Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

prej ali slej gre avto spet po starem, in dela dimno zaveso...

 

sem se navadil :)

 

Torej je to za M6 normalno, da pokadi, koga po?ene??Vozi ga namre? moja velespo?tovana na relaciji MB-Ptuj avtocesta.Je zelo nezna z pritiskanjen na plin.Ko ga pa jaz dobim pa ga malce po?enem in to opazim, da kadi.... Kak je pa kaj z bio dizlom in cvi?kom??e kdo probal?Te?ave?Al gre brez problemov in ni rizika...Hvala na odgovore tudi za tole!

LP vsem

 

Pri meni na spusceni +7 let stari mazdi in 200kkm ni nobenih problemov z lezaji... ce kaj pomaga.

 

lucky you :D
  • Odgovori 88
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Torej je to za M6 normalno, da pokadi, koga po?ene??Vozi ga namre? moja velespo?tovana na relaciji MB-Ptuj avtocesta.Je zelo nezna z pritiskanjen na plin.Ko ga pa jaz dobim pa ga malce po?enem in to opazim, da kadi.... Kak je pa kaj z bio dizlom in cvi?kom??e kdo probal?Te?ave?Al gre brez problemov in ni rizika...Hvala na odgovore tudi za tole!

LP vsem

 

Sej mrbit je pa to to... Tvoja velespo?tovana ga s tako vo?njo zapaca ti ga pa pol spuca? in se kadi kot zme?an :hudicek:

 

Zdej pa resni del vpra?anj

 

A je avto kej chipan al pa ima powerbox montiran? A se ti to dogaja z razli?nimi gorivi? Lahko je problem z merilcem pretoka zraka al pa s kakim drugim senzorjem in fila prebogato me?anico. Kaj pa poraba? A je kej vi?ja, kar bi lahko pomenilo napako na merilcu pretoka zraka.

33112_1.png

Napisano

Sej mrbit je pa to to... Tvoja velespo?tovana ga s tako vo?njo zapaca ti ga pa pol spuca? in se kadi kot zme?an :hudicek:

 

Zdej pa resni del vpra?anj

 

A je avto kej chipan al pa ima powerbox montiran? A se ti to dogaja z razli?nimi gorivi? Lahko je problem z merilcem pretoka zraka al pa s kakim drugim senzorjem in fila prebogato me?anico. Kaj pa poraba? A je kej vi?ja, kar bi lahko pomenilo napako na merilcu pretoka zraka.

 

Pozdravljen,

Sorry za kasen odgovor.

Da pojasnim, kajenje spolh ni kriti?no, dale? od tega...pa tudi mojster jerekel, da se mu ne zdi ni? takega, ?e malenkost pokadi.

Avto ni ?ipan in nima power boxa(kaj hudi?a jeto? :blush: )Tankam samo OMV in Shell!Poraba po ra?unalniku 6,3-6,7L na na 100km, relacija MB-Ptuj-?etale.

Reci ti meni Boss: cvi?ek in biodizel(TU?) JA al NE????

Napisano

No sej pol ni panike... ?e nima DPF filtra pol se pokadi zadi. Ampak glede na normalno porabo ni neke panike, da bi blo kej narobe.

 

Kar se ti?e cvi?ka: osebno ga ne dam notri ampak ppoznam primere, da se vozijo popolnoma normalno. Kvaliteta cvi?ka je danes nekje na ravni kvalitete nafte izpred 5-6 let.

 

100% biodiesel pa mislim da sploh ne sme? dajati notri - nekje v navodilih to pi?e. Par procentne me?anice z biodieslom pa mislim, da tko al tko ?e dandanes prodajo na pumpah.

33112_1.png

Napisano

No sej pol ni panike... ?e nima DPF filtra pol se pokadi zadi. Ampak glede na normalno porabo ni neke panike, da bi blo kej narobe.

 

Kar se ti?e cvi?ka: osebno ga ne dam notri ampak ppoznam primere, da se vozijo popolnoma normalno. Kvaliteta cvi?ka je danes nekje na ravni kvalitete nafte izpred 5-6 let.

 

100% biodiesel pa mislim da sploh ne sme? dajati notri - nekje v navodilih to pi?e. Par procentne me?anice z biodieslom pa mislim, da tko al tko ?e dandanes prodajo na pumpah.

 

Hvala za odgovor in komentar.?e ?e kaj nucam te kontaktiram!LP od mene
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Nisem vedel kam bi dal.Pod le?aj ali serviserje ?alabajzerje.

No kakorkoli.

