Skoči na vsebino

Gume 2008

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bodi ziher,da se bodo dobro obnesle. :bravo: Sn sam vozo ?e GY UG6,pa so tudi ble zakon. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • Odgovori 500
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Baje,da bodo po novem prodajali zimske gume,ki "primejo" nad 20°C.Mislim,da bomo take v bodo?e rabili pozimi. :P:D

 

 

Napisano

Evo, gume ?e pri meni, tak?ne kot sem ?elel, Made in Germany DOT 1508 po 57,50 EUR komad. :bravo: Zdej pa sam ?e feltne ?akam pa hop na avto.

Napisano

Kire dimenzije ma? to? Kje si to najdo?

 

Aja, eno vpra?anje za mojstre....?e vedno ne vem kaj pomenijo tiste barvne ?rte pri novih gumah, pri enih gumah so rumene, pri enih rde?e itd...ene imajo eno ?rto, druge pa dve, tri..

 

V ?em je fora?

 

Hvala, lp

Icewoman is here!
Napisano

Pri Savi je razli?na barva ?rt-da se da tudi od spredaj dolo?it debelino in presek gume.Se pravi,da ko mojster pogleda ?elno gumo ve,kak?na je.

verjetno je tudi pri ostalih enako. :ne vem:

 

 

Napisano

aha, js i??em 205 65 15, in glej ga zlomka, guma draga ko :rolleyes:

 

dej gor raje 195 60 15, se mi zdi da je bolj prava dimenzija zate.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se to ni za njo,ampak za avto. :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Se to ni za njo,ampak za avto. :P:lol:

 

Nkol ne ve?. :rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:blink: Ne ne...dimenzija ne ?tima. :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ni to za Mazdo, niti za mene. Za najin family avto c5... Tak da bo kar prava dimenzija.

Cena pa je tudi prava, bi blo bolj? 195 met ampak ni prava...

Icewoman is here!
Napisano

Pa vzemi 195/65/15, sej na feltno bi ?la komot. O?ja je guma je bolj?a za sneg. Pa na tak normalen dru?inski avto se policaj ne bo spravu gledat homolomo, sploh pa 195 ni zelo ekstremno o?ja od 205. ?udno da ?e v homolomo ni vpisana o?ja.

Napisano

Nimam ?asa brati vse zapise, zato bom mogo?e tudi kaj ponovil.

Tudi sam sem pred veliko dilemo kaj izbrati. Pogledal sem malo ADAC-ove teste in dilema je ?e ve?ja. Pri veliki ve?ini gum je cena ?e kako pomembna. Ve? denarja praviloma pomeni tudi ve? kvalitete. Poleg tega obstajajo razlike med blagovnimi znamkami, ?eprav iz istega "hleva". Tudi debata, ali imeti samo eno vrsto gum, je smiselna. Namre? starost gum vpliva na oprijemljivost. V neki reviji sem zasledil test nerabljenih mi?elink starih 7 let in kljub neobrabljenemu profilu nisi dobile zadovoljive ocene. ?e ena priznana blagovna znamka je padla na enakem testu. Torej vozniki, ki prevozijo malo km in imajo dva kompleta gum tudi ve? kot 6 let, se vozijo, premo sorazmerno s starostjo gum, nevarno. Zato se bom jaz odlo?il, pravzaprav sem se ?e pred leti odlo?il za samo eno vrsto gum. In izmed dveh slabih mo?nosti, se mi zdi izbira celoletne variante M+S nekako najbolj smiselna. Logika je v tem, da nekako la?je polovim avto v letnih razmerah z zimskimi gumami, kot obratno.

Torej izbira je padla na zimske M+S. Sedaj pa ?e katere. Najbolj?e rezultate so pokazale znamke Vredestein, Continental, Dunlop, Goodyear, Pirelli (pomemben je tudi tip gume). Dobile so po 4 zvezdice, ali zelo priporo?ljivo. Nato sledi Mishelin idr. O tistih, ki niso dobile ocene priporo?ljivo, ne gre razpravljati.

Ker za na?e zimske razmere ni toliko pomembno nekoliko slab?e obna?anje na snegu in ledu, kar je Mishelinu odneslo eno zvezdico, sem jaz izbral prav to vrsto za celoletnega kandidata, ?eprav je (skoraj) najdra?ja.

Razlog: Michelin ima najmanj?o obrabo in najmanj?i kotalni upor. V praksi mali kotalni upor pomeni od 6-15% manj?o porabo goriva, kar visoko ceno prika?e v nekaj bolj ugodni lu?i in ?e pri?tejemo ?e najmanj?o obrabo, dobimo najugodnej?o ceno/performanse.

