Skoči na vsebino

1.8 16v DOHC


denzo

Priporočeno sporočilo

Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde.

 

Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti".

Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Chip tuning pride v po?tev samo in SAMO v primeru, da ima? turbo diesel ali tubro benzin motor. Ali pa kot zaklju?ek tuninga potem ko si zamenjal ?e pol motorja (odmi?ne, sesalne kolektorje, ni?al glavo, izpu?ni kolektor,...)

 

Tak da...?al! To je to! Sicer ima ata isto in morem re?t, da avto ?ist lepo gre. Mogo? samo ni ob?utka da gre, ampak pele? se ?ist lepo (ni to glih 2.5 V6 :hohoho: )

 

Nalij noter dober bencin (OMV 100 ali Agip 98), preveri da ni zabit luftfilter ali benzinfilter, pa mal ga ti??i, da ga spu?e? pa bi mogl bit mal bols!

 

Sicer pa...glede na to kak?ne so danes kazni...mislim, da je motor preko dovolj! :bravo:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Lp, sem nov na forumu in tudi nov lastnik mazde.

 

Trenutno vozim mazdo 626, letnik 2000, 1.8 16v DOHC, 74kw/101KM

 

Avto je super pa vse, malenkost me idino moti malo ?tevilo konjev za tak velik avto. Iz take prostornine motorja bi se ziher dalo potegnit ?e kar nekaj konjev, ne da bi se preve? poznalo na obrabi in tveganju, da vse skup enostavno "razleti". Pisal sem tudi na 2 firmi ki se ukvarjata z chiptuningom, vendar do zdaj ni blo ?e nobenega odgovora, tak da nevem niti ?e bi se dalo z preprogramiranjem elektronike prodobit kak?nih 20 konjev.

 

Torej kak?ni konkretni predlogi so za?eljeni.

 

lp

 

 

Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.

Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjas odmicne gredi, sesalni kolektor, izpusni kolektor, znizas glavo motorja, nov izpuh in se kaksna malenkost. Vse to se dobi za ta motor.

Problem je v tem da nihce ni pripravljen investirat v tako predelavo.

 

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa deluje ni?anje glave pri mazdinih V6?Ali je varno in koliko je ?e v mejah normale da pa? ne gre vse v *****?

 

1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1mm brez problema. Motor je zelo dober, sam imam zelo dobre izkusnje z njim. Doseci prek 100KM na liter prostornine ni problem pri V6 motorju. Dobi se vse. Odmicne gredi, izpusni in sesalni kolektorji, itd...

 

No na tvoj odg. sem ?akal en ki ne melje prazne slame!!! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni tuning potenciala?! :D To pa glih ne vem ?e dr?i...

 

Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... :bravo:

 

mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave :(

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni tuning potenciala?! :D To pa glih ne vem ?e dr?i...

 

Mislim da V6 zdr?i cca. 300KM (lahko tudi ko daily driver) brez da ga odpre? - ker ima dokaj majhno kompresijo - Problem je samo v bencinu in injektorjih. Druga?e pa idealni motor da na?raufa? gor turbino ali kompresor... :bravo:

 

mazda mx: Kje pa se dobi najcenej?i set dihtung za glavo in kolk stane? Ker se mi zdi da je to najdra?je pri ni?anju glave :(

 

 

?e bo? gor dal turbino , zakaj bi ni?al glavo,.. raje jo povi?aj pa pove?aj tlak turbine.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam spa?ujem...sej je ve? opcij. Lahk da bi tut delal en preprost NA tuning. Ampak najbolj sem zagret za kompresor. ?e ma pa tak lep zvoooooooook :D

 

jaz bom dal gor supercharger (turbino na jermen). :jupiii::jupiii::jupiii::jupiii: ,samo moram dobiti ?e kak standalone ali pa pigyback sistem.Megasquirt mi ne di?i najbolj.Zanimal sem se za Electromotive TEC-II Stand Alone , pa je bolj priro?no, zraven pa ?e dobi? v?igalni modul... tako da ne rabi? ve? rotorja in cin?pule...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.

