Skoči na vsebino

poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj napisal sem da od 2000-3000 obratov ?e gre koliko toliko, zgoraj pa pogreb, kot diesel pri 6000 obratih. Me je ?e melo da bi na tehni?nem prosil da mi izmerjo izpuh - vse pline in ostale parametre, samo ?e bi bilo kaj narobe bi me pa jebali.

Jutri dopoldan pi?im v Maribor in Graz, pa bom v eno smer sprobal kolko gre, nazaj pa cca. po omejitvah in seveda z polnim tankom v obe smeri da izra?unam kolko sem prepla?al.

  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Poglej cevke ki gredo na ohi?je zra?nega filtra in potem na 2 ventila.

To sta dve drobni cevi ki imata zinaj premer cca 6-8 mm in sta nataknjeni na pokrov zra?nega filtra poleg velike cevi ki gre na motor in sporo?i kaj dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ta kestl je prvih 100km pil 7,8 (sem ravno resetiral BC) zdaj pa, ko ga zjutraj ogrevam nekaj minut, ko sem ga parkrat pritisnil je pa sko?il na 8,1. Najbr? mi ni treba poudarjati, da sem s tako porabo na 2,0 bencinarju z 180hp zadovoljen? :P

Napisano

Simon, za te konje, je to res carska poraba! :danzoman:

 

Kok tro?i, ?e ga orng na?pona? oz. kok ma? "negativn" rekord do zdej? :hudicek::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pot mi je odpadla oz. je prelo?ena na jutri.

Sem pa probal one cevke na filtru - obe sta bile gor porinjeni do konca vendar ju lahko sname? ?e le pihne? v niju. No ena je malo naredila psssssst(mali vakum) druga pa ni?. Je to normalno??

Napisano

To je ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No naj opi?em kaj se je dogajalo na poti:

?tartam dopoldne v obratnem vrstnem redu proti Avstriji in ?e ko se peljem do meje gledam BC pri 60 kmh ka?e 8,6l v ?etrti in mislim mogo?e mu ne pa?e pa dam v tretjo in BC sko?i na 9,1l :( in ?e sklenem da bom spet porabil ve? goriva kot je vredna pot. Pa vseno natankam polno v Avstriji in resetiram BC in se krepko po?enem ?ez omejitve saj vem da so tam policaji prizanesljivi. Pridem na AC peljem 130-140kmh, ve? ne upam ker je omejitev pozimi 100kmh in na veliko presene?enje BC ka?e 5,5l-trenutne, ?e grem skozi tunel in pri 110kmh ka?e 2,8l :huh: . Ni? opravim svoje v Grazu in nazaj po isti poti BC skozi tunel ka?e 2,3l :huh::huh::huh::huh: . Pridem mimo omejitev pa grem na 160kmh in preko meje ?e probam do 180kmh- celo gre in bc ka?e 10,3l. Ustavim se v MB, nato pa nazaj po AC proti MS in spet probam do 180kmh, kasneje pa s 130 proti domu.

V MS pogledam povpra?no porabo na BC in ka?e 5,5l , natankam in izra?unam - ra?un poka?e solidnih 6,9l na sto , kar je absolutni rekord. Ker tudi pred skokom porabe v nebesa ga nisem nikoli spravil pod 8- 8,5l.

Zdaj pa mi naj negdo pove kaj se dogaja z mojo petko :huh:

Pred tedni me ni jebavala in sem vozil zadr?ano, poraba pa med 10 in 12l, danes pa to.

 

Aja pozabil sem napisat da sem ve?ino ?asa vozil s tempomatom

Napisano

V?asih je pretiranoin nepravilno var?evanje lahko usodno za porabo, mi je pa pri BMWju v?e? tist kazal?ek za porabo in se lahko hitro navadi? var?evat, ko ti kazalec zabije proti 30L trenutne porabe :)

Napisano

Khm v prvem vprasanju sem napisal ce vozis dizla tako kot je treba....

Veckrat pospesi do potovalne hitrosti, drugace ta voz zamori vse in se matra..

 

P.s. A pa zdaj vle?e? Navsezadnje si lahko tud slab benz mel ali pa kaj prerukal med iskanjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa sej to je ve? kot normalno ... o?itno ima? ti nek ?uden re?im vo?nje in da je tvoja mestna v bistvu veliko stanja pred semaforji in malo vo?nje. Najbolj?, da naredi? tako, da predno za?ne? tvojo tipi?no mestno vo?njo resetiri BC za povpre?no hitrost. In po koncu vo?nje preveri hitrost. ?e je ta tam okoli 20km/h ali manj je to odgovor na tvoj problem z veliko porabo.

 

Pa ?e nekaj: po?asna speljevanja izpred semaforjev in dolgo nabiranje hitrost je smrt za ugodno porabo. ?e je le mo?no (in varno) odlo?no pospe?i, do ?eljene hitrosti potem pa ?imbolj konstantno vstrajaj v tej hitrosti pri najvi?ji mo?ni prestavi ko avto vozi normalno. Recimo do 50km/h je ?etrta, nad pa ?e peta prestava.

