Skoči na vsebino

Nova MPS ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bi jo kr menjal za mojo. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

uuuuaaaaaoooo.... to je to sem ?e pozabil trenutno MPS-ko. :danzoman::danzoman:

 

Symon, a Impreza in Lancer sta tud kupeja? C'mon MPS-ko lahko primerja? s tema dvema ne pa z raznimi Pugiji, Hondami in Renoji :blink:

33112_1.png

Napisano

to je TO :ouje::ouje::rispekt: STROJ na kvadrat B):rispekt: mazda me vedno znova presene?a :D joj, japonci so znova in znova polni skrivnosti :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

uuuuaaaaaoooo.... to je to sem ?e pozabil trenutno MPS-ko. :danzoman::danzoman:

 

Symon, a Impreza in Lancer sta tud kupeja? C'mon MPS-ko lahko primerja? s tema dvema ne pa z raznimi Pugiji, Hondami in Renoji :blink:

 

A ti Mazdo 6 primerja? z Imprezami in Lancerji? Kolikor vem je Mazda 6 bolj v razredu P407 in Honde Accord, Lancer in Impreza sta pa bolj kompakten razred, torej Golf. Posledi?no bi lahko bila Mazda 6 en tak udoben zabaven kupe. :ne vem: Tako jaz gledam na Mazdo 6 konec koncev so za 6ko MPS tudi rekli, da ni ravno Impreza ampak to niti ni njen namen. ;)

In ja, Impreza je obstajala tudi v kupe izvedbi in zaradi le treh vrat je bila karoserijsko bolj trdna in imela ?e za malenkost bolj?o lego. ;)

Napisano

niti Honda niti 407 nista 4wd - in ?e bi ?e dal kaj v primerjavo z njima bi bil to RX-8...

 

?e gleda? po velikosti je tako, da Lancer pri ve? kot ?tirih metrih in pol nikakor ne spada v ni?ji srednji razred... ?e impreza, ki je malenkost manj?a od BMW trojke je prej v srednjem razredu, kjer je recimo tudi ford Mondeo pri 4,8 metra dol?ine.

 

No ja pa sej ni bistveno samo z MPS-ko je dosti ve? zabave kot pa z P407 in Accordom. Mogo?e ne toliko kot pri Imprezi in Lancerju sam je definitivno bli?je tema dvema kot pa omenjenima kupejema.

33112_1.png

Napisano

Hmm lahko se kregava lahko pa le povem moj pogled ti svojega pa da vidiva, ?e se strinjava:

 

-Subaru Impreza (4x4, FWD), Mitsubishi Lancer (FWD, 4x4), Honda Civic (FWD), Golf (FWD, delo 4x4), Mazda 3 (FWD) in BMW 1 (opa celo RWD!), Audi A3 (FWD in delno 4x4) spadajo v kompakten razred, pa ne glede na pogon a imam prav?

-Mazda 6 (FWD, MPS pa 4x4), Honda Accord (FWD), Subaru Legacy (4x4!), BMW 3 (RWD), Audi A4 (FWD, 4x4), Peugeot 407 (FWD) pa lahko damo v en razred vi?e pa imajo spet pogon vsak druga?e.

 

Lahko se kregava glede centimetrov ampak tako nekako bi jih (jaz) razdelil. Itak vemo, da (ve?inoma) avti z leti rastejo in je bil Golf 1 tako velik kot danes Polo pa je en razred ni?e, Civici so zrastli ful.... Cenovno res niso ?isto primerljivi (predvsem zaradi vi?je cene znamke kot je BMW) ampak, ?e bi nabavljal avte v teh razredih bi gledal takole kot sem napisal. In tudi pogon tu nima veze ker sem napisal, da imajo kar razli?ne. BMW 1 in 3 pa ima celo zadnji pogon in obstaja tudi coupe verzija. 407 obstaja Coupe. Accord je v?asih obstajal, za Laguno se je nekaj govorilo in v davnih ?asih je obstajala Mazda 626 coupe ali pa sem imel privid (EDIT: v bistvu je bila MX-6 1.gen na osnovi Mazde 626 in se je pri nas prodajala kot 626 coupe)! Torej ne bi bila Mazda 6 Coupe ni? nenavadnega. ;) To, da je M6 pa? 4x4 je pa? odlo?itev pri Mazdi saj ga ima tudi Legacy, BMW pa vztraja pri RWD in tudi to ni slabo. ;) Vsakemu svoje.

