Skoči na vsebino

gume 2007


LabiGT

Priporočeno sporočilo

Me pa nekaj drugega zanima, ?e slu?ajno kdo ve? Zakaj so gume M+S istega modela dimenzije 205/55/16 dra?je za 40-50? pri gumi od dimenije 195/65/15. Pri letnih v primerjavi teh dveh dimenzij je razlika "samo" cca 15?.

 

Razlika 200-250? za komplet pomeni, da lahko za ta denar kupi? ?e komplet kovinskih felten pa ostane ?e za kosilo al pa da? ?e ene 100? zraven pa ima? ?e alu feltne. :ne vem:

 

jaz vem jaz vem :)

no: 205/55 16 so praviloma z indeksom hitrosti H, 195/65 15 pa T...razlika je torej v konstrukciji gume in zaradi tega je cena tok visja...

sedi 5 to myself :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 320
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Sestra ima novo Hondo Civic. Na homologaciji ji pi?e, da so dovoljene M+S 205-55-16. A je mo?no, da je dovoljena samo ena dimenzija?

Na gume-direkt so KENDA KR19 Polar Trax 205-55-16 za 54 EUR. A kdo pozna, ?e je to za kupit?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sishi ne razumem to, da je kupila novi civic, ki ni ravno poceni in zdaj bi sparala na gumah? :unsure:

ce ze potem naj da savo eskimo s3...

 

Sej glih zaradi tega. Drag avto ni pa ra?unala na registracijo, kasko, gume, gara?o... Ona je mislila kupi? nov avto in 10 let sam tanka? ?zmeden?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe ?e so optimisti...

 

V mojem primeru imam v treh letih 6.600? stro?kov z gorivom in 4.500? vseh ostalih stro?kov (registracije, zavarvanja, gume, ABC)

 

Tako da je od skupne mase stro?kov na gorivo odpade "samo" 60%

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk bi ?ele pri?paral, ?e bi imel bencinarja na plin :rispekt:

 

Ne bo? verjel ampak sem tudi to izra?unal in ?e bi imel bencinarja predelanega na plin ter bi ?elel enako opremo in iste performance. Vra?unam ceno instalacije na plin pa da gre na vsako polnjenje plina ?e cca 10% prevo?enih kilometrov ?e vedno na bencin (zagon motorja, ter kilometri, ki jih naredi? zaradi iskanja pumpe, kjer imajo plin) se cena izena?i "?ele" pri ve? kot 150.000km.

 

Bil bi sicer ?istej?i za okolje :bravo: samo v nobeni podzemni gara?i ne bi smel parkirat - "super" podatek za terenca, ki v nabasanem mestu proba nekje parkirat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si?i kolk ti mene mu?i? - ve?, da sem to ?e prera?unaval :P

Sicer sem pa sem kriv saj sem pozabil povedat, da sem delal primerjavo med dieslom in bencinarjem predelanim na plin. sramezljiv

 

 

 

No pa dajmo ?e 1x

 

Trenutna cena Mazde 2.0 benz je ni?ja od 2.0 diesel za cca 600?

Nakup in monta?a plinske instalacije za Mazdo z atestom in homologacijo je cca 1300?

 

Kon?na nakupna razlika v ceni je torej 700? v prid naftarja.

 

 

Povpre?na poraba (tov. podatek) diesla je 6litrov na 100km in to je pri dana?njih cenah 1.031? x 6 = 6.186

 

Povpre?na poraba bencinarja je 8 litrov na 100km - ?e vozi? na plin je to ?e +10% povi?anja pri porabi - ker pa zaradi navedenih te?av (v?ig avta in redke pumpe s plinom) je treba ra?unat cca 10% prevo?enih kilometrov na bencin, kljub plinu: to zdaj pomeni 0,8litra benza x 1.051? = 0,8408? (10 prevo?enih kilometrov od 100km) + 7,92litrov plina x 0,620 =4,9140? (90 prevo?enih kilometrov od 100km) - skupni znesek na 100km je torej 5,7548?

 

Razlika med nafto in benzo/plinom je torej 0,4312? v prid plina/bencina na prevo?enih 100km.

 

Delimo potem 700? (kot je razlika v prid naftarju) s tem zneskom 0,4312? in dobimo ?tevilko 1623, ki nam pove koliko 100 kilometrov moramo prevozit za izena?enje stro?ka ali z drugimi besedami 162.300km.

