Skoči na vsebino

Je dizel pri mazdi res tako problemati?en

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav

 

Kot nekdanji uporabnik mazde (demio :) ), sem se po bolj ali manj neprijetni izku?nji s francoskim avtom (peugeot) odlo?il, da zopet preidem na japonce. Nagledal sem si mazdo 5, ki mi je posebno v?e? zaradi drsnih vrat. Edina dilema, ki me mu?i je, da se zaradi vseh te?av, ki jih o?itno ima dizelska izvedba z DPF filtrom, ne morem odlo?iti ali naj vzamem dizel. ?e ima res tak?ne te?ave, mi je kljub dejstvu, da bom delal okoli 25-30 tiso? km na leto, verjetno bolj smiselno vzeti bencinsko izvedbo. Tankal bom ve? vendar bodo pa servisi cenej?i :P , kolikor sem danes preverjal v salonu so servisi pri bencinskemu motorju cenej?i za skoraj 100 eur.

Zanima me ?e so tukaj uporabniki mazde 5 ali mazde 6, ki imajo dizel z DPF filtrom in se ne sre?ujejo s problemom DPF filtrov (dvig olja in posledi?no potrebna menjava, ?i??enje filtra na servisu-kar ne spada pod garancijo ...).

Kak?en na?in vo?nje je potreben, da do teh te?av zagotovo ne bi pri?lo in ali je ta problem malce preve? potenciran in se dogaja le tistim, ki resni?no vozijo le mestne relacije.

 

LP

Rok

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

33112_1.png

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

 

Zaenkrat bom delal kilometrino, ki bo verjetno poskrbela za ?i??enje filtra ampak ?ez 1 leto se bo to spremenilo in potem ne bo bo ve? toliko dolgih tur.

 

Me pa zanima ?e je tu kak?en lastnik mazde 5 1.8 bencin in kako je zadovoljen z mo?jo motorja, ker nikjer nimajo testnega bencinca.

 

LP

Napisano

Sicer nisem peljal mazde 1.8 benz ampak lahko potegnem paralelo z mazdo 6 1.8 benz, katero sem ze peljal...

ce je ta motor za 6-ko (za moje pojme) preslaboten, potem bo v visji 5-ki samo se slabse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e na?a 5 2.0 dizl packs a punch :punk: dvomim da pol 1.8 neb naredo malo zabave je pa res da bencinc nima turbine :jezicek:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.