Skoči na vsebino

gume 2007


LabiGT

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 320
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

so naprodaj ja...

te so mele oznako 2607 (26.teden v letu 2007)

glede na razpolozjive dimenzije so te najbrz manj zahtevne zimske gume kot 3D...(to bolj na pamet govorim)

 

 

A niso winter response za manj zahtevne uporabnike in manj?e dimenzije. Ker prava guma je ?e vedno 3D.

 

ja sej, to sem mislil...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e en zelo zanimiv test zimskih gum - zanimiv zato, ker so v test vklju?ili tudi ene celoletne in ene letne gume.

 

V suhem in mokrem se zimske izka?ejo kot res velik poden in jih letna poseka za ?alo, je pa na zasne?enem cesti??u zgodba ravno obrnjena in tam letna skoraj ni za primerjavo. ;)

 

Autobild test zimskih pnevmatik M+S

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e en zelo zanimiv test zimskih gum - zanimiv zato, ker so v test vklju?ili tudi ene celoletne in ene letne gume.

 

V suhem in mokrem se zimske izka?ejo kot res velik poden in jih letna poseka za ?alo, je pa na zasne?enem cesti??u zgodba ravno obrnjena in tam letna skoraj ni za primerjavo. ;)

 

Autobild test zimskih pnevmatik M+S

 

Nekaj sem kao ?tekau,dosti pa ne...ker jaz in nem??ina smo bolj tako-tako.

Je pa res zanimivo to,kar sta z Labijem skozi trdila-zimske gume so za plundro in sneg.

IN ?e takrat je bolj?e,da si doma,?e je le mogo?e. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je mo?no da ko gre profil na Goodyear F1 proti koncu da slab?e primejo?

 

Ker opa?am, da je sedaj oprijem slab?i, malo imam na sumu tudi mraz

 

F1 pri koncu je katastrofa...drsi k na drsalnici...to so moje izkusnje

za razliko bridgestonke potenza re050a pa se vedno dlicno primejo...

tukaj je velika razlika med F1 pa RE050a...pa se dlje drzijo bridgestonke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

F1 pri koncu je katastrofa...drsi k na drsalnici...to so moje izkusnje

za razliko bridgestonke potenza re050a pa se vedno dlicno primejo...

tukaj je velika razlika med F1 pa RE050a...pa se dlje drzijo bridgestonke

 

Potem pravi? da je bridgestone bolj?a izbira?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja spet odvisno...

F1 je bolj prijazna za limuzine, medtem ko je re050a prava sportna guma (trda, rabi nekaj casa, da se ogreje, bolj glasna )

F1 je recimo izjemno tiha, udobna in prime takoj...

tezka odlocitev...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja spet odvisno...

F1 je bolj prijazna za limuzine, medtem ko je re050a prava sportna guma (trda, rabi nekaj casa, da se ogreje, bolj glasna )

F1 je recimo izjemno tiha, udobna in prime takoj...

tezka odlocitev...

 

In katere meni prporo?a??Za mojo limuzino?Lahko tudi kak?ne druge :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

letne rabis zdaj? al to govoris za marec 2008?

ce sele 2008 potem je se zgodaj

drugace pa: hmmm tezka...

ce rabis hardcore gumo potem vzami RE050A,

se splaca pogledat se za pirelli p zero nero in mogoce se conti sportcontact3...

jaz bom naslednje leto najbrz dal pirelli

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.