 

 

Bolj?, da ti ne razlagam, kolk je bilo to razlike, ko so v enem obdobju prodajali z isti denar bencinarja in diesla in je bila razlika med litrom nafte in litrom benza bolj o?itna in med nafto ter plinom manj?a. Takrat je prera?un pri?el skoraj do 400.000km, ki jih je bilo treba prevozit za izena?enje. ?zmeden?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si?i kolk ti mene mu?i?...

Jaz ?e sedaj verjamem, da ti sprejema? tudi druga?na mi?ljenja brez ...

 

Trenutna cena Mazde 2.0 benz je ni?ja od 2.0 diesel za cca 600?

 

?e moj izra?un:

Trenutna cena 1.8B je ni?ja od 2.0D (obe 120KM in obe ista oprema CE) za malo ve? kot 1700 EUR

Se pravi ?e v ?tartu je benz+plin cenej?i od dizla za cca 500 EUR in z vsakim km pove?uje? to razliko! Monta?o plina se dobi tudi po ob?utno ni?ji ceni, s homologacijo vred in kvalitetno izvedbo, kar ?e dodatno pove?a razliko...

 

Poleg tega je potrebno upo?tevati, da je vzdr?evanje dizla dra?je:

potrebuje ve? hladilne teko?ine, motornega olja, ve?ji akumulator, sklopko, diske (te?a), amortizerji, vzmeti, bolj trpijo le?aji, ko?niki, ...skratka deli so dra?ji, ...

 

Po moje najpomembnej?a slabost-riziko dizla (pred katero si dizela?i radi zakrivajo o?i) - zaradi veliko bolj sofisticiranega motorja je mo?nost okvare na motorju po preteku garancije, veliko ve?ja v primerjavi z bencinarjem. ?e gre turbina, 'bo?' pumpa ali kaj podobnega se zna 'pri?parano' kmalu izni?iti! Mo?nosti za to pa niso majhne...

 

Za bencinarja (sicer 323, l.2000, veliko, veliko km) je en gospod na hrva?kem dejal: 'dosadno pouzdana' B)

Ne trdim, da so Mazdini dizli slabi, le dana?nja sofisticirana tehnologija jim tega prakti?no ne zna zagotoviti.

 

Ne smemo pozabiti, da je onesna?evanje okolja pri dizlu neprimerno ve?je. ?al je trenutna kolektivna zavest taka, da se vsi po?vi?gajo na to! Pa ?eprav bi lahko s plinom '?parali' in manj onesne?evali ?e od za?etka, jim naftni lobiji in vlade to skrivajo. Vendar se tudi tu premika na bolje :jupiii:

 

Izredno pou?no bi bilo primerjati 100 dizlov vs 100 bencinarjev na plin v obdobju 10. let (pribli?no istih km) in izra?une stro?kov ter koli?ine emisij v ozra?je obojih. Primerjalna tabela bi marsikomu odprla o?i. To je moje skromno mi?ljenje sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ne smemo pozabiti, da je onesna?evanje okolja pri dizlu neprimerno ve?je.

 

Tole ne drzi prevec.... mogoce za stare dizle pa kamione

Ni samo NOx, tu je se HC, CO in seveda CO2, ki je pri dizlih nizji za 30-40% kot pri benzu...

 

Ce primerjas mazdo 1.8 pa dizla 2.0 je to kot bi primerjal recimo mx3 1.6 pa V6 :)

Nimam pa nic proti plinu in najbrz bom ga kdaj tudi sam uporabljal :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri primerjavi bova ostala kar pri obeh modelih 2.0 saj sem lepo razlo?il, da primerjava avtomobila, ki bosta enaka pri performancah. In vo?nja s plinom zmanj?a mo? motorja za cca 10% se pravi, da 148KM 2.0 bo imel na plinu 133KM. O navoru pa bolj? da sploh ne govoriva. Tako, da edina ustrezna primerjava je med tema dvema motorjema.

