Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a na tretji sliki se vidi supercharger?? :ne vem: tam desno se mi zdi oz. bi lahko trdil da je :ne vem:

If in doubt, flat out... 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

?e en lep primerek po mojem okusu:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Pa ?e malo me?ano na ?aru:

Objavljena slika

Objavljena slika

Kot, da RX-7ke niso dovolj v podnu je ta ?e bolj spu??ena:

Objavljena slika

Mmmmm:

Objavljena slika

Objavljena slika

Tale ima veliikooo konjev:

Objavljena slika

Napisano

Ta ?rna je "svinjsko" giftna! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Spet je svinjsko dobra. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Uvozl ?e akj pa registrirali? ;) RX-7 ne izpolnjuje standarda EURO 2, ki je absolutni minimum za uvoz. :(

Zato pa pravim, da mora kaka RX-7 FD pridt v prave roke pa jo obdelat tako kot se zagre (moj prej?nji post). Preden gredo na odpade ker po?asi bodo redke kot slovenci v Fu?inama. :hohoho:

Napisano

noro zgleda :bravo:

 

Uvozl ?e akj pa registrirali? ;) RX-7 ne izpolnjuje standarda EURO 2, ki je absolutni minimum za uvoz. :(

Zato pa pravim, da mora kaka RX-7 FD pridt v prave roke pa jo obdelat tako kot se zagre (moj prej?nji post). Preden gredo na odpade ker po?asi bodo redke kot slovenci v Fu?inama. :hohoho:

 

?koda bi blo ja, ker ta model so nardil u nulo ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Uvozl ?e akj pa registrirali? ;) RX-7 ne izpolnjuje standarda EURO 2, ki je absolutni minimum za uvoz. :(

Zato pa pravim, da mora kaka RX-7 FD pridt v prave roke pa jo obdelat tako kot se zagre (moj prej?nji post). Preden gredo na odpade ker po?asi bodo redke kot slovenci v Fu?inama. :hohoho:

 

kako je pa lahko kolega je uvozil supro letnik 89 pa ma registrirano

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro a moram slike gor dat pa video? Bo šel na servis kmalu.   Se pa umikam iz tega foruma za nekaj časa saj to ni normalno kako se nekateri obnašate.     
    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.