Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kak?nim tednom so se menjali amortizerji na Mazdi 323 ker so stari bili ?e slabi predvsem zadnji in se je avto ?e zelo nagibal ( pri 103000km ), vgradili so se Monroe Reflex ( plinski amortizerji ) za tako lahek avto se zelo dobri vsaj meni, bla?enje je trdo nagibanja pa skoraj ni, ?e manj pa bo ko pride kmalu ni?anje. <_<

Cena amortizerjev+monta?e je bilo okrog 100000sit.

 

Vgradili so se pri Avtu Tertinek Maribor s katerimi smo imeli zelo slabe izku?nje, da naredim malo slabe reklame za njega! (?e koga zanima kak?ne naj pove pa se bom razpisal ) :rolleyes:

Zato smo ?li zadnji? k njemu! :angry:

 

Lp.

Napisano

a dej nehaj...100 ?ukov?!?!!!

mamaaaamiaaaaaaa

 

obnovit bi jih dal, bi porabil 25k sit, pa se trsajo ti jih lahko za ene par 10 %.....

 

prevec si dal...ne mores.....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ocitno ma folk dost dnarja, povrh pa ?e vozi avte na tak servis, s katerim so nezadovoljni. Ne rzumam tega. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e si se ?e odlo?il za te amortizerje ,bi jih kupil malo prej ko so imeli akcijo da pla?a? tri enega pa dobi? zraven.To so dobri amortizerji.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ocitno ma folk dost dnarja, povrh pa ?e vozi avte na tak servis, s katerim so nezadovoljni. Ne rzumam tega. :blink:

Do pred kratkim smo bili zadovolni z Tertinekom ampak ob prevzemu avta in ko sem ?el doma gledat pod blatnike ( ker nisem imal ni? za delat :P ) amortizerje sem videl da je dal od zadaj Refleks spredaj pa Sensa trac, ne da bi to omenli ob prevzemu avta da so vgradili razli?ni model; in ko je moja sestra klicala in je rekla da so od zadaj druga?ni kot spredaj in se jo je hotel tisti prodajalec re?it in si je mislil saj ?enska tako neve, ji je rekel da so sprednji novej?i model od zadnjih in da so to enaki :whatever:

 

Nato gremo nazaj da mu re?emo da smo se dogovorili da se naj vgradijo reflex in ne Sensatrac in nas ne zanima kateri so bol?i in kateri ne, je vse skupaj tako izpadlo in je rekel da smo se ?e tako zmenli ne da bi priznal in se opravi?il pri?lo je do napake!

To pa so zaradi tega naredili ker niso imeli Reflksov in so nam hoteli kar drugi model noter vre?t in so mislili kdo bo te vedo, pa so se zaje**** B)

 

Odnos do stranke na nuli nobenega opravi?ila ?isto ni? ne BU in NE MU! :angry:

Napisano

Carji ! <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 19 let kasneje...
Napisano (urejeno)

Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.

 

Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.

 

Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.

 

Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.

 

Močno odsvetujem.

Popravljeno od AlešMB
  • Všeč 1
  • Začuden 3
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
  dne 26. 4. 2024 ob 14:06 je AlešMB napisal:

Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.

 

Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.

 

Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.

 

Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.

 

Močno odsvetujem.

Razširi  

Pa si šel nazaj? Če se meni to zgodi bi mi za 1. maj ob 12:00 popravljali avto.

Napisano

Kako so prisli z menjavo koncnika, kateri je na dveh maticah na to, da so prekinili tokokrog?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.