Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zamenjaj med seboj balasta (ali pa ?arnici, ?e ti je la?je) in potem bo? videl, kam se in ?e se napaka preseli.

 

Lp M

 

sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi.

 

Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z menjavo se bo? moral malce potruditi. Na desni sname? posodo od teko?ine za ?pricanje ?ip na levi pa komplet ?katlo od filtra. Ko je to dvoje ven pa ima? dovolj prostora. Potem pa menjaj samo svetilki. Balast oz. krmilna elektronika pa mislim, da se nahaja pod samo lu?jo in je verjetno treba odstranit celo lu?, da pride? zraven tako, da je varjanta z menjavo svetilk veliko bolj enostavna.

 

Verjetnost, da je kriva svetilka je kar velika (vsaj sode? po odzivih ljudi, ki se jim je zgodilo podobno) tako, da mogo?e ni neumno (ko, bo? avto ?e ieml razstavljen) da zamenja? obe svetilki (zaradi enake barve svetlobe).

 

So pa to Philips Osram D2S svetilke in se jih da dobiti marsikje. Prodaja jih recimo tudi tale fant http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3681

 

 

 

Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli.

 

A ni tako, da je notri neka programska koda, ki mora biti prilagojena modelu avtomobila. Se pravi ni enaka za sedana al pa karavana, diesla al pa bencinarja... In je treba pred menjavo cele lu?i skupaj s krmilno elektroniko tudi ali najprej shraniti stare nastavitve in nato ponovno nalo?iti na novo lu? ali pa nalo?iti kodo iz ustreznega modela avta.

 

?e to ne naredi? avto nivelacija lu?i ne deluje oziroma, ?e je od napa?nega modela potem snop lu?i ni pravilno usmerjen. :ne vem:

 

Daj Yavar malo nas podu?i, da ne bomo ostali neumni :bravo::D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. :whatever: Buooo...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. :whatever: Buooo...

 

To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a.

 

Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en.

 

Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a.

 

Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en.

 

Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega.

 

Ja,to bo pa verjetno res-razlika med benzinarjem i dieslom(te?a),pa tudi med karavanom in 5 vratnim.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kdo bi si mislil, da je menjava ene ?arnice danes cela znanost. :(

 

?ez par let ?e tankat ne bomo mogli sami.:(

 

 

Brez skrbi... trend oz zakonodaja se vra?a na stara pota. Lu?i crkujejo in uporabnik bi jih zaradi varnosti moral enostavno zamenjati ne pa da mora? pol avta narazen dat. Potem pa ?loveku zadeva crkne v petek zve?er in se mora vozit brez ene lu?i do ponedeljka, ko se servisi odprejo.

 

V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno. :(

Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ? ?zmeden?

Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem:

 

V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el ;)

 

A pralizatorje pa se lahko uprablja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No kolegi... pa sem mel ?e jaz ?rn vikend z mazdo.... :jupiii:

 

 

Najprej mi je v petek priletel kamen v vetrobransko steklo na avtocesti.... in poka..... mam "?epek" v ?ipi....

 

 

Pol so mi ?le zadnje plo??ice od zavor brez opozorila.... in mi zbruslo disk...

 

Pol pa ?e ksenon...

 

 

Torej... zadeva je taka.... leva ?arnica je crknila.... oziroma.... ko jo pri?gem dela cca 2 minute... al pa manj.. in za?ne bliskat.... pol crkne....

 

?e jo ?e enkrat ugasnem in pri?gem je zadeva spet ista.....

 

Sem pa opazil da je o?itno nekaj s ?tromom.... ker mi tudi pozicijska ?miga...... dolge lu?i in ?migavci pa delajo ok....

 

 

Kak predlog.... ajvar???

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No kolegi... pa sem mel ?e jaz ?rn vikend z mazdo.... :jupiii:

Najprej mi je v petek priletel kamen v vetrobransko steklo na avtocesti.... in poka..... mam "?epek" v ?ipi....

Pol so mi ?le zadnje plo??ice od zavor brez opozorila.... in mi zbruslo disk...