Pri 20.000 km sem opazil,da je nekaj sli?at v ovinke.Avto v garanciji,grem na servis in vpra?am,?e morda ne tuli le?aj.

Ne gospod.Vi imate stopni?asto obrabljene gume in morate kupiti nove.Ok se vozim tako do jeseni,ko jih bom zamenjal z zimskimi. :huh:

Zamenjam,spet isto,grem nazaj.

Ja gospod pa je res le?aj,bomo zamenjali.

Se vozim kak?ne 3 tedne in nekaj cvili.Si mislim morda pa se niso plo??ice prav vsedle a zvok je vse glasnej?i.

Danes sem snel kolo in opazil da za??itna plo?evina drgne po disku.To me niti ni tako razjezilo,se zgodi.

 

Objavljena slika

 

Potem malo gledam in vidim,da so pozabli tudi klju? na vijaku.Ker pa je glavo vijaka zglodalo se je klu? obdr?al gor :rolleyes:

 

Objavljena slika

 

Zdaj samo upam,da ne bo ?e kaj odpadlo :ne vem:

Ja pa matice koles so stisnili na mrtvo,da je kar ?kripalo,ko sem odvijal.

Napisano

Pa ?e ene gedoro so ti podarili.

V glavnem kater servis je to takosuper duper zrihtal ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uni drugi,ki nima veze z BTC.Aja pa kri?ni vijak,ki dr?i disk so stolkli z to?kalom(sem pozabu slikat).

 

Tist vijak je VEDNO problem, tako da ne spra?uj kaj vse moram po?enjat da ga odvijem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tist vijak je VEDNO problem, tako da ne spra?uj kaj vse moram po?enjat da ga odvijem.

 

?e ne gre uporabi ve?je kladiv :party0035: o

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

A lahko kdo ki je ?e menjal le?aj in semering napi?e to?ne oznake obeh!?

Hvala!

Lp, Nejc

 

Pozdravljen, nimam pojma o oznakah.?el v trgovino in kupil.

 

 

 

Tudi pri meni je le?aj fu?, pa me zanima, kako se ga menja?

Rabi? pre?o?

 

Ja, le?aj je treba "spre?at"
  • 2 leti kasneje...
Napisano

A je mo?no, da bi zaradi le?aja kej avto treslo? Jaz sicer na AC ne sli?im ni?, mi pa malo trese okoli 120. Se pa en ?uden zvok kot vebastu..vuuuu sli?i tam okoli 60. Lahko da so gume, ?eprav jih mam drugo seznono, skoraj ni? rabljene.

Napisano

A je mo?no, da bi zaradi le?aja kej avto treslo? Jaz sicer na AC ne sli?im ni?, mi pa malo trese okoli 120. Se pa en ?uden zvok kot vebastu..vuuuu sli?i tam okoli 60. Lahko da so gume, ?eprav jih mam drugo seznono, skoraj ni? rabljene.

 

Komot je lahko. Guma pa tud hitr jajcasta rata. A jih sam menjas al so bile centrirane ob menjavi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je mo?no, da bi zaradi le?aja kej avto treslo? Jaz sicer na AC ne sli?im ni?, mi pa malo trese okoli 120. Se pa en ?uden zvok kot vebastu..vuuuu sli?i tam okoli 60. Lahko da so gume, ?eprav jih mam drugo seznono, skoraj ni? rabljene.

 

Meni je tako treslo in je bila kriva ?eljust, ki ni delovala pravilno in mi je zadnje kolo stalno malo bremzalo.

Na avtocesti mi je treslo kot noro.Krivi so bili batki, ki so bili malo ovalni in so ?tekali v cilindr?ku.

Naredi en krog in preveri diske, ?e se ti kateri nenormalno greje.

Zaradi le?aja pa ti ne more tresti kve?jemu ti za?ne tulit kot reaktivec.

 

 

Napisano

Ma fora je v tem, da takoj ko sem pre?altal na letne gume in feltne, mi je malenkost treslo. Sem ?el centrirat, je bilo ?e slab?e :-) Naslednji dan sem ?el nazaj, so rekl da je guma fu?...jaj?asta.

 

Grem tja kjer sem jih kupil (v lj, gume-pnevmatike), gledajo in gledajo, ugotovijo, da je ena feltna mal zvita. To sem sicer ?e vedel, ker so mi to?no tam ob monta?i novih gum rekli, da so eno feltno komaj scentrirali. Ampak tisto sezono je bilo ok.

