Skoči na vsebino

Bridgestone ali good year?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz bom dal pa verjetno Dunlop SP SPORT 9000 ali pa Fulda Carat Exelero gor... :) sicer je to ?e visoko u luftu...

 

in to 225/45R18 ;) ?e bo vse po sre?i aja.. na 8Jx18" pa mislim da ET nekje 40

 

Labi... gre al ne ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

225/40 18 je pravilna dimenzija...

Ce bos dal nove gume potem raje SP9000

ET 40 pa 8 sirina, zadaj bo strugalo (ne prevec, tako da se splaca na "fender roll")

Drugace pa pri 18" ti ne gine brez da bi razsiril blatnike zadaj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

225/40 18 je pravilna dimenzija...

Ce bos dal nove gume potem raje SP9000

ET 40 pa 8 sirina, zadaj bo strugalo (ne prevec, tako da se splaca na "fender roll")

Drugace pa pri 18" ti ne gine brez da bi razsiril blatnike zadaj...

 

neko? so na tem avtu ?e ble 18ke :)

 

tak da fender roll je ?e narejen...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

neko? so na tem avtu ?e ble 18ke :)

 

tak da fender roll je ?e narejen...

 

Jaaa tocno...sem cist pozabil. No super, feltne pa ze ves katere bos mel?

Pa se to, kako to, da si se odlocil samo za te 2 gumi?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaaa tocno...sem cist pozabil. No super, feltne pa ze ves katere bos mel?

Pa se to, kako to, da si se odlocil samo za te 2 gumi?

 

cenA :)

 

feltne pa kolebam med 3 variantami, itak pa ne povem kerimi ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Malo pozno opazil temo sramezljiv, pa vseeno.

 

Na moji macdi preizkusil tako F1 kot potenca RE 050 A.

 

F1 je krasna guma za v mokrem, po suhem vredu, na vro?em asfaltu je pa za en drek. Sicer je zanimiv ob?utek, kot da ima? bistveno ?ir?e gume, ker mora? volan kar naprej dr?at, sicer gre posvoje. Na smeti??u niso kon?ale zaradi tega, ker bi zmanjkalo profila, pa? pa so postale jaj?aste. Govorim o letniku 2004.

 

RE 050 A je bistveno udobnej?a - ni ti treba dr?at volana, ko z levo roko ?alta?, z desno pa dr?i? koleno gospodi?ne na sopotnikovem sede?u (?e bi bil frajer, bi imel avtomatika in bi imel potem kar dve roki frej). Enako dobra kot F1 je v mokrem in precej bolj?a v suhem. In zanimivo, sploh ?e ni postala jaj?asta.

 

Moja macda je bila leta 2002 originalno opremljena z nekimi Bridgestone touring gumami (pozabil oznako), ki so se sicer ceste zaendrek dr?ale, sem jih pa zato v nulo zradiral v pol leta :ne vem: .

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Moje izku?nje so take ... Sprobal sem uniroyal, continetal (za obe gumi ne vem to?no modela), neke cheap matadorke, fuldo in goodyear. Goodyear vozim ?e skoraj tri leta (hydragrip letne, UG7 zimske). Vsaka guma, ki stane malo ve? od povpre?ja, je lahko bolj?a. Ni nujno, da bo bolj?a vseh tistih 15% nabite cene. Vidim, da so dolo?eni ljudje razo?arani nad goodyear gumami. Mogo?e zato, ker vozijo tiste, ki so izdelane v Sloveniji. Hydragrip nudi to, kar obljubljajo. Res je, da jih nisem peljal na poligon, da bi jih testiral do onemoglosti, ampak na na?ih ?krbinastih cestah je oprijem res dober. Prav tako je z UG7. Kar je napisal proizvajalec, dr?i - malce hrupa, dober suh oprijem, na snegu so zakon, v de?ju pa tako kot na suhem.

Spomladi planiram montirat 15'' z GY excellence gumami, za kar spet dvomim, da mi bo ?al.

 

Kar se ti?e jeba?kih profilov - to ni vse. Raje vidim gumo, ki ima solidne odto?ne kanale, dobra ramena in da po 10.000 prevo?enih km ne ka?ejo nobene deflekcije ali razpokanosti. Res je, da na gume ve?inoma pazim (mogo?e sem jih v vsej karieri enkrat ali dvakrat malo pokuril v kakem kri?i??u). Seveda pa je nekaj na tem, kak?en profil ima guma ... ?e ne drugega, ti je neka guma mogo?e v?e? zaradi tega, ampak ne se prenagliti.

