Skoči na vsebino

gume 2007


LabiGT

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 320
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Letne ima 225/45 17

zimske je pa najbrz kupil druge...

Drugace pa vsaka alu feltna je zascitena tudi proti soljo, kamencki tako, da jih uporabljas lahko poleti in pozimi...

edino pride do tezav, ko je treba verige montirat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letne ima 225/45 17

zimske je pa najbrz kupil druge...

Drugace pa vsaka alu feltna je zascitena tudi proti soljo, kamencki tako, da jih uporabljas lahko poleti in pozimi...

edino pride do tezav, ko je treba verige montirat

 

Jaz sem jih na Pugiju pozimi ?isto uni?u,tako da je za?el odstopati lak od njih. :whatever: ..

 

...aja,tisto je bil samo Pugi... :P:D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si?i, kr po?aki, zdele se zimske zlo slabo obnesejo, ti povem iz prve roke, k sm u?eri na rahlo mokri cesti prov veselo driftu prot enmu nasprot voze?mu, aja pa brzina je bla zlo nizka! <_<:whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ene ne druge, oboje so namre? zani?.

 

Glej, zimske gume so ?e tako ali tako problemati?ne zato bohnedaj izbirat najslab?e med slabimi, ?e ti je vsaj malo mar za tvojo varnost in za to, da bo? pripeljal cel avto ?ez zimo.

 

Fulda so popolni poden na snegu saj jih premagajo celo celoletne gume Vector od Goodyeara!?!? Ravno tako so poden na mokrem in edino kjer dobijo pozitivno oceno je suha cesta. Ampak zimskih gum ne kupujemo za suho cesto (za to bi bile itak letne najbolj?e) ampak jih kupujemo za slabe razmere kot je sneg in brozga.

 

Kumhove gume pa nisem zasledil na nobenem testu, kar si lahko razlagam kot, da ali so tako slabe, da jih proizvajalec no?e dati na test ali pa da se prodajajo na manj zahtevnih trgih (v nem?kih testih jih namre? ni nikjer), kar potrjuje prej?njo trditev. :ne vem:

 

?e mene vpra?a? vzemi raje gume renomiranih proizvajalcev kot je GY, Dunlop, Bridgeston, Michelin, Continental, Vredestein, Uniroyal...

 

Pa ?e nekaj linkov, da bo odlo?itev la?ja

 

Link1

 

Link2

 

Link3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Michelinke ?e leta vle?ejo za sabo en problem in sicer, ko so nove so odli?ne potem pa rapidno padajo zmogljivosti.

 

Problem vseh testov je namre? ravno ta, da preverjajo zgolj nove gume z ni? prevo?enimi kilometri. ?eprav te?ko izvedljiv ampak zelo zanimiv bi bil test istih pnevmatik, ko bi bile stare dve leti in z 20.000 prevo?enih kilometrov.

 

In to?no to zanima nas uporabnike, ki pa se zaenkrat lahko zanesemo le na svoje ob?utke pri uporabi dolo?ene gume oziroma izku?nje uporabnikov, ki se na podro?je dobro spoznajo (Labi :D)in nimajo za sabo ekonomskih ambicij.

 

No pa so nam pri Autobildu ustregli in naredili test po prevo?enih 8.000km in rezultati so presenetljivi.

 

Kar se obrabe ti?e se je z najmanj?o najbolje izkazala

- Michelin Primacy Alpin 3 z globino profila 6,44mm (obraba 1,91mm) - predvideno skupaj prevo?enih kilometrov do zakonskega minimuma 3mm je 22.400km

- Dunlop Wintersport 3D z 6,16mm (obraba 2,48mm) - 18.200km

- Sportiva W55 z 5,97mm (2,54mm) - 17.400km

- Pirelli Winter 210 Sottozero z 5,90mm (2,91mm) - 16.000km

- Bridgestone Blizzak LM-25 z 5,81mm (3,31mm) - 14.800km

- Continental WinterContact TS 810 z 5,74mm (3,40mm) - 14.500km

- Goodyear UG7+ z 5,35mm (3,22mm) - 13.800km

 

 

Klub temu da pri GY lahko pri?akujemo najkraj?o ?ivljensko dobo pa je ta guma ?e najmanj ob?utljiva pri izgubah performanc.

 

Trakcija

 

Goodyear 2078 Newtnov (pri novi gumi 2385N) Padec 12,8%

Pirelli 1899N (2364N) padec 19,7%

Bridgestone 1899N (2269N) 16,3%

Dunlop 1874N (2446N) 23,4%

Sportiva 1865N (2305N) 19,1%

Michelin 1858N (2403N) 22,7%

Continental 1779N (2333N) 23,8%

 

Vodljivost v snegu pade pri vseh gumah v povpre?ju od 4-6km/h

 

Zaviranje v snegu pri 50km/h se podalj?a za cca 1-3 metre predvsem zato, ker se robovi lamel z obrabo tudi bolj zbrusijo in postanejo bolj okrogli.

