Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Sem lastnik Mazde 6 1.8i , 120 konjev. Avto je star 4 mesece in sem prvi lastnik.Zanima me kako bi pove?al mo? na svojem avtu, brez kak?nih ve?jih posegov v motor? Torej kaj predlagate? ?portni izpuh, ?portni filter, menjava sesalnega sistema in izpu?nega kolektorja? Na koliko konjskih mo?i se da prit z tak?nimi predelavami? Ima kdo s tem kak?ne izku?nje?

 

Vesel bom vsakega odgovora, hvala in LP.

post-1528-1202573388_thumb.jpg

Napisano

Uf glede na to, da je dokaj nov avto in ?e v garanciji ti znajo kot prvo te?iti na servisu ?e bo? kaj menjal. ;)

 

Koliko se da pridobiti na tem motorju se mi niti ne sanja, ?koda ker nisi kupil turbodizla 100kW ki bi ga brez te?av ?ipal pri (ne turbo)bencinarju ?ipanje ne da kaj dosti. Da se pa naviti marsikaj samo moral bi vedeti kodo motorja in iskati po internetu kaj vse se da dobiti. Mogo?e bo o tem kaj ve? vedel Mazda MX. ;)

Napisano

Ja avto ima malenkost ve? kod 15.000 km prevo?enih pri 20.000 km me ?aka prvi servis pa se bom tam probo pozanimat sam nevrjamem da mi bodo kaj v pomo?. Pri akrapovi?u sem se ?e pozanimal da bi mi naredili celotni izpu?ni sistem tak da to je to pa ,da menjam ?e interkoler in take malenkosti. Rad bi seveda ?e bo mo?no ,da pridem tam nekje do 200 konjev. Zato pa spra?ujem vas ko morti malo bolj poznate mazdo ,?e bi se kaj dalo. Symon vseeno hvala

Napisano

hmm... za malo denarja 0 haska

 

raje premisli, dopla?aj in kupi 2.3 varianto

 

ali pa vozi to kar ma?... kolektorji, izpu?ni sistem, mogo?e odmi?ne, itd... pa si na 3-4k ?

 

to se pa ne spla?a...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pozdravljen in dobrodo?el na forum!!!

 

Tako kod je kalman napisal se bolj spla?a menjati avto in ?e ve? bo? s tem pridobil.Kajti z kolektorji filtri in izpuhom bo? pridobil okoli 20 konjov denarja bo ?lo pa ?e in ?e!!!?e bo? pa hotel, da avto kam gre bo? pa moral kar dobro pose?i v motor.Mislim pa da za kak?ne 2000? dobi? ?e turbo in tukaj so ?ele konji :D

Napisano

Ja avto ima malenkost ve? kod 15.000 km prevo?enih pri 20.000 km me ?aka prvi servis pa se bom tam probo pozanimat sam nevrjamem da mi bodo kaj v pomo?. Pri akrapovi?u sem se ?e pozanimal da bi mi naredili celotni izpu?ni sistem tak da to je to pa ,da menjam ?e interkoler in take malenkosti. Rad bi seveda ?e bo mo?no ,da pridem tam nekje do 200 konjev. Zato pa spra?ujem vas ko morti malo bolj poznate mazdo ,?e bi se kaj dalo. Symon vseeno hvala

 

od kdaj ma? pa ti intercooler brez turbine :blink::hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ja vem ,da ?e bom hoto interkoler not dat bom rabo turbino in ostle stvari ko so ?e zraven nevem no. Novega avta glih nem ?o zaj kupovat ?e je ta oky sam pa? malo bi mu rad navor in konje pove?al

to je pa to.

Napisano

Ja vem ,da ?e bom hoto interkoler not dat bom rabo turbino in ostle stvari ko so ?e zraven nevem no. Novega avta glih nem ?o zaj kupovat ?e je ta oky sam pa? malo bi mu rad navor in konje pove?al

to je pa to.

