btrafela Napisano 13. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 13. februar, 2007 skoraj bo teh 20 tiso?. Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred). Lp, Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 14. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2007 jok brate ni treba.... (vsaj pri m6 ne) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 14. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2007 skoraj bo teh 20 tiso?. Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred). Lp, Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
btrafela Napisano 14. februar, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2007 Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem: Mislim, da to za dizle ne dr?i. Dizel (?eprav je 16V) ima ?e klasi?ne ventile in eno odmi?no gred (SOHC), in zobati jermen. Bencinarji pa imajo ?e nekaj ?asa verigo. ?e je kdo bli?e tehni?nim podatkom o motorju, me naj prosim popravi. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 14. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2007 V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
btrafela Napisano 14. februar, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 14. februar, 2007 V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?! Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopado tehni?nih podatkov za mazdine dizle? Lp, Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
btrafela Napisano 15. februar, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2007 Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopado tehni?nih podatkov za mazdine dizle? Lp, Uradno stali??e od serviserja. Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)ventilov. Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 15. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2007 Uradno stali??e od serviserja. Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)ventilov. Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije Tole smrdi po ... Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
IngvarL Napisano 15. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2007 Uradno stali??e od serviserja. Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)ventilov. Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 15. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2007 btrafela, sem sel iskat tale moj manua lza seviserje za mazdo 6. Imas prav, stelajo se ventili na privh 20.000km, in potem vsakih 120.000km evo slika aha se to: takrat ko je ta motor sel ven je bil (skoraj) prvi z 16v tehniko... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 15. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 15. februar, 2007 In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru? po mojem, je zaradi tega bolj?i ker je manj delov in je odmi?na direktno nad ventilom, mogo?e zaradi tega bolj odzivni ventili :ne vem: Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
btrafela Napisano 18. februar, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 18. februar, 2007 In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru? Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in tobolj te?ko izvede? z SOHC. Lp, Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 18. februar, 2007 Prijavi Deli Napisano 18. februar, 2007 Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in tobolj te?ko izvede? z SOHC.Lp, Se da, ker imajo honde vti to. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.