 

?e kdaj pogledate na kakem parkiri??u druge avte, je dejansko skoraj vseeno, ?e ima? jeba?ke gume ali ne. ?e jih vsaj redno menjava? in skrbi? za njih, si privo??i? gume, ki so ti cenovno ugodne, in tiste znamke, za katero meni?, da bo dobra zate.

 

Ker pri gumah je namre? ta ?tos ... jaz verjamem, da je neka guma vsako sezono najbolj?a. Ampak to ?e ne pomeni, da je res najbolj?a. V realni situaciji si komplet gum kupi? za recimo 4 leta oz. 50.000 km. Recimo, da je to ?asovno vseeno nekje 4 leta. Letos kupi? zmagovalke, da? 250 EUR za nove gume ... ja kaj pa naslednje leto? Pa ?e tri leta kasneje? A bodo ?e zmeraj zmagovalke? Ne, ti vozi? svoje z vero, da so najbolj?e, medtem ko se vsako leto na testu najde prvih nekaj gum, ki so bolj?e kot tvoja (sode? po testu). Glede na to, da marsikdaj vidi? gume na avtih s trimestno DOT kodo, kar pomeni, da so bile izdelane ?e pred 2000, se lahko po?uti? ?e veliko bolj mirnega, pa tudi ?e vozi? samo dve leti starega goodyeara. ;)

 

Gume so loterija in predvsem stro?ek.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Kyuss za tako voznjo kot jo opisujes ti je bolj ali manj vsaka guma dobra...gleda se samo cim krajsa zavorna pot.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vse je res, kar pravi?. Vsak pa? mora najti njemu lasten na?in. Sam sem dosedaj vedno tako letne kot zimske gume po dveh sezonah uporabe prodal na bolhi - pa? dobi? za 4 rabljene gume toliko ali malenkost ve? kot potem stane ena nova. Stvar pride malo dra?ja, kot ?e bi jih vozil tri sezone in potem vrgel stran, ima? pa zato bolj?e gume.

Izjema je bila goodyearova F 1, ker ?e bi tiste prodajal, bi bil to, zadostni vi?ini profila navkljub, nateg. Sem jih raje vrgel stran in imam ?isto vest.

 

Izgleda da se bom letos izneveril tradiciji, kajti potenca RE 050 A bo na mojem avtu sedaj tretjo sezono.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Vse je res, kar pravi?. Vsak pa? mora najti njemu lasten na?in. Sam sem dosedaj vedno tako letne kot zimske gume po dveh sezonah uporabe prodal na bolhi - pa? dobi? za 4 rabljene gume toliko ali malenkost ve? kot potem stane ena nova. Stvar pride malo dra?ja, kot ?e bi jih vozil tri sezone in potem vrgel stran, ima? pa zato bolj?e gume.

Izjema je bila goodyearova F 1, ker ?e bi tiste prodajal, bi bil to, zadostni vi?ini profila navkljub, nateg. Sem jih raje vrgel stran in imam ?isto vest.

 

Izgleda da se bom letos izneveril tradiciji, kajti potenca RE 050 A bo na mojem avtu sedaj tretjo sezono.

 

Jaz tudi vse bolj ciljam na Potenzo RE 050 A.Vsi jo hvalijo... :ne vem:

 

 

Napisano

Mene staranje gume itak ne skrbi, ker skurim ene na sezono ?zmeden? ampak letos pa razmi?ljam, ?e ne bi bilo vseeno bolj smotrno kupit nekaj, ki bi namesto 30.000km zdr?alo vsaj 45.000km.

 

Hmm le katere gume bi to bile? Kvalitetne a vseeno z manj?o obrabo? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Boss, jaz bom tudi kupil gume letos...

Nekako se nagibam k RE300 ali pa mogoce P7...moram se mal razmislit.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Boss, ce se prav spomnim si mel na golfu conti premium contact2...kaksne so te?

Sem mel premium contact pa so ble res dobre ampak obraba je bla katastrofalna...

Kako je to pri novih?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Boss, ce se prav spomnim si mel na golfu conti premium contact2...kaksne so te?

Sem mel premium contact pa so ble res dobre ampak obraba je bla katastrofalna...

Kako je to pri novih?

 

Kr v redu so - ni nekih velikih plusov niti minusov...v glavnem korektna guma. Obraba - prmelo prevo?enih, da bi ugotovil kolk se kaj obrabljajo ampak glede na to, da imma cca 25.000 prevo?enih z letnimi bi rekel, da bo vsaj ?e ene 15-20.000.

