Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ah ne , moramo biti strpni in razumevajo?i tudi do takih osebkov....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?alostno res... cena je sicer pomemban, ampak ?e bolj pomemben je pa ?as. Ob najbolj idealnem mo?nem razpletu rabim z avtobusom od doma do slu?be 40min s prestopanjem, ampak v povpre?je raje recimo 45min, z avtom pa 15min. Dnevno torej izgubim eno uro prekladanja po busu. Mese?no torej 22 ur ali na grobo re?eno en cel dan.

 

In to za kak?no razliko, mese?na vozovnica 37 EUR, stro?ek goriva pa je na mesec 50 EUR. Se pravi, ?e kdo mislil, da bi za 13 EUR razlike ?rtvoval 22 ur ?ivljenja - no tolk slabo pa se spet ne cenim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?alostno res... cena je sicer pomemban, ampak ?e bolj pomemben je pa ?as. Ob najbolj idealnem mo?nem razpletu rabim z avtobusom od doma do slu?be 40min s prestopanjem, ampak v povpre?je raje recimo 45min, z avtom pa 15min. Dnevno torej izgubim eno uro prekladanja po busu. Mese?no torej 22 ur ali na grobo re?eno en cel dan.

 

In to za kak?no razliko, mese?na vozovnica 37 EUR, stro?ek goriva pa je na mesec 50 EUR. Se pravi, ?e kdo mislil, da bi za 13 EUR razlike ?rtvoval 22 ur ?ivljenja - no tolk slabo pa se spet ne cenim.

Jest porabim z javnim prevozom do sluzbe 2ure, v eno smer, z avtom, do 1 ure ce je res guzva. Mesecne karte (vlak + lpp) 200eur, bencin 160eur.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej, dokler to ni ?asovno sprejemljivo po vrhu pa ?e celo dra?je - hmmm, zelo te?ko je najti argument za javni prevoz. Sam ne mi s kak?nim oglji?nim odtisom, pa razne Grete omenjat in var?ne Lu?ke ter podobne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega uporablja tele ''GO'' elektri?ne avtomobile po Ljubljani. Ma to sre?o, da ma pred blokom punkt kjer so parkirani in potem ?e nekih 300m od ?ihta. Na enmu dvigne, na drugmu odlo?i, deluje vse preko telefona, stro?ek najema je pa 8? za cel dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej, dokler to ni ?asovno sprejemljivo po vrhu pa ?e celo dra?je - hmmm, zelo te?ko je najti argument za javni prevoz. Sam ne mi s kak?nim oglji?nim odtisom, pa razne Grete omenjat in var?ne Lu?ke ter podobne.

Zadnji? sem videl nekega kombija, verjetno VW Transporter, predelan v avtodom in je imel Nemec napisano; I love my diesel, FUCK YOU GRETA!  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kurc jo gleda, pomoje bom ?e jaz dal to nalepko.  :hohoho:  No se je pa (njena mami?) dobro spomnila kako s ?pricanjem pouka dose?i svetovno slavo, lahko pusti? ?olo in si obenem nominiran za Nobelovo nagrado za mir za prakti?no ni?en dose?ek. No po drugi strani pa, saj Nobelovo nagrado za mir je dobil tudi Obama na za?etku svojega predsedovanja, pa je potem zbombandiral ve? dr?av kot njegovi predhodniki v zadnjih nekaj desetletjih.   :ne vem: Greta je ?la pa na jahto, ker je to eko, da so jo furali so pa ljudje mogli leteti med Evropo in New Yorkom.  :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

"Na?e" otroke se pa vozi na Hrva?ko, ker so Debeli Rti? namenili migrantom. Slu?ajno vem, ker poznam otroke, ki jih vozijo dol. Ma fakoff, dr?ava, slaba lastnica.  :vskalo: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z avtobusom iz filma KO TO TAMO PEVA bi hitreje prispel na cilj kot s tole na?o AA;

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/potniki-adrie-airways-so-od-skopja-do-ljubljane-potrebovali-kar-48-ur.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa moja 4 letna hcerka sva bila izmed teh potnikov... Gnila adria upam da cimprej propada

s tem da: niso nc obvestili, na brniku se nobeden ni javi.. Sele punca v pristinskem letaliscuob 3 ponoci se ja javilana telefon in potem zrihtala, da prideva z jutranjim pristinskim letom

 

 

Sem ze dal tozbo.. Pa da vidimo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja tozba iz februarja je na kolektivnem sodiscu (airhelp)

Jebe se jim nic ne izplacujejo...

 

Iz Indije sem prisel 1h predcasno v frankfurt, potem pa48 ur do doma mamicu jim.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.