Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me, ali lahko pri M5 (110 CD) uporabil aditiv za ?i??enje injektorjev?

Kateri je najbolj?i, ali je od STP v redu? Sicer ima tudi Petrol nekaj podobnega, samo

ne vem kako je s tem.

 

Kako pa ti aditivi vplivajo na delovanje DPF filtra oz. ali se jih lahko uporablja?

 

Hvala

Lp,

Napisano

Sem mel tega od STp-ja in nisem opazil, da bi bilo kaj boljse (ali slabse)

Pred tem sem mel Meta Bond (ne vem, ce sem prav napisal, prodaja nas Sirius) in tudi ni blo nobenega ucinka...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem mel tega od STp-ja in nisem opazil, da bi bilo kaj boljse (ali slabse)

Pred tem sem mel Meta Bond (ne vem, ce sem prav napisal, prodaja nas Sirius) in tudi ni blo nobenega ucinka...

 

Ne vem kaj bi bilo bolj?e, ?e mi lahko to kdo razlo?i, pa kolk imate km, da ?e v tako nove avte tla?ite aditive. Sicer pa, kaj pravi na to Mazda, na koliko km bi bilo zdravo kaj vsuti notri, glede na to, da ne to?imo ve? kurilca ampak nafto, ki ima ?e dodane dolo?ene aditive.

LP

Napisano

Sem jih dal noter, ker mi je zacela ena od sob tolcit, ko je motor mrzel...(tak glasen TAK TAK TAK) seveda preden sem karkol dal noter sem vprasal na servisu in so mi rekli naj probam dat kaksen aditiv, ce bo boljse...

In ni bilo :)

Kilometrov takrat sem mel cca. 130.000

 

aja bog ve kaj vse sem tankal...(makedonija, srbija)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem jih dal noter, ker mi je zacela ena od sob tolcit, ko je motor mrzel...(tak glasen TAK TAK TAK) seveda preden sem karkol dal noter sem vprasal na servisu in so mi rekli naj probam dat kaksen aditiv, ce bo boljse...

In ni bilo :)

Kilometrov takrat sem mel cca. 130.000

 

aja bog ve kaj vse sem tankal...(makedonija, srbija)

 

To se meni dogaja zjutraj ko je mrzel, je prvo minuto tako glasen in se mi zdi, kot da bi

ena ?oba tolkla (prevo?enih 44 tiso? km).

Samo ti ima? DPF filter ali ne, ne bi rad noter nekaj vlil, potem pa imel probleme s filtrom.

 

Lp,

Napisano

Je kdo pomislil da se vam mogo?e kak ventil sli?i, ker se ?e ni nastavil ?

To se meni dogaja pred menjavo olja, pa pri vseh mazdah kar sem jih imel je bilo tako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok se enkrat:

Pri meni ena od sob tolce in za zdaj je tako, da ni nic narobe razen tega zvoka. To smo ugotovili na servisu.

Ce bi blo kaj hujsega (razen tega zvoka pri cca. 1200-1300rpm) bi blo treba menjat sobe, ki stanejo par milijonov :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aditivi so ponavadi za preventivno delovanje, ali pa za ob?asna kemi?na ?i??enja usedlin na injektorjih, ventilih in batnih obro?kih.

Torej tisti 007, ki gaje omenil LagBit, je namenjen za preventivo. Za kurativo samo takrat ?e injektorji ne delujejo najbolje zaradi ovir v obliki usedlin. Ko se uporablja razne vrste dizlov sumljivega porekla, ki imajo veliko vsebnost ?vepla pa je vsekakor smiselno uporabiti adtive, ki izbolj?ujejo izgorevanje in mazalno sposobnost goriva (pa ?e kaj), obenem pa nevtralizirajo korozvine "lastnosti" neprimernega goriva.

Torej vpra?anje pri LagBitovem ropotanju injektorja je, ali bi bilo vseeno, ?e bi konstantno uporabljal 007 kot preventivo in ali bi tudi v tem slu?aju po 130.000 km ena od ?ob tik-takala?? Jaz menim, da ne, oziroma bi se ob tako slabih vrstah goriva, kot jih je on uporabljal, tiktakanje pojavilo bistveno kasneje, po 200.000 km.

