Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam slede? problem. Ena xenonka mi v?asih dela v?asih ne (?isto naklju?no).

 

A bi bla kriva ?arnica ali kaj druga, kontakt, balast, ...??

Napisano

Zamenjaj med seboj balasta (ali pa ?arnici, ?e ti je la?je) in potem bo? videl, kam se in ?e se napaka preseli.

 

Lp M

 

sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi.

Napisano

sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi.

 

Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z menjavo se bo? moral malce potruditi. Na desni sname? posodo od teko?ine za ?pricanje ?ip na levi pa komplet ?katlo od filtra. Ko je to dvoje ven pa ima? dovolj prostora. Potem pa menjaj samo svetilki. Balast oz. krmilna elektronika pa mislim, da se nahaja pod samo lu?jo in je verjetno treba odstranit celo lu?, da pride? zraven tako, da je varjanta z menjavo svetilk veliko bolj enostavna.

 

Verjetnost, da je kriva svetilka je kar velika (vsaj sode? po odzivih ljudi, ki se jim je zgodilo podobno) tako, da mogo?e ni neumno (ko, bo? avto ?e ieml razstavljen) da zamenja? obe svetilki (zaradi enake barve svetlobe).

 

So pa to Philips Osram D2S svetilke in se jih da dobiti marsikje. Prodaja jih recimo tudi tale fant http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3681

 

 

 

Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli.

 

A ni tako, da je notri neka programska koda, ki mora biti prilagojena modelu avtomobila. Se pravi ni enaka za sedana al pa karavana, diesla al pa bencinarja... In je treba pred menjavo cele lu?i skupaj s krmilno elektroniko tudi ali najprej shraniti stare nastavitve in nato ponovno nalo?iti na novo lu? ali pa nalo?iti kodo iz ustreznega modela avta.

 

?e to ne naredi? avto nivelacija lu?i ne deluje oziroma, ?e je od napa?nega modela potem snop lu?i ni pravilno usmerjen. :ne vem:

 

Daj Yavar malo nas podu?i, da ne bomo ostali neumni :bravo::D

33112_1.png

Napisano

Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. :whatever: Buooo...

 

 

Napisano

Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. :whatever: Buooo...

 

To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a.

 

Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en.

 

Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega.

33112_1.png

Napisano

To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a.

 

Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en.

 

Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega.

 

Ja,to bo pa verjetno res-razlika med benzinarjem i dieslom(te?a),pa tudi med karavanom in 5 vratnim.

 

 

Napisano

Pa kdo bi si mislil, da je menjava ene ?arnice danes cela znanost. :(

 

?ez par let ?e tankat ne bomo mogli sami.:(

 

 

Brez skrbi... trend oz zakonodaja se vra?a na stara pota. Lu?i crkujejo in uporabnik bi jih zaradi varnosti moral enostavno zamenjati ne pa da mora? pol avta narazen dat. Potem pa ?loveku zadeva crkne v petek zve?er in se mora vozit brez ene lu?i do ponedeljka, ko se servisi odprejo.

 

V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el ;)

33112_1.png

Napisano

Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno. :(

Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ? ?zmeden?

Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem:

 

V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el ;)

 

A pralizatorje pa se lahko uprablja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No kolegi... pa sem mel ?e jaz ?rn vikend z mazdo.... :jupiii:

 

 

Najprej mi je v petek priletel kamen v vetrobransko steklo na avtocesti.... in poka..... mam "?epek" v ?ipi....

 

 

Pol so mi ?le zadnje plo??ice od zavor brez opozorila.... in mi zbruslo disk...

 

Pol pa ?e ksenon...

 

 

Torej... zadeva je taka.... leva ?arnica je crknila.... oziroma.... ko jo pri?gem dela cca 2 minute... al pa manj.. in za?ne bliskat.... pol crkne....

 

?e jo ?e enkrat ugasnem in pri?gem je zadeva spet ista.....

 

Sem pa opazil da je o?itno nekaj s ?tromom.... ker mi tudi pozicijska ?miga...... dolge lu?i in ?migavci pa delajo ok....

 

 

Kak predlog.... ajvar???

Feel free....

Napisano

No kolegi... pa sem mel ?e jaz ?rn vikend z mazdo.... :jupiii:

Najprej mi je v petek priletel kamen v vetrobransko steklo na avtocesti.... in poka..... mam "?epek" v ?ipi....

Pol so mi ?le zadnje plo??ice od zavor brez opozorila.... in mi zbruslo disk...

 

Pol pa ?e ksenon...

