Skoči na vsebino

I??em kakega lastnika RX-8!


Barkley

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 308
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Ta zavarovalnica naj bi baje najbolj komplicirala in zavla?evala pri izpla?ilu <_< , tako da odsvetujem uporabo njihovih uslug :ne vem:

 

Mah se vem,da ni najbolj?a izbira,samo mam tam kolega pa mi neke dodatne popuste zrihta! ;)

 

 

Poky...kako hudi?a se na?tela vi?ino ?arometov...kratkosvetilni ksenon je namre? obupno nizek in jaz ne najdem nobene prakti?ne nastavitve za to...je najbr? treba kr na servis a ne ;)

 

Kolko jaz vem se xenonke same nastavljajo..... :whatever:

 

 

Aja,pa lep avtek!! :bravo: Kot da bi svojga gledal! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje glede xenonk ni ?isto vse res kar pravte. Res se same ?telajo ampak nevtralno lego jim mora? pa ravno tako dolo?it s ?raufi pri ?arometu, ki skrbijo za dvig ali spust ?arometov.

 

Pazi torej, da te serviserji ne odslovijo s trditvijo o samodejnem nastavljanju ?arometov.

 

Druga mo?nost pa je, da ti ne deluje samodejno nastavljanje in da so ?arometi obstali v spodnji legi. To najla?je ugotovi? tako da pri ugasnjenem motorju pri?ge? xenonke in nato s pri?ganimi lu?mi v?ge? motor. ?e lu?i svetijo v steno bi moral opaziti, da se snop konkretno dvigne iz najni?je lege. ?e se to ne zgodi potem bo treba halo servis, da zadevo preverijo.

 

 

Druga?e pa je to res hud avtek in mislim, da bo? imel veliko u?itkov z njim. Pa po pameti, da ti zadeva ne zbezlja po svoje - kaj sem hotel povedati, najprej avto spoznaj potem ?ele preizku?aj njegove zmogljivosti, da ne bo kaj narobe. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za dons je bla na?rtovana preizkusna vo?nja no. 2 ampak je zaradi slabih vremenskih razmer odpadla :angry:

Boss hvala za info...bom preizkusil zadevo in rezultatom primerno ukrepal!

Poky rabil bi ?e pomo? glede alarma...ni mi jasno kako deluje...na daljin?ku so gumbi:

-centralno daljinsko odklepanje

-centralno daljinsko zaklepanje

-odpiranje prtlja?nika

-izklju?itev alarma (vsaj tako ga jaz razumem)

 

A se alarm vklju?i avtomatsko, ko ga zaklene? al kaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako. ;) Sicer pa si podrobneje preberi v knji?ici o avteku,tam je vse lepo opisano.Jaz sn si tudi tam vse prebral,ker mi marsikaj ni blo jasno. :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem zakaj mam spet feeling,da svoj avtek gledam.... :P

 

Barkley,a ?ibedah ma? na avteku,na slikah se ne vidi to?no... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poky ?e eno vpra?anje...si ?e kaj stestiral kon?no hitrost? Ne gre mi namre? v glavo naslednje...tovarni?ki podatki navajajo max. hitrost nekje okol 235km/h ?e se ne motim...zadnji? pa sem testiral na AC s tem da smo bili trije v avtomobilu, bla je ?ista ravnina in brez problemov smo pri?li do 247km/h s tem, da je blo ?e kakih 1600obr./min na zalogi in se je hitrost ?e vedno zvi?evala, ampak zaradi prekratke ravnine nismo mogli sprobat do kje zadeva gre...ma? mogo?e kake insajderske info kako je s tem?

 

LP

 

Barkley

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi serijski ?tevci la?ejo po defaultu in pri hitrostih nad 200km/h je to lahko ?e kar 15-20km/h v plus. Se pravi, da je tvoja hitrost bila kar tam nekje kot jo navajajo za max speed.

 

Najla?je bo? zmeril to?no hitrost s kak?nim GPS-jem ali pa namensko navigacijo, kot je recimo Garmin, ki meri to?no hitrost in tudi zabele?i najve?jo hitrost.