Zapomniti si je, da ko enkrat obraba nastopi (indikator je tik-takanje) ni ve? pono?i, oziroma lahko samo ?e "laj?amo bole?ine" in injektor deluje, dokler deluje. Zato trditev da 007 ne pomaga v takem slu?aju ne dr?i popolnoma. 007 ne more narediti novega injektorja, lahko pa mu, kljub tik-takanju, podalj?a ?ivljenjsko dobo.

 

?e aditivi ne bi pomagali k izbolj?anju goriva, ne bi bilo reklame z ro?icami, ki iz izpu?ne cevi padajo na cesto.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e aditivi ne bi pomagali k izbolj?anju goriva, ne bi bilo reklame z ro?icami, ki iz izpu?ne cevi padajo na cesto.

 

Sem preveril pa pri men nobene ro?ice ven ne padajo... kaj to pomeni, da so me zavedli? :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Sem preveril pa pri men nobene ro?ice ven ne padajo... kaj to pomeni, da so me zavedli? :hohoho::hohoho:

 

:hohoho::hohoho:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Sem preveril pa pri men nobene ro?ice ven ne padajo... kaj to pomeni, da so me zavedli? :hohoho::hohoho:

 

:hohoho: ,?udo tehnike,pri meni pada iz auspuha edino gost ?rn dim,ko pohodim stopalko za gas... :whatever::P

 

 

Napisano

Sem preveril pa pri men nobene ro?ice ven ne padajo... kaj to pomeni, da so me zavedli? :hohoho::hohoho:

 

Ne gre za to, ali ro?ice padajo. Vpra?anje je, kaj bi padalo ?e ne bi dodajali aditiva? Glede na slabo strukturo osnovnega dizla, ki je povzro?al prebavne te?ave, ?e posebej eni blagovni znamki kolesja, je verjetno aditiv nekoliko dvignil njegovo kvaliteto, ?eprav je ?e precej dale? od ro?ic.

Sedaj pa bi lahko uporabil tisto trgovsko finto, ki hvali cigotovega (lastnega) konja, ki je prav gotovo bolj?i od navadnega romskega. :jupiii::jupiii::pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Lep pozdrav!No,da malo obnovim ?e nekoliko starej?o temo,ki sem jo na?el,ko sem brskal po arhivu.Namre? meni je tudi za?ela tol?t ena od vbrizgovalnih ?ob TAK TAK TAK se sli?i tam nekje med 1800rpm ter 2500rpm.Avto(MAZDA6 DIZEL) ima 118tkm prevo?enih.Zanima me ali je lahko to karkoli nevarno za motor?Ali je ?as za menjavo ali obnovo ?ob? :(

Napisano

Lep pozdrav!No,da malo obnovim ?e nekoliko starej?o temo,ki sem jo na?el,ko sem brskal po arhivu.Namre? meni je tudi za?ela tol?t ena od vbrizgovalnih ?ob TAK TAK TAK se sli?i tam nekje med 1800rpm ter 2500rpm.Avto(MAZDA6 DIZEL) ima 118tkm prevo?enih.Zanima me ali je lahko to karkoli nevarno za motor?Ali je ?as za menjavo ali obnovo ?ob? :(

 

 

 

Ti, tole bi pa res rad sli?al :huh: (a si ti z LJ?)

Se ti to sli?i samo pri mrzlem motorju ali tudi pri segretem?

Nekak sem ob?utljiv na zvo?ne "posebnosti", odkar pomnim :P

V tehleh mrzlih dneh tud mojga dizla "stiska" pri zagonu (par sekund do nekaj 10 sekund), kar je sicer do neke mere pri?akovano, sicer pa ni ravno kak?nega "tok tok tok...". Sicer pa bi ?lovek rad "pomagal", ?e bi imel dost verjetno zagotovilo v neko re?itev, samo nekatere aditive (sploh oljne) nekateri odsvetujejo, ?e posebaj pri ni?jem ?t. kilometrov motorja. Me pa zanima, kako sedaj v mrzlih dneh "rezgetajo" razli?ni motorji, da pribli?no ve? kje si - neke vrste statistika (to bi potencialno lahko bil znak, da bo ?as za kak?en "ukrep").

