Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam 2ka je pa res petarda, oriđ?inal ni nevem kaj, pa brez zamere to je samo moje skromno mnenje. :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam tole pa so plakati - ogromni! :P

 

Sicer pa lepe slikce, hudi vozi! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma? prov!

 

Sicer pa mi je tale Lantis zanimiv, ko ma od Kozvorta krilo zadaj! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazda RE12

Objavljena slika

Objavljena slika

 

"Tribute to Wankel" :bravo:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

?e nekaj za kar nisem prepri?an, ?e mi je v?e?. :unsure:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Nova Mazdaspeed 3? Upam, da se bo obnesla tako dobro kot prej?nja Mazda 3 MPS. B)

Objavljena slika

Napisano

Ja Simon, tistale Lopatarca je kr nekak sme?na za videt! :P

 

Tale nova 3-ka mi je pa noro v?e?! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Matr bela ni ?voh za videt, mi je pa tale spojler?ek spodaj mal sme?en! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nov teden, nove slike. :P

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Lovci na top speed. "At the 1974 Bonneville event, the little Mazda recorded a record speed of 160.3 MPH" Ameri?ani so se pa najbr? ?udili temu ?udno zvene?emu Japoncu:

Objavljena slika

"For the 1978 Bonneville event, Racing Beat developed this first generation RX7 (again with the help of Car & Driver Magazine). Thanks to the sleeker body of the RX7 and improved engine tuning, this car set a record of 183.9 MPH with Car & Driver editor Don Sherman behind the wheel. "

Objavljena slika

"With the introduction of the new FC3S model RX7 in the mid '80s, Racing Beat was at it again. At the 1986 event, this white FC set a long-standing E/BGT record of 238.4 MPH."

Objavljena slika

"In 1992, Racing Beat was back at Bonneville with their new three-rotor FD3S project. The goal was t to break the C/BMS record of 241 MPH. As you'll likely remember, this was the car that infamously flipped at 230mph with Racing Beat cofounder Jim Mederer in the cockpit."

Objavljena slika

"In 1995 Racing Beat returned to Bonneville with the FD, which was sporting a new black livery. The goal was to reach 300mph, but conditions kept the top speed to 242 MPH - which was still a C/BMS class record."

Objavljena slika

 

Ve? slik najdete pa na speedhunters. B)

Napisano

Uf - Simon, tista modra, no pa tudi ?rna (ni?je) je uuu :ouje::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brez zamere, sam kaj je lepega na tem avtu? Odbija?i, in pragovi niso v liniji, feltne ne grejo k celotnem stilu, sicer ta ne obstaja a vseeno. Prtlja?nik je narejena ?klatla, na njo pa samo postavljen oja?evalec...Nosilci radiatorja so zarustani, heat shield zgleda kot bi bil pobarvan z nekim srebrnim sprejem, ki je po ve?ini ?e odpadel. Krom v maski se spet ne sklada s stilom, zadnji spojler je pa kve?jemu primeren za tole :harhar:

 

Objavljena slika

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

U lepa je tale "C", ?e posebej mi je tak?en avto v?e? od zadaj (nekolko me spominja na CRX - tm okol L.1990)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.