Torej... zadeva je taka.... leva ?arnica je crknila.... oziroma.... ko jo pri?gem dela cca 2 minute... al pa manj.. in za?ne bliskat.... pol crkne....

 

?e jo ?e enkrat ugasnem in pri?gem je zadeva spet ista.....

 

Sem pa opazil da je o?itno nekaj s ?tromom.... ker mi tudi pozicijska ?miga...... dolge lu?i in ?migavci pa delajo ok....

Kak predlog.... ajvar???

 

Zamenjaj avto. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjaj avto. :jupiii:

 

 

Jp.... o?itno je ?e ?as..... ?e kak mesec bo pre?ivela z mano.... :bravo:

Feel free....

Napisano

Ja,samo xenonk se pa ne bo? znebil. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno. :(

Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ? ?zmeden?

Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem:

 

Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani.

 

Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve.

 

?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne.

 

Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen B)

 

A pralizatorje pa se lahko uprablja ?

 

Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo. :blink:

33112_1.png

Napisano

Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani.

 

Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve.

 

?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne.

 

Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen B)

Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo. :blink:

 

Ok, ok, zdej se razumeva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

Glede na to, da vidim na to temo veliko govora sklepam, da bom dobil pravi odgovor.

In sicer tudi jaz imam te?ave s temi xsenonkami.

 

Najprej mi je desna xsenonka ob?asno bliskala, ko sem jo ugasnil in nazaj pri?gal je spet delovala normalno. ?ez nekaj ?asa se je to isto dogajalo z desno. No zdaj za konec je pa desna ugasnila za vekomaj, medtem ko leva obratuje normalno.

 

Poskusu sem zamenjati ?arnice in varovalke iz desne strani na levo, in lej ga ?menta na levi strani delujeta obe ?arnici med tem ko na desne ne deluje.

 

Kolega, ki je sicer serviser na Renoju pravi, da pri 150.000 km ponavadi gredo falit balasti od xenon.

 

No zdaj me pa zanima, ?e je to res,.. kje je mo? dobit balast, za zmerno ceno. Kako odmontiram komplet lu?i, da lahko sam popravim?

Ker na Mazdinem servisu v Novi Gorici so zelo dragi, namre? nabivajo mar?o na mar?o od mar?e z mar?o pri mar?i + delo + mar?a na delo + DDV. primer: zamenjava olja in filtra 300Euro.. itd. :angry:

 

Dajte pomagat, :rispekt:

Lep dan.

mazda-kaan-e1-future-car.jpg

www.vetoband.net

www.myspace.com/vetoband

Napisano

Lahko zmontira? tudi balaste od neoriginalnih sistemov, in bo? pri?el za kakih 150? ?ez. Vse ostale funkcije kot je avto nivelacija in ?pricanje vode na lu?i pa stanejo nedotaknjene tako, da ni panike.

33112_1.png

Napisano

Model glede xenona ima? ZS. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdrav,

 

Glede na to, da vidim na to temo veliko govora sklepam, da bom dobil pravi odgovor.

In sicer tudi jaz imam te?ave s temi xsenonkami.

 

Najprej mi je desna xsenonka ob?asno bliskala, ko sem jo ugasnil in nazaj pri?gal je spet delovala normalno. ?ez nekaj ?asa se je to isto dogajalo z desno. No zdaj za konec je pa desna ugasnila za vekomaj, medtem ko leva obratuje normalno.

 

Poskusu sem zamenjati ?arnice in varovalke iz desne strani na levo, in lej ga ?menta na levi strani delujeta obe ?arnici med tem ko na desne ne deluje.

 

Kolega, ki je sicer serviser na Renoju pravi, da pri 150.000 km ponavadi gredo falit balasti od xenon.

 

No zdaj me pa zanima, ?e je to res,.. kje je mo? dobit balast, za zmerno ceno. Kako odmontiram komplet lu?i, da lahko sam popravim?

Ker na Mazdinem servisu v Novi Gorici so zelo dragi, namre? nabivajo mar?o na mar?o od mar?e z mar?o pri mar?i + delo + mar?a na delo + DDV. primer: zamenjava olja in filtra 300Euro.. itd. :angry:

 

Dajte pomagat, :rispekt:

Lep dan.

 

Autorent je najdrazji servis v EU :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem isto te?vo na levi strani (utipanje in uga?anje) pa mi je Yavar zamenjal ?arnici ampak se je po 1 dnevu za?elo isto. Tko da mi je Yavar potem zrihtal vse tako kot se zagre... :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.