 

Ampak pustmo to - se popolnoma strinjam s tabo, da ?e do izrednih okvar pride bo diesel dra?ji za popravilo. Samo je to vedno neka hipoteti?na spremenljivka, ki se lahko zgodi ali pa tudi ne in v prera?une jo te?ko uvrsti? kot to?no dolo?en faktor v nasprotju z rednimi stro?ki. Tudi plinska instalacija ni neuni?ljiva, da ne re?em, da je potrebno opravljati redne servise tudi za to. Redne servise pa pokrije vi?ja cena reggistracije

 

Ekologija - seveda se zavedam, da imajo diesli ve? izpustov trdnih delcev, ki pa jih pri novih avtomobilih ustrezno zadr?ujejo v filtrih trdnih delcev ampak mora? tudi vedeti, da bencinar, dokler se katalizator ne ogreje na delovno temperaturo, spu??a v ozra?je precej zdravju nevarnih plinov. Seveda je pa plin dajansko najbolj?a re?itev kar se tega ti?e.

 

Se pa moramo zavedati, da svetovna ekolo?ka politika najraje u?iga po cestnem prometu, ?e? da je najve?ji krivec za onesna?enje.

 

Hmmm a res? Kaj pa podatek, ki ga skrivajo in pravi, da ves svetovni ladijski promet onesna?uje bolj kot ves svetovni cestni promet. ?zmeden? Pa ogrevanje in proizvodnja elektrike s trdnimi gorivi ali pa mazuti - to so ?ele onesna?evalci proti katerim so avtomobili pravi ?istuni. Pa letalski promet - ogromi onesna?evalci.

 

Ampak zanimivo, dokler se z onesna?evanjem dela biznis potem je to dovoljeno. Ko pa fizi?na oseba uporablja avto za svoje potrebe (vo?nja v slu?bo in recimo na nedeljski izlet) pa je najhuj?i onesna?evalec, ki ga je treba usekat z ekolo?kimi taksami, EURO XY normami in ?e in ?e. Isto?asno pa se dovoli izskevanje pragozdov, ki so plju?a sveta - narobe svet.

 

Sicer je pa tako, da visoke cene nafte in nestabilnost na naftnem trgu bosta privedla v to, da bomo bili prisiljeni v uporabo alternativnih virov energije. In motorji z notranjim izgorevanjem se bodo preselili na smeti??e zgodovine pa naj bodo to bencinarji, na plin al pa diesli. Ne bo milosti. :(

 

 

Ok spet nakladam - Sishi prav ima? samo se mi pa vseeno zdi ?udno, da vsi, ki imate bencinarje ne greste na plin ampak raje razmi?ljate o raznoraznih predelavah, ni?anjih, amortizerjih, feltnah, spojlerjih in ne vem ?e o ?em, ?e bi lahko najprej kupili plinsko instalacijo in nato s cenej?o vo?njo pri?parali za vse te dodatke :ne vem:

 

 

Me je ?e zdej strah k Boss tolk ?asa pi?e ?zmeden?

 

mah k***rc, ?e pa ne znam na kratk povedat - politik wanabe :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce primerjas mazdo 1.8 pa dizla 2.0 je to kot bi primerjal recimo mx3 1.6 pa V6 :)

 

Mislim, da sta 6ki (ista mo? in ista oprema) veliko bolj primerljivi kot pa MXki. Sicer pa je bilo govora predvsem ekonomi?nosti. Vsi se strinjamo, da je 1.6 veliko ekonomi?nej?i od V6. Ne strinjamo pa se glede ekonmi?nosti 6k dizel vs benz+plin! Jaz nisem kupil MXko, zato ker je V6, lahko bi bila tudi 1.6 - ne bi pogre?al ne konje ne navor. Tudi do sedaj sem bil ?ist zadovoljen z 1.6, je dobro slu?il svojemu namenu.

 

Pri primerjavi bova ostala kar pri obeh modelih 2.0 saj sem lepo razlo?il, da primerjava avtomobila, ki bosta enaka pri performancah. In vo?nja s plinom zmanj?a mo? motorja za cca 10% se pravi, da 148KM 2.0 bo imel na plinu 133KM. O navoru pa bolj? da sploh ne govoriva. Tako, da edina ustrezna primerjava je med tema dvema motorjema.

 

OK tudi to je res. Povdarek pri odgovoru je bil predvsem na ekonomi?nosti-porabi, zato mislim, da je 1.8 motor + plin povsem zadovoljiv. Mislim, da umirjen voznik, kot si ti (jaz), ne bi pogre?al kak?nega konja in nekaj navora na ra?un ve?je ekonomi?nosti. Al se motim?

