Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Morda se v prihodnosti resno zanimam za enega izmed teh dveh Mazdinih SUV modelov! Seveda mi cenovno bolj ustreza CX-7, sta pa mi oba zelo v?e?. Zanima me ?e ima kdo kaj izku?enj s katerim izmed teh dve modelov? Se pravi, kako se pelje? not, kak?na je kaj poraba, predvsem kako je z vzdr?ljivostjo teh avtomobilov (kakovost) ter koliko imajo garancije?

 

Hvala!

 

Lp

Za ?lane Mazda foruma ugodno originalne xenon ?arnice ter original xenon transformatorji!

Napisano

CX-9 je razvit izklju?no za ameri?ko kanadsko tr?i??e in ga v Evropi definitivno ne bo tako, da ti je trenutno edino na voljo "le" CX-7 z 2,3 turbobencinarjem, 260KM in 380Nm. V glavnem mo?i ve? kot dovolj in to za super ceno 31.000 - 35.000? :bravo::bravo:

33112_1.png

Napisano

CX-7 bo v prihodnosti na voljo tudi z 2.2 traktorjem in okrog 180 KM... bo moglo bit kar v redu :) ?e bo ?e cena ugodna...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

MA ja, bral sem da so ti 2.3 kr po?eruhi.. Seveda avto nekaj da od sebe ampak vseeno.. Mogo?e bo traktor varianta res bolj?a! Dajte mi povedat kako se odnesejo kaj Mazda dizli? Jih sami razvijajo ali..?

 

Hvala

 

Lp

Za ?lane Mazda foruma ugodno originalne xenon ?arnice ter original xenon transformatorji!

Napisano

No.. :) Razumem da zdaj neboste grajali Mazda dizlov, konec koncev je to Mazda forum. No jaz sem lastnik Audija in mirne du?e grajam ?ez vsemogo?nega TDI-ja tako da brez zadr?kov..

 

Lp

Za ?lane Mazda foruma ugodno originalne xenon ?arnice ter original xenon transformatorji!

Napisano

CX-7 bo v prihodnosti na voljo tudi z 2.2 traktorjem in okrog 180 KM... bo moglo bit kar v redu :) ?e bo ?e cena ugodna...

 

A se mogo?e ve, kdaj okvirno bi se naj zgodila ta prihodnost? Mene je tudi poraba zaenkrat odvrnila od nakupa, ?eprav imam ?e predra?un doma...
Napisano

Ppozeruhi, itak da so pozeruhi ce majo 200 konju +. Ne mores pricakovat da bo meu avto 260 konju in pil 6, 7 litru goriva :D Sicer pa ce bos meu avto za 35k euru si bos ja tud gorivo lahko privoscu al ne? Cene pa ne vem, kupi si golfa SDI :D

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

Pri ceni avtomobila (in potem komplet zavarovanja) je poraba zanemarljiv strosek.

 

...ce gres tankat 5x na leto mogoce.

Pri meni ze 1liter razlike pomeni, da si lahko npr. privoscim pocitnice v toplih krajih...

 

Boss dej ulet se ti v debato :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se pravi, porabis 35.000 EUR za avto in potem zivis samo od krompirja in nimas niti za na dopust?

Kdor ima toliko denarja za avto ima na voljo vsaj 2000 EUR na leto za dopustovanje.

V nekem normalnem svetu.

 

Kajti v naslednjih treh letih bo slo "v zrak" 10.000-15.000 EUR na izgubi vrednosti, servisiranju in zavarovanju (AO + kasko).

Napisano

Ne razumes

Recimo ce mi porabi 7.5 bom dal 6000eur na leto za gorivo

Ce porabi 8.5 bom dal 7000eur...

In tudi, ce bi mel milijone zakaj, dati 1000eur vec za onesnazevanje???

In poraba je ZELO pomembna karakteristika avtomobila

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne razumes

Recimo ce mi porabi 7.5 bom dal 6000eur na leto za gorivo

Ce porabi 8.5 bom dal 7000eur...

In tudi, ce bi mel milijone zakaj, dati 1000eur vec za onesnazevanje???

In poraba je ZELO pomembna karakteristika avtomobila

 

:bravo::bravo:

 

OK ?e vzamem podatke, ki jih je navedel mazda_mx torej v treh letih recimo "pu?i? 15.000? samo na avtu. Se pravi 5.000? na leto. Razlika v porabi med "MPS" motorjem in dieslom bo v povpre?ju 3-4 litre v ?kodo bencinarja.

