Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Jaz sem pa cel dan porabil, da sem ?raufal zarjaveno podvozje, lomil ?raufe, vmes obupal in ?el po druge amortizerje v ?martno ob Paki. Ampak se je spla?alo zamenjati serijske fedre za serijske fedre ampak od enega drugega avta. :hohoho:

Objavljena slika

(165F/80R lbs/ins VS 250F/250R lbs/ins oziroma 2,95F/1,42R VS 4,46F/4,46R kg/mm), spredaj so ni?ji cca 3-4 cm, zadaj pa cca 5 cm ampak zaradi trdote, se avto manj posede in ni toliko ni?ji, mogo?e cca 2cm, bom videl ?ez dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

(165F/80R lbs/ins VS 250F/250R lbs/ins oziroma 2,95F/1,42R VS 4,46F/4,46R kg/mm), spredaj so ni?ji cca 3-4 cm, zadaj pa cca 5 cm ampak zaradi trdote, se avto manj posede in ni toliko ni?ji, mogo?e cca 2cm, bom videl ?ez dan.

 

A bo? sedaj v dolino hodil prek Negastrna, ?ez le?e?e :policaj: pri ?oli ti itak ne bo ratal :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes bila z g. Mercedesom v Peklu in se vrnila nazaj med ?ive (pri Borovnici), super zadeva. Prej sem pa ?e malo SLK topless furu. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

What a day res....what a day. Ce nastejem kaj sem vse danes naredil in kje sem vse bil je ze skoraj neclovesko....nisem se star.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u?er pelu obedve lubice mal na izlet ?ez ovinke v logarsko dolino :prstgor:

Objavljena slika

Objavljena slika

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u?er pelu obedve lubice mal na izlet ?ez ovinke v logarsko dolino :prstgor:

 

 

ravno z logarske....z dveh koles ?euz Pavli?evo :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri je bil super ve?er in totalna ?urka. Zdele pa ?e kmalu na 8-ico v dru?bi Mazda?kih legend. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans me je kolega Pavlavi? poklicu in sva malo podebatirala o nejasnostih in nesporazumih, v prihodnosti pa se je ponudil, da lahko ra?unamo na njegovo podporo in pomo?. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans me je kolega Pavlavi? poklicu in sva malo podebatirala o nejasnostih in nesporazumih, v prihodnosti pa se je ponudil, da lahko ra?unamo na njegovo podporo in pomo?. :cheers:

 

tako je:). pa povedal sem tudi da malo umiri? nekatere ljudi:) da se ne bo obto?evalo in prepiralo po forumu..

 

seveda se da vse zment.. samo da je normalna komunikacija:).. u?ivajte

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta teden mi na ve?ih podro?jih laufa "k zmaj" (v dobrem smislu uglavnem) no in danes sem dobil tudi od Velenjske medob?inske in?pekcije, redarstva, itd. po?to, da mi ni potrebno ni?esar pla?at in mi kazenske to?ke ne pripadajo. :cheers:

 

Kako se je to u?timal? Vpra?ajte ARAG, oni so mi pomagali priti do moje pravice. :notworth::punk:

 

Kaj je ARAG in njihove ugodnosti za ?lane pa si lahko tule preberete (dober ob?utek pri njih me ni varal, res obvladajo sceno);

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10445

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse se da zment, ?e je volja :)

 

Objavljena slika

 

TO pa je zaslu?en sladoled :party0035:

 

Rada trenira? ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.