Skoči na vsebino

mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej ti nima? pravega avta. :P;)

 

Ne se :P

Je pa mazda6 vkljucno z alfo 156 eden boljsih sprednjih pogonov, kar sem jih vozil :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Skratka sprednji pogon sux :)

 

 

?e ne zna? vozit pol pa je najla?je re?'t da sux :P

33112_1.png

Napisano

Ne vem zakaj imam mo?an ob?utek, da se pripravlja ena ?rna dirka.......... :ne vem: :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

Se strinjam. :jupiii:

 

 

Napisano

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

33112_1.png

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

 

Se ve,kako je,ko je ful elektronike-nikakvo... :P

 

 

Napisano

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

 

 

od koder jaz prihajam so ceste ve?inoma ravno tak?ne, ozke in zavite, oprijem pa tako ali tako pri nas nikjer ni nevem kaj :ne vem:

Napisano

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Najvec sem se naucil vozit, ko sem mel nekaj mesecev BMW 520 letnik 1978. 6 cilindrov, 120 KM, razporeditev teze 65 spredaj, 35 zadaj.

Po snegu me je enkrat, ko sem prestavljal iz 3. v 2. zavrtelo tako mocno, da sploh nisem vedel kaj se je zgodilo. Tist avto je bil prava sola :)

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

 

Rad bi videl 480 konjski RWD ali pa celo FWD avto, ki bi speljal takole v snegu v klanec.

 

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

 

Res je. :rispekt: ?e vzamemo dva primerljiva avta z isto konji in razli?nim pogonom je RWD hitrej?i in ima bolj?o lego (ajde recimo MX-5 1.8 vs CRX ESi, lahko pa tudi BMW 3 coupe vs kak 406 coupe itd...).

Itak ima vsak pogon svoje prednosti kar smo ugotovili. Ampak bistvo je pa tisto, da dandanes tudi 200+ konjev na prednjih kolesih ni te?ava, jasno, RWD bi bil najbr? hitrej?i ampak ko gre za najmo?nej?e verzije FWD avtov (Civic, Mazda 3...) to pa? ni mo?no.

 

Smo offtopic, ampak je pa pametna debata. B)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • O to pa nikakor ne drzi. Povsod v Avstriji na AC, povsod v Nemciji na AC so avtomati, kavcija 1€ ki potem uporabis v stacuni. Vsak teden, ponavljam vsak teden placujem.   Se vidi da samo sirite samo barske novice.   Italija je to imela se nekaj let nazaj, in se pocasi vraca na bencinskih (v shopih ne smejo, ker ce je pogoj da je wc ce serviras hrano) Tako je. Enako v Avstriji V Spaniji mas tudi za placati, odvisno kje. Prav tako te noben bar ne bo spustil notri ce nisi gost.  Gost na pumpi pomeni da vsaj tankas. Ce ne ne bos lulal.   To je uvedeno zgolj zaradi skupin z avtobusi, ko se vsuje pa totalno svinjarijo pustijo.
    • Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.  
    • V Nemčiji daš 1 €, dobiš listek, ki ga vnovčiš ob nakupu pijače. Torej si na račun sc... /sr... zmanjšaš račun pijače (ki itak ni poceni). 😁
    • V Nemciji je vecina WCjev na AC plačljivih… res pa je, da dobiš bon, ki ga lahko vnovčil na počivališču na črpalki ali shopu… in boni so poenoteni, tako, da jih lahko zbiraš in koristiš, ko se jih nabere kaj več …dvomim, da se je v zadnjih letih, odkar nisem bil v teh koncih kaj spremenilo…
    • Tudi v Avstriji se plača v vseh Višegrajskih državah in še v Skandinavskih. 🥴 So pa ponavadi lepo čisti in urejeni.... 😊😉    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.