 

pri 10.000km/leto je to 350? ve? za bencinarja pri gorivu oziroma 1050? v treh letih (razlika ni velika in izberem bencinarja)

 

pri 25.000km/leto je ?e 875? oziroma 2625? v treh letih (prednost pri dieslu ampak ?e vedno stvar odlo?itve)

 

pri 50.000km/leto je to 1750? ali 5250? v treh letih (tukaj se pa ra?unica za bencinarja neha)

 

 

?e pa govorimo ?e o tem, da bo cena dieslskega modela ?e za nekaj tiso?akov cenej?a, zaradi tega cenej?i kasko in ?e bo diesel mel manj kot 130kW bo tudi v ni?jem zavarovalnem razredu, kar pomeni skupaj ?e dodatnih 500? manj?ega stro?ka vsako leto.

 

Saj ne da bi koga prepri?eval kaj naj kupi, ker itak vsak zase najbolj ve kako dale? se?e. Je pa vedno tako, da nakup avta je ?e najmanj?i problem, vzdr?evanje je pa ?isto druga zgodba, ki jo marsikdo pozablja.

 

In ?e da? na leto pri 50.000 prevo?enih cca 5.000? samo za gorivo je to sigurno stro?ek, ki je prekleto pomemben in se ga da ob?utno zmanj?at pri tem, da se ne odpove? veliko u?itkom. :P

33112_1.png

Napisano

Mislm da si folk ne kupava takega avta, da bo delal 50.000 na leto. Vsaj jst ga nebi. Jst nardim z mojo mazdo max 20 do 25 na leto, ce bo slo tko naprej kot do zdej. Za na siht recimo mas pach se en avto, enga dizla ku pije 4 litre. Ker taki avti ku pijejo 15, 20 litru so predvsem misljeni za uzivancijo in rekreativno voznjo kakor pa za resno rabo, voznjo v sluzbo itd. Ne vem no :D

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

Mislm da si folk ne kupava takega avta, da bo delal 50.000 na leto. Vsaj jst ga nebi. Jst nardim z mojo mazdo max 20 do 25 na leto, ce bo slo tko naprej kot do zdej. Za na siht recimo mas pach se en avto, enga dizla ku pije 4 litre. Ker taki avti ku pijejo 15, 20 litru so predvsem misljeni za uzivancijo in rekreativno voznjo kakor pa za resno rabo, voznjo v sluzbo itd. Ne vem no :D

 

V sloveniji je itak te?ko dopovedati ljudem, ?emu jim avto slu?i in koliko je njihovemu dohodku sprejemljiv nakup, da si potem ?e privo??i? ostale zadeve na normalnem nivoju. Sam sem ra?unal:

 

avto 30.000 eur - izguba cene vsaj 15% na leto = min 300 eur na mesec

zav+kasko = min 100 eur/mesec (po?ten kasko s kar veliko bonifikacije)

servis in gume, 2 gumi=400 + en servis=200 /leto = min 50 eur/mesec

gorivo pri 24.000 km, poraba 12l = okoli 250 eur/mesec

 

Se pravi prva tri leta te stane realno taka zadevica okoli 700 eur na mesec, ?e bi bil dizel ne bi bilo polnih 100 eur manj ... lahko se pol manj vozi? pa ima? ?e 100 eur manj, pa ne zavaruje?, pa se vozi? s slabimi gumami ... ?e daje? tretjino pla?e za avto - kar se mi zdi precej, mora? imeti kar polna dva jurja na mesec

Napisano

Gume si dal malo prepoceni, porabo pa tudi premalo :D

 

Tukaj noter v tej temi pa ?e lahko samo razbiram malo Slovenske fau?ije, ker si pa? ho?e nekdo nekaj nabavit... No saj tega smo pa ?e vajeni, na vsakem koraku v vsakdanjem ?ivljenju sre?avam tole ;)

 

Tak pa? je, treba met avto, pa ?e se samo krompir papca, to je Slovenija... Tak da se ne rabite sedaj tola?it kak se kaj ne spla?a pa kaj se spla?a, ker konec koncev, se sploh kaj spla?a? Ne, ni? se nena...

