Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdrav,

 

glede na to, da mi na moji Mazdici 6 pri 140 k km usiha turbina (premalo pritiska) me zanimajo va?a mnenja ali obnova ali nova in pa ?e kdo to?no ve tip turbine na tem motorju ter najbolj?i serviserji- prodajalci

 

hvala in lep pozdrav,

Napisano

nedolgo nazaj se je ena prodajala na bolhi...probi mal iskat mogoce se najde kje...

drugace me pa zelo preseneca, da je pri takih km turbina ze zanic? :blink:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kako pa ve? kdaj gre turbina k koncu :ne vem: ?

 

Po mojem ?uti? in vidi?,ko daja? gas in gredo kamioni mimo tebe...

 

 

Napisano

A jaja!Se pravi ?e je turbina dobra vle?e,?e pa je zani? pa pa? ne gre nikamor ter vmesne varijante,da bi turbina nekaj na pol delala ni.Kako pa izmeri? pritisk na turbini?Se opravi?ujem vsem poznavalcem za najbr? sme?no vpra?anje :rispekt:

Napisano

pozdrav,

 

glede na to, da mi na moji Mazdici 6 pri 140 k km usiha turbina (premalo pritiska) me zanimajo va?a mnenja ali obnova ali nova in pa ?e kdo to?no ve tip turbine na tem motorju ter najbolj?i serviserji- prodajalci

 

hvala in lep pozdrav,

 

Si ti preveril,?e ti slu?ajno kje kaka cev pu??a ?? Ker turbina dela ali pa ne dela, vmes ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pozdrav ?e enkrat

 

ja stvar je slede?a, avto ima max pri 180 km/h, peljem na servis cel dan ?tudirajo in na koncu izmerijo pritisk turbine ki je 1,2 ne vem ?esa namesto 1,5 mislim da ?e sem si prav zapolnil: Ali mislite da bi moral poiskati ?e drugo mnenje?

kaj res nih?e ne ve tipa turbine?

 

lep pozdrav,

Napisano

to je pa hecn ker turbina dela na full al pa crkne :blink: razn ?e ma? lopatice za luft al pa za izpuh zvite al pa kje kaj zapacane :ne vem: nwm no sam mi je ful hecn ?zmeden?

 

ka pa kaj intercooler pravi? :ph34r:

If in doubt, flat out... 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

meni je slab?e vlekla ko sem imel razbit intercooler. Poglej pod sprednje desno kolo ?e ima? na plastiki kaj olja... ta re? se nahaja ?isto spodaj pod odbija?em in ?e si kdaj nasedel na kak?nem robniku je lahko to to. ?e en pokazatelj je. ob nizkih temperaturah vle?e bolje kot v vro?ini...

Napisano

Servis kamor grem jaz s 6 z okvarjeno ?obo, se ukvarja tudi z turbinami.

www.dtskorenjak.si

Prever a mogo?e zni?a? stro?ke.

 

Tudi jaz molim :notworth: za ugodno re?itev

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.