 

Pa po pameti B)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj mi to sprobavamo pono?i pa AC, ker edino takrat lahko res sproba? to :bravo:

Na to, da ?tevci la?ejo sem tudi ra?unal ampak da toliko? Zanimivo bi blo enkrat sprobat, da bom sam v avtu in da gre? vsaj do kakih 8500rpm :bravo:

 

Sicer si pa poglej temo Top speed, ki sem jo odprl prav s tem namenom saj sem danes navsezgodaj zjutraj testiral prav to in pri meni la?e 12km/h pri hitrosti 206km/h. Teb pri 235km/h bo verjetno "napake" kar 15km/h.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?tevci la?ejo,samo pri tem avteku je digitalni,pa je malo te?je to za re?t! :P In ja,ni? ?udnega,da si ga tolko nateral,se gre! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?tevci la?ejo,samo pri tem avteku je digitalni,pa je malo te?je to za re?t! :P In ja,ni? ?udnega,da si ga tolko nateral,se gre! :bravo:

 

Saj je vseeno kak?en je ?tevec... baje so neka pravila, ki narekujejo, da morajo ?tevci "lagati" v plus v dobrobit ve?ji varnosti or something.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja...ena izku?nja ve? zame danes :whatever:

Ostal v snegu sredi ceste...letne gume, 10cm snega in 15% klanec je ubita?na kombinacija...in potem, ko ugotovi?, da se ne premakne ne naprej ne nazaj niti za mm in ko pride? ?e do spoznanja, da si na obmo?ju brez signala za telefon in je treba 1,5km prete?t po snegu (seveda brez marele, ustrezne obutve in obleke), nakar se ?e (brez pretiravanja) pol ure valja? pod avtom v snegu in v temi i??e? kje za 100 mater se vle?ni klin v?raufa, vmes seveda pridejo ?e :policaj: , ki vr?ejo ven eno ali dve pametni (moram jih pa pohvalt da mi kazni zarad letnih gum niso prtisnli :rispekt: )...uf...kje naj nadaljujem...no ja...potem avto ?e na avtovleko ni ?el, ker je prenizek, medtem pa se je za mano zbralo ?e like maljon folka, ki ni moglo mim in nekateri so postajal ?e po?teno ?iv?ni...in avto ?e kr ni hotu na avtovleko, ker ga je blo treba podlagat in so ble deske mokre so spodrsavale k da so pla?ane za to itd. itd. in kot da niti to ni dovolj je ?e avtovleka nekaj hotla zakopat itd. :vesel:

No pomembno je to, da je avto zdaj v gara?i, nepo?kodovan, sicer pa potreben enega po?tenega pranja zunaj in znotraj :bravo:...lastnik pa potreben ene ?katle persena in teden dni po?itnic na Bahamih v dru?bi treh (90/60/90) dam :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja...ena izku?nja ve? zame danes :whatever:

Ostal v snegu sredi ceste...letne gume, 10cm snega in 15% klanec je ubita?na kombinacija...in potem, ko ugotovi?, da se ne premakne ne naprej ne nazaj niti za mm in ko pride? ?e do spoznanja, da si na obmo?ju brez signala za telefon in je treba 1,5km prete?t po snegu (seveda brez marele, ustrezne obutve in obleke), nakar se ?e (brez pretiravanja) pol ure valja? pod avtom v snegu in v temi i??e? kje za 100 mater se vle?ni klin v?raufa, vmes seveda pridejo ?e :policaj: , ki vr?ejo ven eno ali dve pametni (moram jih pa pohvalt da mi kazni zarad letnih gum niso prtisnli :rispekt: )...uf...kje naj nadaljujem...no ja...potem avto ?e na avtovleko ni ?el, ker je prenizek, medtem pa se je za mano zbralo ?e like maljon folka, ki ni moglo mim in nekateri so postajal ?e po?teno ?iv?ni...in avto ?e kr ni hotu na avtovleko, ker ga je blo treba podlagat in so ble deske mokre so spodrsavale k da so pla?ane za to itd. itd. in kot da niti to ni dovolj je ?e avtovleka nekaj hotla zakopat itd. :vesel:

No pomembno je to, da je avto zdaj v gara?i, nepo?kodovan, sicer pa potreben enega po?tenega pranja zunaj in znotraj :bravo:...lastnik pa potreben ene ?katle persena in teden dni po?itnic na Bahamih v dru?bi treh (90/60/90) dam :hohoho:

 

To ti je zaje**** situacija in je nobenemu ne ?elim.No samo da je z avtom in stabo vredu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he,?torija ja. :P Ni ta avtek za sneg,sploh pa ne brez zimskih gum. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.