 

RX-8 je pa spet razred zase oziroma je veliko pre?porten za P407 in Accord, tako zaradi pogona kot motorja, ki ima ?isto druga?en razpon kot pri konkurenci. Zanimivo, pri BMI so jo testirali skupaj z S2000 in Nissanom 350Z. Torej je bolj ?portnik (RWD) kot poslovna limuzina v coupe preobleki. Ironi?no je pa Mazda 6 MPS (po mojem) bolj?i nakup (udobje, mo?, prostornost).

Aja in a se ni neko? ?e govorilo o Mazdi 6 coupe? :ne vem:

Napisano

Sam to bom reku, kon?no so pogruntal kol velike luknje je treba narest v blatnike tam kjer so kolesa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam to bom reku, kon?no so pogruntal kol velike luknje je treba narest v blatnike tam kjer so kolesa.

 

 

To vid? to!

 

Sucer pa itak da po?evnooki delajo zato tok velke koloteke ,ker pa? za na mo?virje kjer raste ri? to prav pride :):hohoho:

 

 

 

 

 

Lep stroj ni kej....!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Symon delno ima? prav - po evropski specifikaciji je res impreza v ni?jem srednjem razredu skupaj z Golfom in Mazdo 3. Lancer je pa v srednjem skupaj z Mazdo 6, Accordom in 407-ko.

 

?e bi pa gledali samo specifikacije in zmogljivosti je pa vseeno MPS-ka bolj zmogljiva od RX-8. Vpra?anje pa je ali tudi po ?portnosti oziroma kako se sploh ?teje faktor ?portnosti. Zame je RX-8 bolj kot kupe izvedba nekega klasi?nega limuzinskega modela, ki ga pa? ni. Je namre? ?isto spodoben zmogljiv 4 sede?nik s hudo zunanjostjo :bravo: , ki lahko tudi na dalj?e razdalje preva?a potnike zadaj.

 

Zadnji pravi Mazdin ?portnik je le RX-7 in kot pravi ?portni dvosede?nik bolj spada v kategorijo S2000 in Z350, ?eprav je slednji vseeno 2+2.

 

 

Je pa tako, da vsak si po svoje predstavlja kaj je to ?portnost samo naj mi lastni RX-8 oprostijo ampak zame je 6 MPS bolj ?porten. Ampak tako to jaz gledam ni pa nujno, da imam prav. :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Zadnji pravi Mazdin ?portnik je le RX-7 in kot pravi ?portni dvosede?nik bolj spada v kategorijo S2000 in Z350, ?eprav je slednji vseeno 2+2.

 

No pa sva na?la skupen jezik vidi?. :P Za Lancerja pa mo?no, da spada vi?e (?eprav je ironija, da je potem konkurenca Imprezi) ?e zato ker ni ve? Galanta, ki bi bil bolj primeren za v ta razred. :D

RX-8ka je res nek zanimiv koncept ?eprav je M6 MPS bolj zmogljiva. Ker sem pa te?en naj te pa opomnim, da je 350Z dvosede?nik tako kot S2000. :P

Napisano

Ker sem pa te?en naj te pa opomnim, da je 350Z dvosede?nik tako kot S2000. :P

 

Ma ja sej vem samo me je info na carfolio.com zavedel in sem butl kr napisal - mea culpa sramezljiv

33112_1.png

Napisano

RX-7 je 2+2 druga dva sta pa samo 2 :P

 

Zadnji model (1993) je bil dvosede?nik, prej?nje RX-7 pa so res bile 2+2.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.