Skoči na vsebino

Civic MOD: Daljinski v?ig + StartButton napreduje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

evo tkole: smo ?e zlo blizu testiranj (majstr za elektronko ?e program napi?e) tko da bom objavu neki slikc.

 

Sam na hitr da ?e opi?em za tiste ki ne vejo za kaj se gre. torej mam daljinsko zaklepanje Sikura Lasrline (pa? dva gumba - en za odklep/zaklep drugi kao panic button)

 

zdej sm pa pa? tist izhod za panic button ponucu za neki druzga... preko kontrolerja se bo pa? avto zagnal sam....

 

Namestil sm tut StartButton, ki bo tut celotno "operacijo" v?iga avtomobila opravil sam (?akanje bencinske ?rpalke, pravo?asno nehanje verglanja - za to skrbi merilnik napetosti ki se nahaja na kablu iz akumulatorja do ajnlaserja, ki ob padcu napetosti, se pravi ko ma?ina ?e "?ivi" odda ukaz za prenehanje verglanja - klju?a nimam ve?... v?ge se samo ?e odklenem z daljincem(pa ?e neki more bit kar ne smem povedat) na hitro razlo?eno, ne bi rad filozofiru preve?.... ?e pa koga res zanima...) Za blokado pred tem da bi avto zaverglu ?e bi bil v prestavi pa skrbi fotocelica ki je povezana z menjalno ro?ico

 

Blokadi motorja - HondaLock sm se pa? ognu... tko nekak ?udno

 

To je pa to na brzino....

 

ve? pa na slikcah ki si jih boste verjetno znali razlagat sami :D :twisted:

 

Zahvalt pa se morm prijatlu Tilenu (majstr za elektronko) kr brez njega bi jst dons ? kr sanju o tem.... Torej 100x hvala Til?k :!:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Pozdrav!!

Sound's good :bravo:

 

Dobro narejeno lepo izvedeno :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zahvalt pa se morm prijatlu Tilenu (majstr za elektronko) kr brez njega bi jst dons ? kr sanju o tem.... Torej 100x hvala Til?k :!:

 

Kwa pa men sodelavcu za moralno podporo? :blink::hohoho:

Sicer pa svaka ?ast, si se le lotil zadeve. :bravo: Samo tisto o fotocelici ne razumem ?isto. A nima menjalnik tudi senzorja/stikala ko ima? v leru? Lahko bi vezal na tisto stikalo, ki bi avtomatsko dovolilo/prepovedalo v?ig, glede na to ali je v prestavi ali ne.

Napisano

Sta pa zakomplicirala tole :D

 

Pri meni deluje daljinski v?ig in start button ?e ene par mesecev, je pa vezano na alarmu kateri ima dodatno funkcijo odklepa prtlja?nika ali remote start. Jaz sem si zvezal preko stikal in prav tako ne rabim ve? klju?a. Imam pa tudi narejeno, da se avto sam ugasne. ?tarta pa mislim da cca 1s ali dalj, ?e se dr?i gumb

 

 

Tisto zravn ro?ice je pomoje da gumb, malo monoton :D pri meni je majhen rde? gumbek.

Napisano

Samo tisto o fotocelici ne razumem ?isto. A nima menjalnik tudi senzorja/stikala ko ima? v leru? Lahko bi vezal na tisto stikalo, ki bi avtomatsko dovolilo/prepovedalo v?ig, glede na to ali je v prestavi ali ne.

 

Nima ga ker ni motor. :P

 

evo tkole: smo ?e zlo blizu testiranj (majstr za elektronko ?e program napi?e) tko da bom objavu neki slikc.

 

Sam na hitr da ?e opi?em za tiste ki ne vejo za kaj se gre. torej mam daljinsko zaklepanje Sikura Lasrline (pa? dva gumba - en za odklep/zaklep drugi kao panic button)

 

zdej sm pa pa? tist izhod za panic button ponucu za neki druzga... preko kontrolerja se bo pa? avto zagnal sam....

 

Namestil sm tut StartButton, ki bo tut celotno "operacijo" v?iga avtomobila opravil sam (?akanje bencinske ?rpalke, pravo?asno nehanje verglanja - za to skrbi merilnik napetosti ki se nahaja na kablu iz akumulatorja do ajnlaserja, ki ob padcu napetosti, se pravi ko ma?ina ?e "?ivi" odda ukaz za prenehanje verglanja - klju?a nimam ve?... v?ge se samo ?e odklenem z daljincem(pa ?e neki more bit kar ne smem povedat) na hitro razlo?eno, ne bi rad filozofiru preve?.... ?e pa koga res zanima...) Za blokado pred tem da bi avto zaverglu ?e bi bil v prestavi pa skrbi fotocelica ki je povezana z menjalno ro?ico

 

Blokadi motorja - HondaLock sm se pa? ognu... tko nekak ?udno

 

To je pa to na brzino....