Sicer je izbira povezana tudi z starostjo vozila in odlo?itvijo, koliko ?asa bo le to v lasti. ?e je predvideno za odprodajo, pride v po?tev tudi druga blagovna znamka gum, ki je dobila oceno priporo?ljivo, npr. Fulda. Ta je cenovno najbolj ugodna, ?e upo?tevamo zgolj ceno/performanse, ne pa tudi obrabo,glasnost ipd.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Michelin zimske (nazadnje sem imel Alpin A2) so prvo leto zelo dobre, se posebej na suhem.

Drugo leto pa je to kot bi imel eno drugo gumo...

 

Se mi pa zdi, da od vseh moznosti si se odlocil za najslabso: torej za celo leto imeti M+S

Jaz bi rajs kupil dobro mehko letno gumo (ala Continental itd), katera funkcionira takoj od zacetka in ne rabi "ogrevalnega" casa kot nekatere druge letne...

Ce je pa mocan sneg pa das verige in to je to. Moje misljenje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Naj prosim mi eden razlo?i kak?ne gume so celoletne, razen da ima? avto ?ez zimo parkiran. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

...

Razlog: Michelin ima najmanj?o obrabo in najmanj?i kotalni upor. V praksi mali kotalni upor pomeni od 6-15% manj?o porabo goriva, kar visoko ceno prika?e v nekaj bolj ugodni lu?i in ?e pri?tejemo ?e najmanj?o obrabo, dobimo najugodnej?o ceno/performanse.

Sicer je izbira povezana tudi z starostjo vozila in odlo?itvijo, koliko ?asa bo le to v lasti. ?e je predvideno za odprodajo, pride v po?tev tudi druga blagovna znamka gum, ki je dobila oceno priporo?ljivo, npr. Fulda. Ta je cenovno najbolj ugodna, ?e upo?tevamo zgolj ceno/performanse, ne pa tudi obrabo,glasnost ipd.

...

 

"mi?elinke" Alpin A3 imam na svojem avtu drugo sezono in zaenkrat so performansi na razmo?eni in skoraj spolzki cesti super. Obraba je res fenomenalno nizka, kar pride pri meni zelo do izraza, saj je moja vo?nja dokaj agresivna do gum. Kako pa se obnese na snegu 2. sezono, kjer pogori veliko zimskih gum, pa ti povem ko bo zapadel pevi sneg. Zaenkrat sem z gumami zelo zadovoljen, kljub prvim skepti?nim pomislekom glede francozkih re?i. Zraven njihovega poljuba so to druga re? o kateri nimam negativnega mnenja.

 

Sicer nisem zasledil da bi gume vozil celo leto, vendar to kljub temu odsvetujem.

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu.

 

?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko.

 

Tudi ?e pade nekaj snega se da vozit z novimi letnimi gumami ?e kar v redu in tudi kak?ni manj?i klan?ki jim ne delajo te?av. Par let nazaj sem obul spomladi nove letne gume in ?ez par tednov je padel sneg pa sem tudi z njimi pri?el brez nekih pretresov ?ez klance na dolenjskem. Pri ve?jih zametih in obilnem sne?enju je pa itak bolje pustiti avto doma in se sploh ne odpraviti na pot razen ?e je to res nujno potrebno pa ne glede katere vrste gume imamo obute.

 

?e ima? pozimi letne in pade sneg, ki te ujame na cesti pa? prilagodi? vo?njo temu dejstvu ter ustrezno zmanj?a? hitrost. Tako ali tako jo ve?inoma vsi in potovalne hitrosti ve? ali manj padejo takrat na polovico ali pa celo na tretjino obi?ajnih in tudi zaradi majhnih hitrosti, ?e se slu?ajno zgodi situacija le ta ni tako huda oz. so posledice zaradi malih hitrosti tudi ustrezno majhne in nenevarne... (?e kakih 6 ali 7 let od kar spremljam to problematiko se v ?asu sne?anja ni zgodila nesre?a s smrtnimi ?rtvami. Tudi trkov in zvite plo?evine je izredno malo celo manj kot ob kakem obilnem de?ju spomladi ali pa jeseni).

 

Ravno kontra situacije so poleti ?e posebej ko pade rahel de? na gladek umazan asfalt... verjemi, da bo? preklinjal dan, ko si se odlo?il, da se bo? poleti vozil z gumami na katerih pi?e, da so prilagojene snegu in blatu (mad+snow).

 

Tipi?no zimske razmere (sneg, plundra, itd) se letno merijo v nekaj dneh ali max kak?en teden mogo?e dva, vse skupaj za vse ostale dni pa je letna guma bolj?i sopotnik in omogo?a ve?jo varnost in bolj?i oprijem... ne bo? verjel ampak tudi pri nizkih temperaturah na suhem asfaltu.