Napisano

Gume si dal malo prepoceni, porabo pa tudi premalo :D

 

Tukaj noter v tej temi pa ?e lahko samo razbiram malo Slovenske fau?ije, ker si pa? ho?e nekdo nekaj nabavit... No saj tega smo pa ?e vajeni, na vsakem koraku v vsakdanjem ?ivljenju sre?avam tole ;)

 

Tak pa? je, treba met avto, pa ?e se samo krompir papca, to je Slovenija... Tak da se ne rabite sedaj tola?it kak se kaj ne spla?a pa kaj se spla?a, ker konec koncev, se sploh kaj spla?a? Ne, ni? se nena...

 

?e naredimo malo kalkulacije to ?e ne pomeni fou?ije - glede na to da se slovenski dr?avljani prekomerno zadol?ujejo, predvsem za avte, nekateri ?e za delnice - niti ni neumno malo o tem predebatirat s finan?ne plati - ?e pa nekomu avto res ogromno pomeni, potem pa zaradi mene lahko da 90% prihodkov zanj samo da ga ima, takemu sem pa ?e najmanj fou?

 

Itak pa tisti, ki vozimo mazde, nismo kupili te znamke zaradi ne vem kak?nega bahanja pred sosedi - prej zaradi price/performance-a - dobrega avta za po?teno ceno, saj povpre?en "sosed" mazde ne lo?i od drugih japon?kov, "sosed" ve za VW, Audi, ... tako da na mazdinem forumu razpravljat o fou?iji niti ni relevantno

Napisano

?e naredimo malo kalkulacije to ?e ne pomeni fou?ije - glede na to da se slovenski dr?avljani prekomerno zadol?ujejo, predvsem za avte, nekateri ?e za delnice - niti ni neumno malo o tem predebatirat s finan?ne plati - ?e pa nekomu avto res ogromno pomeni, potem pa zaradi mene lahko da 90% prihodkov zanj samo da ga ima, takemu sem pa ?e najmanj fou?

 

Itak pa tisti, ki vozimo mazde, nismo kupili te znamke zaradi ne vem kak?nega bahanja pred sosedi - prej zaradi price/performance-a - dobrega avta za po?teno ceno, saj povpre?en "sosed" mazde ne lo?i od drugih japon?kov, "sosed" ve za VW, Audi, ... tako da na mazdinem forumu razpravljat o fou?iji niti ni relevantno

 

bravo, bolj? skoraj ne bi mogel napisati - sem ?el pa ?e 1x nazaj prebirat kaj smo pisali v tej temi pa mi ni jasno kje si Mazda323 zasledil fou?ijo. :ne vem:

 

Meni je v vsem tem pogovarjanju zanimivo predvsem to kako vsak po svoje razmi?lja in konec koncev ima vsak po svoje tudi prav. Enim pa? ve? pomeni ekonomi?nost (?eprav avto sam po sebi itak ni ekonomi?en), drugim performance, izgled.

 

Se pa najdejo tudi taki, ki jim velik avto daje ob?utek la?ne mo?i, varnosti in u?ivajo v tem, da vzbujajo zavist pri drugih. Kolikor imam jaz ob?utek takih primerkov na Mazda forumu ni :bravo: . Veliko prej najde? take modele na raznoraznih forumih nem?kih proizvajalcev avtomobilov, pa tud en japonski se najde med takimi (vsi vemo kateri ;) ). :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Se strinjam...ob?udujem folk ki si gre kupit 740d ali karkol podobnega. PA DAJ NEHI NO!!! Crkujem od smeha ko zjutri mrzlega zalaufa...

 

Dajte folk no. A ne znate ve? u?ivat? Dnarja itak nikol ni dost. Tak da tak qrc...

 

:bravo:

:)
Napisano

Se strinjam...ob?udujem folk ki si gre kupit 740d ali karkol podobnega. PA DAJ NEHI NO!!! Crkujem od smeha ko zjutri mrzlega zalaufa...

 

Dajte folk no. A ne znate ve? u?ivat? Dnarja itak nikol ni dost. Tak da tak qrc...

 

:bravo:

 

To?no tko!!! :prstgor:

Napisano

CX-7 morm rect, da ni nch posebnega, vsaj kokr sm jo gledu na AC cosmosu v zivo in v njej sedel, lahko bi se mal bolj potrudli kar se notranjosti tice, al pa sm samo razvajen, ker sm na usnje in razne detajle navajen.

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

  • 16 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.