 

?e najbolj "zanimive" pa so hitrosti pri akvaplaningu, ki se z obrabo ob?utno manj?ajo

 

Goodyear 79,1km/h (nova 86,0km/h) padec 6,9km/h

Dunlop 77,5km/h (86,1km/h) padec 8,6km/h

Michelin 76,8km/h (80,8km/h) padec 4km/h

Pirelli 75,2 km/h (78,5km/h) 3,3km/h

Continental 74,5km/h (84,4km/h) 9,9km/h

Bridgeston 74,5km/h (78,8km/h) 4,3km/h

Sportiva 71,6km/h (74,7km/h) 3,1km/h

 

 

Ve? si lahko preberete v novem slovenskem Autobildu ali pa na straneh nem?kega Autobilda, kjer pa je za grafe treba pla?at :(

 

 

Kaj pa je najbolj zanimivo je pa to, da so zimske gume ?e bolj podvr?ene staranju/obrabi kot letne in da tiste performance, ki odlo?ajo o zmagovalcih na raznoraznih testih se lahko ?e v eni zimi bistveno spremenijo. Kaj se dogaja ?ele po dveh, treh sezonah in po prevo?enih 20.000-30.000km? :blink::blink:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo?tjan, zanimivo in iz?rpno, jaz pa obupujem nad vo?njo z zimskimi. To?no tako je kot pravita z Labijem. Samo za v sneg so in nikakor druga?e, pa naj folk in stroka govori kar ?e :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,res je.Na ovinkih se zvijajo kot ciprese v burji in ko bremza?,te kar nekaj nosi naprej. :whatever:

?e dobro,da je zunaj 10+°C,jaz pa motovilim z zimaki gor. :hohoho:

 

Tola?i se s tem, da nisi edni. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo,

 

zimske radosti so super.... sam brez zimskih gum :P

Ima slu?ajno kdo izku?nje z gumami Goodyear UG7? Imam namre? eno leto stare in mi je ?e ko sem jih dal centrirat majstr reku, da bodo za?ele trest... sicer tresejo ne, so pa zelo glasne tam nad 120 km/h... in je kar mote?e... za eno leto stare gume, ki imajo ?e kar dober profil je to malo zgodaj, al se motim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo,

 

zimske radosti so super.... sam brez zimskih gum :P

Ima slu?ajno kdo izku?nje z gumami Goodyear UG7? Imam namre? eno leto stare in mi je ?e ko sem jih dal centrirat majstr reku, da bodo za?ele trest... sicer tresejo ne, so pa zelo glasne tam nad 120 km/h... in je kar mote?e... za eno leto stare gume, ki imajo ?e kar dober profil je to malo zgodaj, al se motim?

 

 

Jaz jih vozim sedaj drugo leto. Tresejo popolnoma ni?, pretirano glasne pa se mi tudi ne zdijo... Zimske kot zimske.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo,

 

zimske radosti so super.... sam brez zimskih gum :P

Ima slu?ajno kdo izku?nje z gumami Goodyear UG7? Imam namre? eno leto stare in mi je ?e ko sem jih dal centrirat majstr reku, da bodo za?ele trest... sicer tresejo ne, so pa zelo glasne tam nad 120 km/h... in je kar mote?e... za eno leto stare gume, ki imajo ?e kar dober profil je to malo zgodaj, al se motim?

 

Mozno, da zaradi smrekca profila, so nekje bolj obrabljene kot drugje (taka stopnicasta obraba). Ce je res tko potem bo postalo cedalje hujse...

Drugace pa ne bi smele ropotat. Ce se niso eno leto stare imas moznost reklamacije.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm vpra?anje je a je rekel, da bodo bile glasne ali da bodo tresle. Ker ?e je mislil, da bodo tresle se verjetno nekaj dogaja z gumo oziroma ali dobiva bulo ali se je celo za?ela zvijati.

 

Je pa bolj va?en en drug podatek kot tisti koliko sezon si jih imel nataknjene. Va?no je koliko kilometrov si ?e naredil z njimi.

 

Na slu?benem imam tretjo sezono nataknjene UG7 ampak sem z njimi prevozil "le" cca 7-8kkm in zaenkrat ?e ni vidnih/sli?nih te?av razen da je TDI itak glasna ?vau. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ve? kot eno leto, ?al... to?no koliko km je bilo pa narejenih pa ne vem, ker sem jih kupil od majstra v kompletu z jeklenimi plati??i in pokrovi. Vulkanizer, ki mi je gume centriral mi je res kazal, da postajajo stopni?aste in se res malo ?uti, ?e gre? z roko ?es. Ja ni?, o?itno je res v tem problem, upam samo, da bo za to zimo ?e dokaj znosno, potem pa ?imprej letne gor. Guma, ?eprav zimska, se druga?e zelo dobro dr?i tudi na mokrem, ker sem imel na drugem avtu Sava eskimo in je bila to drsalnica na kubik, je pa tudi res, da je v ovinku kot salama, medtem ko se avto z letnimi pelje kot po tra?nicah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo eksperimentiraj ?e s tlakom v gumi - glede na te?o avta ne bo ni? narobe će bo? dal spredaj 2,8 - 3,0 in zadaj za dve desetinki manj.

 

Jaz imam na Mazdi 6 z Dunlopkami M3 in na Golfu z GY UG7 napumpane spredaj 2,8 in zadaj 2,6 pa sem se vsaj znebil tega gumjastega ob?utka v vo?nji in tudi v ovinkih se obna?a bolje. Ker bo telo gume bolje dr?alo se naj bi tudi efekt "stopni?enja" gume zmanj?al ali tudi odpravil. Pri meni ga recimo ni ne na enih ne na drugih gumah.

 

Ne vem, probaj pa po kak?nih 2.000 prevo?enih kilometrih povej a je kaj razlike. :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.