 

ve? pa na slikcah ki si jih boste verjetno znali razlagat sami :D :twisted:

 

Zahvalt pa se morm prijatlu Tilenu (majstr za elektronko) kr brez njega bi jst dons ? kr sanju o tem.... Torej 100x hvala Til?k :!:

 

 

Stric vse lepo in prav prosim samo daj manj?e slike, ker nih?e ne bo delal palkatov i njih, za pogledat ja pa dovolj velikost 1024 X 768 pik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Simon, mogo?e pa ?e ceu cajt avto sam ?alta, ti pa sam neki uno ro?ko zravn pomika? da ma? filing da ?alta? :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

aja, oprostite za slike... ja itak, hvala tut za moralno podporo Simon :P

 

tista srebrna pikca je StartButton... sej ma na vrh zeleno/rde?o lu?ko <----> /v?gan/iklopljen avto.

 

na ?etrti slikc je fotocelica ki je povezana z enim rezervnim delom iz kasetnika (PC)..... tist na desni, se vrti, in je z vodilom povezana na menjalno ro?ico. se prav da ?e se pozicija ro?ice spremeni kamorkoli drugam kot v ler... pa? avto ne u?ge

 

Sta pa zakomplicirala tole :D

 

Pri meni deluje daljinski v?ig in start button ?e ene par mesecev, je pa vezano na alarmu kateri ima dodatno funkcijo odklepa prtlja?nika ali remote start. Jaz sem si zvezal preko stikal in prav tako ne rabim ve? klju?a. Imam pa tudi narejeno, da se avto sam ugasne. ?tarta pa mislim da cca 1s ali dalj, ?e se dr?i gumb

Tisto zravn ro?ice je pomoje da gumb, malo monoton :D pri meni je majhen rde? gumbek.

 

 

aha, pol mor? dr?at gumb dokler pa? avto ne laufa, pa pol spusti? al kako? :ne vem:

kko to misle? da auto sam ugasne? men avto ugasne ?e spet pritisnem na isti gumb....

 

BTW, a mi lahk kdo od adminov pomaga? prej sm meu sicer nick M-Fan, zdej se pa nikakor ne morm vpisat s tem nickom. :unsure: ....nisem logiran na drugem ra?unalniku.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ja lahko samo stisnem tipki nadaljin?ku in ?tartne, ?e pa ho?em, da dalj ?asa ?tarta se pa dr?i pritisnjeno po ?elji.

 

Grem iz avta ven, zaklenem na daljin?ka in po parih sekundah se avto izklopi - lahko bi rekel ene vrste turbo timer.

 

 

 

Glede gesla pa je pri prijavi opcija Pozabil sem geslo in ti na mail po?lje novo geslo.

Napisano

 

Glede gesla pa je pri prijavi opcija Pozabil sem geslo in ti na mail po?lje novo geslo.

 

madona... :( sam jst vem kak je geslo :P

sej useen.... bom pa na nov poste ?tancu :D

 

dobra ideja ja da se avto ugasne k ga zaklene? :bravo:

dej ?e ma? mogo?e preve? cajta pa ?e se ti da posti kako slikco tvojga startbutton-a.

a to uporabla? tut recimo da avto ogreje? zdej u teh mescih? pa kolk se ti kej poraba povi?a takrat...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

madona... :( sam jst vem kak je geslo :P

sej useen.... bom pa na nov poste ?tancu :D

 

dobra ideja ja da se avto ugasne k ga zaklene? :bravo:

dej ?e ma? mogo?e preve? cajta pa ?e se ti da posti kako slikco tvojga startbutton-a.

a to uporabla? tut recimo da avto ogreje? zdej u teh mescih? pa kolk se ti kej poraba povi?a takrat...

 

tapravga deca si najdo :bravo: ma tak fajn po?lihtan te ?alter?ke tak da sm ?e jz gledal ka hudi?a jih ma tolk :hohoho: sam frizura pa kravata jim mankata :P po kratki razlagi sm skapiru kaj je za kaj.

sam ma tut orng narjen :ljubezen:

jz si bom ko bo pri?l tut kaj tacga zrihtu :D

 

marko ?e se ne motim je edn kontakt, edn v?ig za une gumbe al ka so pa ne vem :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Nekako takole izgleda start button

 

post-9-1197362694_thumb.jpg

 

Kateri :hohoho:

 

P.S. đst đouk

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Nekako takole izgleda start button

 

post-9-1197362694_thumb.jpg

 

u bistvi se da tvoj avto brez klu?ov okol furat in ti ga lahko kdo ukrade ?zmeden? al ne :unsure: :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e pa ne lo?i? med tipko in stikalom pa ne vem kako si postal ?tromar :D

 

Pod P.S. pi?e tudi đst đouk. Drga? sem pa ?olo kupu. Kdo se bo pa zeje*avu z izpiti :hohoho:

 

P.S. Đst đouk

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Pod P.S. pi?e tudi đst đouk. Drga? sem pa ?olo kupu. Kdo se bo pa zeje*avu z izpiti :hohoho:

 

hehe :lol::bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.