33112_1.png

Napisano

TireMojstri, kaj pa pravte na bridgestone potenza re-01r ? V primerjavi z gy f1 gsd3 in toyo px t1r.. gre se za dimenzijo 195-50-15 tako da potenza re050 ne pridejo v po?tev..

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

To je bolj dirkalna guma...

Kar pomeni, da je verjetno odlicna po suhem, po mokrem pa manj...

Pa ne vem, ce jo dobis v Slo.?

Drugace pa, ce bos hotu bolj sportno varianto F1, toyo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Temperature so tako visoke, da bo treba kar menjati za letne - zimske postajajo preve? nevarne (?e ob?util :( )

 

Samo namesto, da bi si zmanj?al izbor sem ga ?e raz?iril :rolleyes:

 

-GY F1 GSD3

-BS Potenza RE 050A

-BS Turanza ER 300

-Pirelli P-7

-Conti. PremiumContact 2

 

No zdaj se pa naj odlo?im :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Temperature so tako visoke, da bo treba kar menjati za letne - zimske postajajo preve? nevarne (?e ob?util :( )

 

Samo namesto, da bi si zmanj?al izbor sem ga ?e raz?iril :rolleyes:

 

-GY F1 GSD3

-BS Potenza RE 050A

-BS Turanza ER 300

-Pirelli P-7

-Conti. PremiumContact 2

 

No zdaj se pa naj odlo?im :ne vem:

 

Kot sem ?e napisal,Turanza ER 300 zeloo ?vi?gajo na na?ih mazdicah.?e posebno tam po 15000 km naprej.

So sicer dobre po mokrem in suhem in ?e te to ?vi?ganje ne moti(beri-muzika do daske)so dobra izbira.

Tudi P7 so izredno dobre gume(jih ima kolega na bmv serija 5).Nimajo pa ne vem kako atraktivnega profila in tudi na feltni izgledajo o?je,kot so v resnici. :whatever:

Jaz se ?e vedno nagibam k Potenzi Re 050 A.Guma malo manj traja-je pa sladko. :D

 

 

Napisano

Pa glih ER 300 mi je najbolj pri srcu - kako pa izgleda to ?vi?ganje? A po suhe al po mokrem, ker nikjer nisem zasledil, da bi te gume to po?ele? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

A pol se spla?a ?e dat letne gor? Tok da vem a naj grem menjat al ne :D

Sam drek, pol moram pa ketne kupt :S

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Pa glih ER 300 mi je najbolj pri srcu - kako pa izgleda to ?vi?ganje? A po suhe al po mokrem, ker nikjer nisem zasledil, da bi te gume to po?ele? :ne vem:

 

V bistvu ?vi?gajo vedno-po suhem in po mokrem.Je pa zanimivo,da je ta efekt na M6 ?e ve?ji,ker je itak pri na?ih" ta starih" sli?at ve? ta zunanji hrup(slaba izolacija).Glih v?eraj sem bral eno izjavo na Ital.forumu,ko en pacient pravi,da mu je najve?ja ?elja,da se mu znucajo te ER 300,katere ima gor in da nabavi kaj drugega.

Ne vem,lahko,da tebe to ne bo motilo ne vem kako.Probaj... :whatever:

 

 

Napisano

A je mogoce, da sam temu piskajo? Ker prvic slisim, da piskajo Er300?

Recimo RE050A so bile bolj glasne od F1 ampak ni bilo motece...?

Jaz cakam se na kaksen test, da vidimo kako bo letos, drugace pa moj seznam je bolj ali manj isti kot Boss.ov (s to razliko, da ce bom dal sportne gume potem bojo to P zero nero)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A je mogoce, da sam temu piskajo? Ker prvic slisim, da piskajo Er300?

Recimo RE050A so bile bolj glasne od F1 ampak ni bilo motece...?

Jaz cakam se na kaksen test, da vidimo kako bo letos, drugace pa moj seznam je bolj ali manj isti kot Boss.ov (s to razliko, da ce bom dal sportne gume potem bojo to P zero nero)

 

Ne vem,no ?e samo njemu.Tudi mojemu kolegu so bile glasne samo ne vem,koliko km je naredu z njimi.

Bi bilo treba probat.Jaz jih sigurno ne bom. :P

 

Kar se pa ti?e P zero-to je pa zakon. :bravo: Tudi najbolj hude makine jih montirajo.Za moje pojme najbolj?a med Pirelli-jem.Samo,je pa draga,ne? :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.