Sicer pa ta aditiv za gorivo pomoje ne more ravno ?kodovati - v najslab?em primeru ravno toliko, kot ?e tanka? razli?ne vrste (beri: na razli?nih ?rpalkah) goriva.

Lahko pa se tudi motim :whatever:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Hoj.No najprej mi je to delalo samo,ko je bil motor mrzel sedaj pa je ta zvok prisoten tudi,ko je motor ogret in ?e naredim res kako dalj?o relacijo se omenjeno tik-takanje pole?e.Druga?e sem pa iz Medvod in ?e ?eli? se lahko zmeniva in zapeljeva en krog,da sli?i? ?udo :D

Napisano

Hoj.No najprej mi je to delalo samo,ko je bil motor mrzel sedaj pa je ta zvok prisoten tudi,ko je motor ogret in ?e naredim res kako dalj?o relacijo se omenjeno tik-takanje pole?e.Druga?e sem pa iz Medvod in ?e ?eli? se lahko zmeniva in zapeljeva en krog,da sli?i? ?udo :D

 

Se tebi to skozi dogaja ali samo v?asih ?

Pri fotrovi se to zgodi 1X do 2X na 14 dni v razli?nih razmakih, sli?i pa se kot bi z manj?im kaldivom tolkel po glavi motorja.

Jebenti di....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja od za?etka,ko je to za?elo delati pred hm 3-emi meseci je bilo samo ob mrzlem motorju in bolj poredko.Sedaj pa ?e kak mesec kar stalno tol?e tako kot si omenil(s kladivom po glavi motorja) :PStalno mi je za?elo tol?t,ko sem ?ez praznike delal manj?e relacije po cca 20km in sedaj tudi ?e grem na dalj?o turo mi kar ne neha tol?t pa mislim,da imajo tudi nizke temperature prste vmes.

Napisano

...Druga?e sem pa iz Medvod ...

 

 

Pozdravljen "sosed" :) ... Se en iz okolice Medvod :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljen "sosed" :) ... Se en iz okolice Medvod :bravo:

 

O to je pa lepo prebrat :jupiii: . Sem mislil,da sem edini iz tega konca :D .Pozdravljen "sosed" :bravo:
Napisano

Ja od za?etka,ko je to za?elo delati pred hm 3-emi meseci je bilo samo ob mrzlem motorju in bolj poredko.Sedaj pa ?e kak mesec kar stalno tol?e tako kot si omenil(s kladivom po glavi motorja) :PStalno mi je za?elo tol?t,ko sem ?ez praznike delal manj?e relacije po cca 20km in sedaj tudi ?e grem na dalj?o turo mi kar ne neha tol?t pa mislim,da imajo tudi nizke temperature prste vmes.

 

A olja ma? pa dovolj?

33112_1.png

Napisano

Ja olja imam pa kar malo preve?.Palica za olje ka?e max. ?eprav mislim,da bi moralo biti olja manj,tam nekje na polovici med min. in max. ?e se ne motim?No saj mi je ?udno kako da so dali na servisu toliko olja not?Mogo?e zato,ker sem dal menjati jermen pa ga morajo takrat dati kaj ve? not lahko so mi pa starega pozabili odliti in so samo dolili novega not.

Napisano

O to je pa lepo prebrat :jupiii: . Sem mislil,da sem edini iz tega konca :D .Pozdravljen "sosed" :bravo:

 

Modela, jaz sem pa vsak dan v ?k.Loki. Gre kadaj kdo od vaju v MRRC Medvode ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Modela, jaz sem pa vsak dan v ?k.Loki. Gre kadaj kdo od vaju v MRRC Medvode ?

 

MRRC? Kaj je to ? Moto Racing R? Club? :) Jaz sem pa vsak dan tudi v Kranju... :jupiii:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

MRRC? Kaj je to ? Moto Racing R? Club? :) Jaz sem pa vsak dan tudi v Kranju... :jupiii:

 

Motoklub medvode. :bravo:

V kranj pa ziher ne hodi? skoz ?k.Loko, ampak jo na jeprci pi?i? naravnost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.