 

Kdo te je spet to nasral? Spet kak tak, ki te je ?e nasral, da ?e bo? ovil ves avspuh od kolektorja do zadnjega lonca z stekleno volno, da bo? dobil mnogo konjev nakar si poskusil in ni bilo efekta? :hohoho:

Pozabil si namre? pomembno dejstvo: vseved NIMA turbine pa ima cca 300 konjev (res da s pomo?jo N20) in vozi v klasi 12. Jajc? Nima potenciala? Jeah right. In mimogrede, njegov avto je vsakodnevno vo?en, torej lahko previdevamo da ne gre za neko pretirano navito zadevo, s katero se ne bi dalo voziti normalno.

Na tvoj motor bi jaz vseeno raje dal turbino, motor je ?e v ?tartu namenjen tudi za turbino in bi pomoje brez te?av z minimalnimi predelavami zdr?al pol bara, pri takem tlaku bi pa imel vsaj 170 konjev, ?e bi bil kolikor toliko sistem. ;) In verjemi, ni veliko cenovne razlike, ?e se znajde?. ;) Res pa ni toliko mo?i pri nizkih obratih, ampak OK, navor tudi VELIKO pomaga. ;) Karkoli bo? naredil, pa upam, da bo? potem pri?el kdaj na kak drag, da vidim tole zadevo kako leti. B)

 

@Tich, potem si v podobni zagati kot jaz. :hohoho:

-NA tuning tega motorja na ene 160-170 konjev z bolt on modifikacijami (odmi?ne, kolektor, celoten izspu?ni sistem), ?e ve? (cilj bi bil 180 konjev) z head portingom, ki bi se naredil na rezervni glavi, super odzivnost, ni? zezanja z elektroniko...

-Turbo ampak pod 200 konjev se ne pogovarjam,

-Eno izmed teh dveh opcij narediti na rezervnem motorju, ki ima itak ?e serijsko 150 konjev, samo bi prej naredil generalko ter ga pripravil na ?im ve? konjev (hmm kovani bati mi recimo di?ijo :D)

-Uvozit 187 konjski 2.0 motor (VVL- Variabilno krmiljenje ventilov- VTEC po doma?e :P ) ali pa 1.6 motor z 176 konjev (ta 1.6 ima zaradi VVLja tudi skoraj 150 Nm navora ?ez vse obmo?je do 7200 obratov (tam ima maksimum 162 Nm). Aja opcija je tudi 2.0 blok in 1.6 glava, kar bi prineslo 200 konjev, ampak ?e en motor dosti ko?ta, ?eprav sem videl 1.6 glave na istih blokih kot je moj)

-Uvoz turbo verzijo mojega motorja, pa bi imel 200-230 konjev (odvisno, ?e je od Bluebirda al od Sunnya GTi-R)

Zdaj se pa odlo?i ob tako razli?nih verzijah, cene so pa itak v vsakem primeru blizu 2000? ali ?e dosti ?ez... :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.

NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako :D )

 

Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.

 

Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon...priporocam, da se drzis tistega kar je v blizini od motorjev (sam sicer ne poznam nissanovih motorjev, tak da ne bom pametn)

 

Lej...jst sm dal za V6 motor zelo malo in bom za dodaten denar mu pa? ?e kaj dodal - kompresor upam. Za podoben denar bi pa lahko samo dobil GOLI motor V6 z 200 konji iz tujine - kar se mi ne spla?a!

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v V6 motorjih ni tuning potenciala.Raj?i BP05 ali FE3 pa turbino ali kompresor gor, ali pa kakega linijskega 6 cilindra?a turbo.Vseved ima iz V6 ?e maximum.

 

:hohoho::hohoho::hohoho::vskalo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V6 motor zdrzi 500KM serijski, ce nanj namontiras turbino.

NA pa 300KM ni problem. (ne me vprasat zakaj vem da je tako :D )

 

Noben drug Mazdin motor nima takega potenciala.

 

Megasquirt podpira posamezne tuljave (sem jih ze precej zmontiral) tako da se znebis razdelilca vziga.

 

 

:hohoho::hohoho::hohoho: samo kako dolgo bo zdr?al 500 HP serijski V6.?e ho?e? V6 motor spraviti na tako mo? da bo en ?as ?lo ,treba vlo?iti kar nekaj denarja.Teorija ni praksa.Pa v tem V6 motorju o katerem se govori nekaj manjka kar imajo turbo grajeni motorji. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.