33112_1.png

Napisano

Nekaj ti je na dovodu zraka v motor za?tekalo. Glede na to, da si se ?alil na zmogljivost motorja, je mo?no, da je za?tekal sistem za uravnavanje kota lopatic turbine (?e ga ima), ali kaj drugega.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nekaj ti je na dovodu zraka v motor za?tekalo. Glede na to, da si se ?alil na zmogljivost motorja, je mo?no, da je za?tekal sistem za uravnavanje kota lopatic turbine (?e ga ima), ali kaj drugega.

 

Ej oprost, ni to ?e?ka roba, ?e to ne dela se pele? kot s z101. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem se spet precej vozil in sem enkrat vmes spet opazil da no?e vle?t prek 3000 obratov, kasneje je spet ?lo. Ko sem pri?el iz AC in na koncu obvoznice mi je spet BC v peti brzini brez gasa kazal 2.1l.

Tako da nekaj res jebe - samo kaj

Ne more enkrat iti normalno , drugi? pa kot 101ka

Napisano

Nekje ti ena cevka pu??a, mejbi kak slab kontakt na elektro ventilih, potem pa zaradi razli?nih temperatur dela sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekje ti ena cevka pu??a, mejbi kak slab kontakt na elektro ventilih, potem pa zaradi razli?nih temperatur dela sranje.

 

ziher, zato pa tud tester ne pokaze nic....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Uspelo mi je z zadnjim tankom porabo spraviti na 5,8l/100km.

 

Idealna temperatura, suho cesti??e in nekaj dalj?ih vo?enj res ugodno vpliva na porabo. Se pravi, da je celo mo?no spraviti na uradno 5,6l/100km kakor obljubljajo v prospektu s teh. podatkih.

33112_1.png

Napisano

danes po BCju na relaciji 88,6 km povpre?a poraba 4,3 l/100km...

 

vo?nja po vaseh od Gradca do doma... hitrosti od 60 do 100 km/h popolnoma dinami?no in ?isto ni? penzionersko :)

 

seveda pa izklju?no po omejitvah oz. +10%

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

danes po BCju na relaciji 88,6 km povpre?a poraba 4,3 l/100km...

 

vo?nja po vaseh od Gradca do doma... hitrosti od 60 do 100 km/h popolnoma dinami?no in ?isto ni? penzionersko :)

 

seveda pa izklju?no po omejitvah oz. +10%

 

Verjetno tudi na ra?un Shell-a in pa seveda teko?e,umirjene vo?nje. :bravo:

 

 

Napisano

@Kaalman: glede na to, da pri teh 6-kah BC mal la?e bo verjetno tam nekje okrog 5 litrov kar je ?e vedno odli?en rezultat.

 

Relacije po regionalnih in lokalnih cestah pri teh hitrostih so resni?no super za doseganje nizke porabe.

 

Aja pa pravilna dinami?na vo?nja je bolj var?na kot penzionerska - po?asna pospe?evanja so najslab?a za ugodno porabo.

33112_1.png

Napisano

@Kaalman: glede na to, da pri teh 6-kah BC mal la?e bo verjetno tam nekje okrog 5 litrov kar je ?e vedno odli?en rezultat.

 

Relacije po regionalnih in lokalnih cestah pri teh hitrostih so resni?no super za doseganje nizke porabe.

 

Aja pa pravilna dinami?na vo?nja je bolj var?na kot penzionerska - po?asna pospe?evanja so najslab?a za ugodno porabo.

 

To je vse res,ampak po mojem je najve?ja zasluga tega "dose?ka" kvalitetno gorivo. :D

 

 

Napisano

To je vse res,ampak po mojem je najve?ja zasluga tega "dose?ka" kvalitetno gorivo. :D

 

Mo?no dvomim, da levji dele? nosi kvaliteta goriva. Ve?ino razlike v porabi je vedno odvisno od re?ima vo?nje. Pri meni recimo, ?e se peljem v Zasavje po cesti skozi Litijo in nazaj pa da se vmes ni pri?gala regeneracija mi ka?e 4,6-4,8 po BC-ju pri tem, da je BC pri tanovih 6-kah skoraj ?isto natan?en.

 

Ve?ina, ki pravijo, da recimo z gorivom iz tujine naredijo bistveno ve? je najve?krat zato, ker je takrat bistveno dalj?a relacija brez ustavljanja in mestne vo?nje. Dva tanka nazaj je meni z doma?im gorivom ratalo imet porabo 5,8 litra na tank in prvi? sem z Mazdo uspel z enim tankom narest preko 1000km. Razlog: tri dolge relacije v povpre?ju skoraj 300km ena plus nekaj rednih mestnih kilometrov.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.