 

Ok si re?em, gremo popravit feltno. Jo peljem h Jermanu v delapo vas, tipo zrihta u nulo, zmontiramo isto sranje. Pri vuklanizerju sem bil v enem tednu 5x. Kar imam od tega je ponovno en zjeban navoj za kolo na zadnjem pestu..:( Ampak, to ?e ni take sile.

 

Skratka, gledali smo gume in dejansko ni nikjer o?itnega odstopanja. Rekli so mi, da se grem lahko ?e bunit direktno k uvozniku, oni kar lahko naredijo je, da gume po?ljejo v Nem?ijo (bridgestone)...Potem sem malce obupal, ker sem jih mel poln k****.

 

Sedaj pa se mi je en ?uden zvok pojavil, pa ?tudiram ?e bi eventuelno lahko bil le?aj. Pri cliu sem menjal oba zadnja, vem kako je to ko orenk tuli. Tukaj ni ma ni? tuljenja na AC, edino ?e je v kaki za?etni fazi, pa da se bo ?e kaj pokazalo...

 

Meni je tako treslo in je bila kriva ?eljust, ki ni delovala pravilno in mi je zadnje kolo stalno malo bremzalo.

Na avtocesti mi je treslo kot noro.Krivi so bili batki, ki so bili malo ovalni in so ?tekali v cilindr?ku.

Naredi en krog in preveri diske, ?e se ti kateri nenormalno greje.

Zaradi le?aja pa ti ne more tresti kve?jemu ti za?ne tulit kot reaktivec.

 

 

Sem sumil na to, ampak zadnji? ko sem preverjal ni bilo ni? pregrevanja. Ok, bom danes ?e zadaj preveril, takrat sem samo spredaj. Pred tem sem bil pri Pelkotu mi je menjal zavorno olje in spredaj namazaj ?eljusti itd...Dobro leto nazaj so bile menjane vse gumice tako ,da mislim da to ne bi smel bit problem.

Napisano

Ma fora je v tem, da takoj ko sem pre?altal na letne gume in feltne, mi je malenkost treslo. Sem ?el centrirat, je bilo ?e slab?e :-) Naslednji dan sem ?el nazaj, so rekl da je guma fu?...jaj?asta.

 

Grem tja kjer sem jih kupil (v lj, gume-pnevmatike), gledajo in gledajo, ugotovijo, da je ena feltna mal zvita. To sem sicer ?e vedel, ker so mi to?no tam ob monta?i novih gum rekli, da so eno feltno komaj scentrirali. Ampak tisto sezono je bilo ok.

 

Ok si re?em, gremo popravit feltno. Jo peljem h Jermanu v delapo vas, tipo zrihta u nulo, zmontiramo isto sranje. Pri vuklanizerju sem bil v enem tednu 5x. Kar imam od tega je ponovno en zjeban navoj za kolo na zadnjem pestu..:( Ampak, to ?e ni take sile.

 

Skratka, gledali smo gume in dejansko ni nikjer o?itnega odstopanja. Rekli so mi, da se grem lahko ?e bunit direktno k uvozniku, oni kar lahko naredijo je, da gume po?ljejo v Nem?ijo (bridgestone)...Potem sem malce obupal, ker sem jih mel poln k****.

 

Sedaj pa se mi je en ?uden zvok pojavil, pa ?tudiram ?e bi eventuelno lahko bil le?aj. Pri cliu sem menjal oba zadnja, vem kako je to ko orenk tuli. Tukaj ni ma ni? tuljenja na AC, edino ?e je v kaki za?etni fazi, pa da se bo ?e kaj pokazalo...

Sem sumil na to, ampak zadnji? ko sem preverjal ni bilo ni? pregrevanja. Ok, bom danes ?e zadaj preveril, takrat sem samo spredaj. Pred tem sem bil pri Pelkotu mi je menjal zavorno olje in spredaj namazaj ?eljusti itd...Dobro leto nazaj so bile menjane vse gumice tako ,da mislim da to ne bi smel bit problem.

 

Ne kompliciri daj zamenjaj obe prvi feltni, ce trese naprej je na roki, ce trese na drugi strani - ni nujno da bo pa je guma ali feltna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fora je, da ne trese toliko volan, kot cel avto :-) Volan v bistvu ni?, posledi?no se malo ?uti, ker cel avto trese.

Napisano

Ma fora je v tem, da takoj ko sem pre?altal na letne gume in feltne, mi je malenkost treslo. Sem ?el centrirat, je bilo ?e slab?e :-) Naslednji dan sem ?el nazaj, so rekl da je guma fu?...jaj?asta.

