med zagoni avto ni popolnoma shladil. tako da po?akat in videt ?e se ponovi.

Napisano

@Falcon - ?e zdale? nisem strokovnjak za dizle, niti nisem njihov prevelik ljubitelj, ampak v tvojem primeru bi se oglasil na enem preventivnem obisku pri Pelku. ?e ne drugo, da ti bo odleglo in bo? prepri?an, da bo ma?inca ?e dolgo vdano slu?ila svojemu gospodarju. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Ne odpiram stare teme,  ampak podobne zadeve z avto Mo?nik Kranj.

Da sploh ne razpredam prve?, kupil mazdo, se peljem par km za?ne goret lu?ka za motor, grem nazaj, mi isto ?ef re?e ?e mal se vozi ...   itd itd...

 

Da ne za?nemno tistega ko so rekli mal smo ti na?telal turbino.
Al pa smo s?istl karter pol pa avto ribne glede na zapacan karter :P

Smo laiki ne pa lih tolk!

Avto mo?nik, la?ejo in preigravajo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.