Skoči na vsebino

Lu?ke

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo!

 

 

Mene pa zanima, ka?ne lu?i so to, ki "spreminjajo" barvo iz oran?ne v modro in v belo, vse skupaj pa je zelo hladna svetloba ?zmeden? .

 

So zelo mote?e ?e ti prisvetijo nasproti in ?e ti svetijo od zadaj. Zadnji? sem mislila, da mi nekdo non-stop me?ika za ritjo, pa sem ugotovila, da na vsakem kucerlu na cesti "spremeni" barvo. Pustila sem ga da me prehiti, ker so te lu?i RES grozno mote?e. Ko me je prehitel sem videla da je to Mazda6. Torej, kak?ne ?arnice so to in ali so res bolj?e / koristnej?e, kak?ne so prednosti slabosti…

 

Hvala in lep dan vam ?elim!

 

Marija

Napisano

evo to so xsenon lucke ki se sedaj prav na veliko vgrajujejo v vozile!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

A pa so te ?arnice kej bolj?e in ce se jih da namestiti v vozila starej?ih letnikov, kot je npr.: xedos 6 96?

in ali je slabost samo ta, da nasproti voze?e in pred sabo voze?e spravlja? ob ?ivce :blink: ?

 

lp Marija

Napisano

A pa so te ?arnice kej bolj?e in ce se jih da namestiti v vozila starej?ih letnikov, kot je npr.: xedos 6 96?

in ali je slabost samo ta, da nasproti voze?e in pred sabo voze?e spravlja? ob ?ivce :blink: ?

 

lp Marija

 

 

jah zarnice zlo zlo lepse in bolse dellajo sama svetloba pred vozilom je orenk bolsa!!!!

 

seveda se da to vgradit tudi v ta voz samo bo potrbno kupit celoten kit pa se kaka vgradnja bi znala mal ? pobrat! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Da ni biv slu?ajno kak?n fejk ksenon! <_<

 

jah mozno je vse sam tako al pa tako te te xsenon lampe totalen zablescijo sploh pa u mxsi a ne borut!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Da se vgradit tud v tvoj avto take lu?ke!!!

 

ziher gre za xenon lu?i kjer se barva spreminja s kotom pogleda nanje!!!!!(kot voznik s takimi lu?mi pa ne do?ivlja? razlike)

 

Npr. jaz imam vijola xenon in se vidi vijol?no pod drga?nim kotom modrikasto od bli?je pa belo!!!(to je normalno)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

A pa so te ?arnice kej bolj?e in ce se jih da namestiti v vozila starej?ih letnikov, kot je npr.: xedos 6 96?

in ali je slabost samo ta, da nasproti voze?e in pred sabo voze?e spravlja? ob ?ivce :blink: ?

 

lp Marija

 

Js jih mam na xedosu in so zakon sploh ni primerjave z original H1 ?arnicami.

Ob ?ive se spravlja samo nasproti voze?e, ki imajo o?i preob?utljive in se jim prepo?asi privajajo na spremembo svetlobe.Je pa res da na "ble??anje" zelo vpliva tudi svinjarija na steklih lu?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

in so zakon sploh ni primerjave z original H1 ?arnicami.

 

 

Se strinjam!!!

(zato pa pravjo da bi mogl met tisti ki imajo xenonke urejeno pranje ?arometov)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

S Xenoni je takole - sicer bom napisal za Mazdo 6, na?eloma pa velja za vse avtomobile s serijso vgrajenim Xenonom.

 

Po zakonu morajo imeti Xenonke vgrajeno avtonivelacijo vi?ine snopa lu?i in pranje ?arometov. Pranje ni toliko pomembno kot pa samodejna nastavitev vi?ine. Serviserji zadevo nastavijo privzeto vi?ino na neobremenjen avto, ko pa je avto nalo?en (potniki, prtljaga, prikolica) pa skrbi avtomatika, ki na osnovi senzorjev na vseh ?tirih obesih ugotavlja obremenjenost posameznih koles in temu primerno uravnava vi?ino lu?i.

 

Logika (oziroma neke vrste enostaven program) pa skrbi da na osnovi podatkov iz senzorjev tudi skrbi za primerno vi?ino. Se pa zgodi (in ne tako poredko) da pri nas nekateri serviserji ob menjavi ?arometa "pozabijo", da rabi lu? tudi vnos teh parametrov, kar nato pomeni, da ta lu? pri obremenjenem avtomobilu ne vzdr?uje vi?ine in sveti visoko oz. zelo visoko ter moti nasproti voze?e. Je pa vseeno naloga voznika, da ko opazi (in pri xenonu je to sila enostavno - razlika med ?rtama, ki ju me?e zgornji rob snopa) pomanjklivost v delovanju, da to na servisu ?imprej odpravi.

 

Tolk o xenonkah in zakaj je lahko zadeva problemati?na za nasprotivoze?e ;) - aja, ?e imajo pa ?e dodatno zni?ane avte in SLOganksta' style vo?nje je pa to dobitna kombinacija za rde?e o?i.

33112_1.png

Napisano

Se strinjam z BOSS-om, je pa res tudi da tisti ki nimamo serjskih xenon ?arometov imamo namenoma no?je nastavljene snope, tako da nasproti voze?e moti samo pari zelo hitrem speljevanju in pospe?evanju, pa ?e to je odvisno od podvozja avta, je pa enako pri navadnih ?arnicah, samo barva svetlobe je druga?na..Je pa malo bol "drek" pri ostrem zaviranju, ko lu?i posvetijo bilj na kratko- v tla, kar pa serijski xenon sam "porihta" in dvigne snop.

 

Osebno pa mislim da to svetenje no tak hud problem, huje je ko se svetloba zaradi svinjarije na steklu ?arometa "razpr?i" in potem se res nasproti voze?emu zdi, da se pelje nasproti sonca z napa?no barvo svetlobe.

 

Je pa tudi, bolj ima? imazano sprednje-zadnje steklo na avtU (ZUNAJ IN ZNOTRAJ) bolj te motijo vsakr?ne lu?i, pa naj si bodo xenon ali navadne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Skratka xenon rules!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Skratka xenon rules!!!

 

brez dvoma - in naslednji avto jih bo tudi imel

33112_1.png

Napisano

brez dvoma - in naslednji avto jih bo tudi imel

 

Moj tudi, ?e ne serijsko, pa bodo nachbau. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.