 

Pol pa ?e ksenon...

Torej... zadeva je taka.... leva ?arnica je crknila.... oziroma.... ko jo pri?gem dela cca 2 minute... al pa manj.. in za?ne bliskat.... pol crkne....

 

?e jo ?e enkrat ugasnem in pri?gem je zadeva spet ista.....

 

Sem pa opazil da je o?itno nekaj s ?tromom.... ker mi tudi pozicijska ?miga...... dolge lu?i in ?migavci pa delajo ok....

Kak predlog.... ajvar???

 

Zamenjaj avto. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno. :(

Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ? ?zmeden?

Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem:

 

Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani.

 

Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve.

 

?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne.

 

Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen B)

 

A pralizatorje pa se lahko uprablja ?

 

Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo. :blink:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani.

 

Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve.

 

?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne.

 

Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen B)

Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo. :blink:

 

Ok, ok, zdej se razumeva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pozdrav,

 

Glede na to, da vidim na to temo veliko govora sklepam, da bom dobil pravi odgovor.

In sicer tudi jaz imam te?ave s temi xsenonkami.

 

Najprej mi je desna xsenonka ob?asno bliskala, ko sem jo ugasnil in nazaj pri?gal je spet delovala normalno. ?ez nekaj ?asa se je to isto dogajalo z desno. No zdaj za konec je pa desna ugasnila za vekomaj, medtem ko leva obratuje normalno.

 

Poskusu sem zamenjati ?arnice in varovalke iz desne strani na levo, in lej ga ?menta na levi strani delujeta obe ?arnici med tem ko na desne ne deluje.

 

Kolega, ki je sicer serviser na Renoju pravi, da pri 150.000 km ponavadi gredo falit balasti od xenon.

 

No zdaj me pa zanima, ?e je to res,.. kje je mo? dobit balast, za zmerno ceno. Kako odmontiram komplet lu?i, da lahko sam popravim?

Ker na Mazdinem servisu v Novi Gorici so zelo dragi, namre? nabivajo mar?o na mar?o od mar?e z mar?o pri mar?i + delo + mar?a na delo + DDV. primer: zamenjava olja in filtra 300Euro.. itd. :angry:

 

Dajte pomagat, :rispekt:

Lep dan.

mazda-kaan-e1-future-car.jpg

www.vetoband.net

www.myspace.com/vetoband

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko zmontira? tudi balaste od neoriginalnih sistemov, in bo? pri?el za kakih 150? ?ez. Vse ostale funkcije kot je avto nivelacija in ?pricanje vode na lu?i pa stanejo nedotaknjene tako, da ni panike.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

 

Glede na to, da vidim na to temo veliko govora sklepam, da bom dobil pravi odgovor.

In sicer tudi jaz imam te?ave s temi xsenonkami.

 

Najprej mi je desna xsenonka ob?asno bliskala, ko sem jo ugasnil in nazaj pri?gal je spet delovala normalno. ?ez nekaj ?asa se je to isto dogajalo z desno. No zdaj za konec je pa desna ugasnila za vekomaj, medtem ko leva obratuje normalno.

 

Poskusu sem zamenjati ?arnice in varovalke iz desne strani na levo, in lej ga ?menta na levi strani delujeta obe ?arnici med tem ko na desne ne deluje.

 

Kolega, ki je sicer serviser na Renoju pravi, da pri 150.000 km ponavadi gredo falit balasti od xenon.

 

No zdaj me pa zanima, ?e je to res,.. kje je mo? dobit balast, za zmerno ceno. Kako odmontiram komplet lu?i, da lahko sam popravim?

Ker na Mazdinem servisu v Novi Gorici so zelo dragi, namre? nabivajo mar?o na mar?o od mar?e z mar?o pri mar?i + delo + mar?a na delo + DDV. primer: zamenjava olja in filtra 300Euro.. itd. :angry:

 

Dajte pomagat, :rispekt:

Lep dan.

 

Autorent je najdrazji servis v EU :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.