 

Ampak pustmo to - se popolnoma strinjam s tabo, da ?e do izrednih okvar pride bo diesel dra?ji za popravilo. Samo je to vedno neka hipoteti?na spremenljivka, ki se lahko zgodi ali pa tudi ne in v prera?une jo te?ko uvrsti? kot to?no dolo?en faktor v nasprotju z rednimi stro?ki.

Ni ?ist hipoteti?no, vpra?aj na katerem koli servisu koliko 'izrednih okvar' je na dizlih in koliko na bencinarjih po izteku garancije.

 

Tudi plinska instalacija ni neuni?ljiva, da ne re?em, da je potrebno opravljati redne servise tudi za to.

Res je. Je pa res tudi, da je plinska instalacija izredno enostavna in potrebuje le minimalno vzdr?evanje.

 

Sicer je pa tako, da visoke cene nafte in nestabilnost na naftnem trgu bosta privedla v to, da bomo bili prisiljeni v uporabo alternativnih virov energije. In motorji z notranjim izgorevanjem se bodo preselili na smeti??e zgodovine pa naj bodo to bencinarji, na plin al pa diesli. Ne bo milosti. :(

 

Na vsake ?rpali??u nafte je ?e 2-3X toliko plina + ogromno ostalih plinskih nahajali?? je po svetu. Tako da, ?e se ne odkrije nekaj povsem revolucionarnega se bo ?e dolgo vozilo na notranje izgorevanje.

 

Ok spet nakladam - Sishi prav ima? samo se mi pa vseeno zdi ?udno, da vsi, ki imate bencinarje ne greste na plin ...

V mojem primeru trenutno to ni ekonomi?no. Imam 3km do slu?be, 3km do malice-kave, 3km nazaj do slu?be, 3-5 km slu?beno v center LJ, ...Avto pozimi rabi do 1-2km, da sploh preklopi na plin. Punca ima svoj slu?beni Volvo 1.9D, ki je najin 'pravi' avto in ga uporabljava za na morje, po?itnice in druge relacije...tko da ...

 

...raje razmi?ljate o raznoraznih predelavah, ni?anjih, amortizerjih, feltnah, spojlerjih in ne vem ?e o ?em, ?e bi lahko najprej kupili plinsko instalacijo in nato s cenej?o vo?njo pri?parali za vse te dodatke :ne vem:

 

Res je. Moj primer je spet tak, da je Mia Bella drugi avto in je namenjena za mojo du?o, u?ivanje, hobi in ne kot glavno prevozno sredstvo v dru?ini. S tega vidika ji je tudi opro??ena neekonomi?nost sramezljiv Je pa predelava na plin izziv za Mio Bello kot (de)tuning varianta ?e nekaj ?asa...hm :whatever: mogo?e, ko se preselim...

 

P.S. Upam, da moderatorji ne zamerijo za OT sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No da pokomentiram kako se obnesejo po 1. sezoni letne gume eagle F1

 

Zame so odli?ne dobra lega na suhem,in da v mokrem ne govorim!

Dobro se obnesejo ?ez lu?e itd.

 

No ko pa gre? menjat Zimske gume ker je tak ?as pa seveda preveri? profil na gumah!!

Pri meni je bil slede? rezultat:

 

 

Zadnje gume imajo ?e 4-4,5mm profila,

pri sprednjih pa je malo druga?e :D

2,5mm profila!!

 

ampak kljub sezoni sm naredil kar nekaj km cca 23.000km s temi gumami in mi ni ?al da sem jih nabavil.

Ampak za eno sezono bojo ?e :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma ne vem no <_<

kr mal jih manka :D

 

 

 

pomoje jih je AC najbol pobral mam cca 23km

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej si velik km naredil in obraba je temu primerna. Zamenja? prva kolesa z zadnjimi pa jih bo? ?e 10-15.000.

 

Pa ?e zanimivost - danes sem vrgel dol letne F1 in gledam gume pa mi nikakor ni jasno kako imajo 3 gume skoraj enako obrabo. ?etrta guma pa ima za cel milimeter ve? profila :blink: kot ostale tri pa so bile vse kupljene v kompletu.

 

Ko sem ?e malo po?nofal po gumi sem le ugotovil majhno razliko. Na treh je bil napis "made in Germany" visok cca 7mm na ?etrti gumi pa je bil precej ve?ji (skoraj 1cm veliki fonti). Drugih razlik nisem opazil ampak imam ob?utek, da so gume narejene v razli?nih tovarnah :ne vem: a med vo?njo se ni ?utilo razlike.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.