 

Ti se lepo vozi tako kot je in u?ivaj... ;)

 

 

Napisano

Ja ?e ho?e? met intercooler mor? met neki za hladit :D to je pa tist zrak ko gre skozi vro?o turbino in se more ohladit da pride tebi v sesalne kolektorje kot hladen zrak B)

 

Evo ti ?e sliko povezanega vsega skupaj (za filtom gre cev z hladnim zrakom iz intercoolerja zato sem naredil tak mosti?ek moder :P )

post-771-1202674197_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Napisano

Vpra?anje samo za Querty-a. Zakaj je turbina vro?a ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vpra?anje samo za Querty-a. Zakaj je turbina vro?a ?

 

Eden mo?nih odg. - zato ker je zmontirana zraven motorja in se zato segreje :D:hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Eden mo?nih odg. - zato ker je zmontirana zraven motorja in se zato segreje :D:hohoho::hohoho:

 

a si ti Qwerty mogo?e? :P

33112_1.png

Napisano

...se mu ze vid, da je blond

 

:hohoho::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

zato ko grejo na eni strani izpu?ni plini nuot :ouje::hohoho: pa se tubinca segreje :P tolk pa ja vem <_<:D

lahka je tut zarad hitrosti vrtenja lopatic znotraj tubine samo je malo vrjetno :D

 

?e se motim me prosim popravte :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

zato ko grejo na eni strani izpu?ni plini nuot :ouje::hohoho: pa se tubinca segreje :P tolk pa ja vem <_<:D

lahka je tut zarad hitrosti vrtenja lopatic znotraj tubine samo je malo vrjetno :D

 

?e se motim me prosim popravte :P

 

To je zelo pomankljivo, <_< ?e povej. Pol mi pa tole razlo?i ?e spotoma, kako se lahko segreje, ?e je hlajena z oljem, na le?ajih in z vodo v tla?nem delu ohi?ja ? :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

He he,to me spominja na ?olo! :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

To je zelo pomankljivo, <_< ?e povej. Pol mi pa tole razlo?i ?e spotoma, kako se lahko segreje, ?e je hlajena z oljem, na le?ajih in z vodo v tla?nem delu ohi?ja ? :(

 

dve kovine se stikata, toplota se vseeno proizvaja z izpu?nimi plini in segreje po?asi turbino, zato se tam na drugi strani ko je sesalna enota segreje posledi?no zrak intercooler pa ga ohladi.

 

upam da sem zadel :zvizga:

 

 

 

EDIT: Zdele pa tole gledam pa sem ?e bolj zmeden :ph34r:

 

Objavljena slika

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ma? prav :bravo: , samo nekaj si pa vseeno pozabil, zrak ki ga stisne? se segreje. Tako da tudi avti ki imajo kompressor, pri katerem ni zipu?nih plinov v bli?ini, se stisnjen zrak pravtako segreje in tudi rabijo intercooler, ni pa nujno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma? prav :bravo: , samo nekaj si pa vseeno pozabil, zrak ki ga stisne? se segreje. Tako da tudi avti ki imajo kompressor, pri katerem ni zipu?nih plinov v bli?ini, se stisnjen zrak pravtako segreje in tudi rabijo intercooler, ni pa nujno.

 

oujea :jupiii: za segrevanje zraka pa nisem vedel da je tolko pritiska not :dudek: pr dizlu vem da s pritiskom se zrak segreje in dizl pokne brez sve?ke, da se pa to pr turbinah in superch. dogaja to segrevanje zraka pa nisem vedel :ph34r:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Se bom se jaz mal vmesal: bencinarji ponavadi nimajo variabilne geometrije lopatic (turbince) glih zaradi visokih temperatur, porsche je to resil z uporabo enih hi-tec materialov tako, da tudi benz. lahko ima VGT

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se bom se jaz mal vmesal: bencinarji ponavadi nimajo variabilne geometrije lopatic (turbince) glih zaradi visokih temperatur, porsche je to resil z uporabo enih hi-tec materialov tako, da tudi benz. lahko ima VGT

 

Kdo pa je to omenjal. ?zmeden?

Druga?e ima? pa prav, samo to je je u iber detajl.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.