33112_1.png

Napisano

Naj prosim mi eden razlo?i kak?ne gume so celoletne, razen da ima? avto ?ez zimo parkiran. ?zmeden?

 

To so gume, ki jih ima? gor celo leto, ne glede ali so zimske, ali pa letne. Stvar je lastne odlo?itve ne glede na tipologijo. Torej je stvar kompromisa, ki je za nekoga tak?en, za drugega pa druga?en, tako je bilo pa? mi?ljeno v moji navedbi.

 

 

 

 

Sirius - glede na to kar si napisal bi sam, ?e bi bil na tvojem mestu izbral novo letno gumo po mo?nosti, tako kot pravi Labi res malo mehkej?o, da v primeru globokih minusov ( v kar dvomim da bodo letos) bo guma dovolj pro?na ?e takoj na za?etku vo?nje. Po parih km je pa itak vseeno saj se gume same kar precej ogrejejo zaradi notranjega trenja v materialu.

 

?e izbira? zimsko gumo v glavnem samo zaradi vo?nje po asfaltu pri nizkih temperaturah dela? napako, pri razgretem asfaltu poleti pa te lahko to stane veliko.

 

 

 

Mogo?e je za vas mlade, ?e energi?ne voznike, to res, pri meni pa to ne igra velike vloge. To poletje sem prevozil z Goodyearovimi Ultra grip UG6 pa ni bilo zaznati problemov z oprijemljivostjo, razen na zlizanem starem mokrem asfaltu, na katerem pa imajo te?ave vse vrste gum. Tudi pred leti sem brez te?av kar nekaj sezon prevozil z zimskimi gumami, ker nikoli ne vozim v mejnih obmo?jih oprijemljivosti. To pa? navajam iz lastnih izku?en, ker me bolj skrbijo zimske razmere, kot letne, se pa? odlo?am za zimske.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To so gume, ki jih ima? gor celo leto, ne glede ali so zimske, ali pa letne. Stvar je lastne odlo?itve ne glede na tipologijo. Torej je stvar kompromisa, ki je za nekoga tak?en, za drugega pa druga?en, tako je bilo pa? mi?ljeno v moji navedbi.

Mogo?e je za vas mlade, ?e energi?ne voznike, to res, pri meni pa to ne igra velike vloge. To poletje sem prevozil z Goodyearovimi Ultra grip UG6 pa ni bilo zaznati problemov z oprijemljivostjo, razen na zlizanem starem mokrem asfaltu, na katerem pa imajo te?ave vse vrste gum. Tudi pred leti sem brez te?av kar nekaj sezon prevozil z zimskimi gumami, ker nikoli ne vozim v mejnih obmo?jih oprijemljivosti. To pa? navajam iz lastnih izku?en, ker me bolj skrbijo zimske razmere, kot letne, se pa? odlo?am za zimske.

 

Hm,samo do zime jih ti verjetno ?e po?teno "spili?".In potem nima? ne dobrih zimskih gum ne letnih.

V glavnem je to zame en neposre?en kompromis,ki ni ne ti? ne mi?. :whatever:

 

 

Napisano

Hm,samo do zime jih ti verjetno ?e po?teno "spili?".In potem nima? ne dobrih zimskih gum ne letnih.

V glavnem je to zame en neposre?en kompromis,ki ni ne ti? ne mi?. :whatever:

 

Kot sem ?e zgoraj navedel, gre za kompromis pri voznikih, ki na leto prevozijo manj km. Po treh letih se guma postara in izgubi oprijem. Torej bi bilo priporo?ljivo, ne glede na prevo?ene km vsaka tri leta zamenjati gume, ne glede na ohranjenost profila. ?e ima? dva para garnitur gum in prevozi? 15.000 km na leto, se ekonomska ra?unica ne izide, saj bi z 22.500 prevo?enimi km moral zavre?i ?e "dobre" gume z veliko profila. Tako pa s ?tirimi gumami (letnimi, ali zimskimi) odvozi? tri sezone in jih zamenja?. Stro?ek za gume se tako prepolovi.

Pri nas so zime sedaj loterija. Napovedi so toplej?ih sezonskih obdobij, kar pomeni manj snega in ledu. Ker pa so dolgoro?ne prognoze velika loterija in bolj domnevanje, oz. modrovanje, se lahko zgodi tudi ve? snega, kot je po ob?utku prognozirano.

Zato sem jaz za zimsko varianto skozi celo leto, nekateri pa so za letno varianto.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Moja varianta je:

najboljse letne gume vedno, ko ni snega

in pa najboljse zimske gume ko je sneg

(strosek 250eur/2 leti za zimske gume se mi ne zdi velik)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.