 

Grem tja kjer sem jih kupil (v lj, gume-pnevmatike), gledajo in gledajo, ugotovijo, da je ena feltna mal zvita. To sem sicer ?e vedel, ker so mi to?no tam ob monta?i novih gum rekli, da so eno feltno komaj scentrirali. Ampak tisto sezono je bilo ok.

 

Ok si re?em, gremo popravit feltno. Jo peljem h Jermanu v delapo vas, tipo zrihta u nulo, zmontiramo isto sranje. Pri vuklanizerju sem bil v enem tednu 5x. Kar imam od tega je ponovno en zjeban navoj za kolo na zadnjem pestu..:( Ampak, to ?e ni take sile.

 

Skratka, gledali smo gume in dejansko ni nikjer o?itnega odstopanja. Rekli so mi, da se grem lahko ?e bunit direktno k uvozniku, oni kar lahko naredijo je, da gume po?ljejo v Nem?ijo (bridgestone)...Potem sem malce obupal, ker sem jih mel poln k****.

 

Sedaj pa se mi je en ?uden zvok pojavil, pa ?tudiram ?e bi eventuelno lahko bil le?aj. Pri cliu sem menjal oba zadnja, vem kako je to ko orenk tuli. Tukaj ni ma ni? tuljenja na AC, edino ?e je v kaki za?etni fazi, pa da se bo ?e kaj pokazalo...

Sem sumil na to, ampak zadnji? ko sem preverjal ni bilo ni? pregrevanja. Ok, bom danes ?e zadaj preveril, takrat sem samo spredaj. Pred tem sem bil pri Pelkotu mi je menjal zavorno olje in spredaj namazaj ?eljusti itd...Dobro leto nazaj so bile menjane vse gumice tako ,da mislim da to ne bi smel bit problem.

 

 

Zarad take ?alabajzarije imam par vulkanizerjev h katerim DO SMRTI ne po?ljem in ne grem sa NOBEBE gume zamenjat-zmontirat !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Fora je, da ne trese toliko volan, kot cel avto :-) Volan v bistvu ni?, posledi?no se malo ?uti, ker cel avto trese.

 

Po moje je edina racionalna re?itev, da ?e enkrat vr?e? gor zimski komplet in preveri? kako je s tresenjem in tuljenjem. ?e bo tam ok pol ve? kje je problem.

 

?e ima? gume, ki nimajo dolo?ene smeri vrtenja zamenjaj zadnjo levo z zadnjo desno in pejt en krog. ?e bo hrup manj? je to ok in lahko proba? naresti isto spredaj.

 

?e pa ima? umerjeno vrtenje pa menjaj kolesa na isti strani vozila.

 

Gume namre? lahko ratajo rahlo stopni?aste in to vidi? tako, da z roko potegne? v eno ali drugo smer po gumi in za?uti?, da se v eno stran bolj zatika roka za profil kot pa poteg v nasprotni smeri.

33112_1.png

Napisano

Ne dolgo nazaj sem imel tak plan, pa me je potem de? prehitel. Sem samo zadaj zamenjal, pa je bilo malenkost bolje ja. Ampak takrat tega malenkostnega tuljenja ni bilo, samo tresenje.

 

1. Danes bom najprej ?e enkrat preveril, ?e se katero kolo bolj greje od drugih

2. Potem mogo?e tlak, da ni pomotoma kaj preve? napumpano (?eprav pomoje to ni razlog)

3. Potem se pa po?asi lotim spet preme??anja gum ...mam bridgestone turanza t001. Pomoje tukaj ni ozna?ene smeri vrtenja.

Napisano

Ko bo? ?e imel avto v zraku, preden odvije? vijake, poskusi gumo "pogujsat" gor in dol. ?e je le?aj, lahko za?uti? zra?nost - kot bi bilo preslabo privito.

 

V?asih pri nekaterih (ne vem, kako je to pri Mazdi) pomaga priviti matico na pestu kolesa in tako zmanj?a? zra?nost. No, to gre, ?e so le?aji konusni. Nekateri imajo tudi take re?itve.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ko bo? ?e imel avto v zraku, preden odvije? vijake, poskusi gumo "pogujsat" gor in dol. ?e je le?aj, lahko za?uti? zra?nost - kot bi bilo preslabo privito.

 

Nazadnje je en vulkanizer rekel ja, da naj bi prednje desno kolo kao melo malo lufta. Nisem potem gledal...Se pravi, ?e je to res in luft dejansko obstaja, je fu? le?aj?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.