Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Imam Mazdo 5 CD110 TX

 

Spet se ogla?am po polletnem ?asu. Pred tem sem ?e imel te?ave z Mazdo 5 in sicer z DPF filtrom. Avto je bil star pol leta. Takrat so mi o?istili filter, menjali olje (kar sem po?teno pla?al). Sedaj se mi je na avtocesti pri hitrosti 135km/h s tempomatom, kar naenkrat zadaj zaćel kadit mo?an bel dim. Izklopil sem ga s tempomata, prestavil v ni?jo da upo?asnim, vendar mi je med prestavljanjem obrate motorja nabil do konca, in tako vsaki? ko sem stisnil sklopko. Hotel sem se ustaviti vendar mi je avto kr vleku (kot bi se zataknil gas). Potem sem avto ugasnil in klju? vzel iz klju?avnice vendar je avto ?e kr ?el. Po nekaj ?asa sem ga le uspel ustaviti. Ko so me do?lepali na servis mi je povedal da poznajo tak primer (meli so ga pred kratkim na Mazdi 6) in da bo potrebno menjati ma?ino in ?e cel kup drugi stvari. Vse krije garancija.

 

Zanima me kak?na je varjanta da bi lahko zahteval nov avto (moj je star 1 leto in 3 mesece) in razumno dopla?al razliko. Vendar bi verjetno vzel bencinarja, ker delam veliko kratkih relacij (pri prodaji mi niso omenili da je avto namenjen za dalj?e relacije)?

 

LP, DVDavy

Napisano

Auch, kakor vem se ponavadi taka zadeva zgodi, ko potegne olje skoz turbino al pa oddu?nik in sam sebe napaja z gorljivo snovjo (tokrat z oljem oiroma oljnimi hlapi) tako, da tud, ?e iztakne? klju? motor ?e kar laufa in to v iberture. Edina re?itev je pustiti avto v najvi?ji prestavi in zavirati do zaustavitve, da se bo motor sam zadu?i. Lohk sicer ?aka?, da pokur ves olje in pol crkne sam od sebe ampak to ni glih re?itev saj pred tem ?e naredi ?kodo zaradi visokih obratov.

 

Sicer mi ni jasno zakaj bodo cel motor menjali? A ti je bate skurilo? Zvilo ojnice zaradi previsokih obratov?

 

So pa za take zadeve najbolj dovzetni motorji 1.9 dCi od Renaulta predvsem v Lagunah prej?nje generacije.

 

Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore.

33112_1.png

Napisano

Ja baje je zvil tudi ojnice :S Tak je reku ko je zalaufo avto na servisu in ga mal tero. Jst se na to ne spoznam.

Res pa je glede teh DPF filtrov in je to ful bedarija, da neko zadevo ki je niso dodelal vredu obesijo na vrat potro?nika in lepo pla?ujmo za menjavo olja itd...

Napisano

Ja baje je zvil tudi ojnice :S Tak je reku ko je zalaufo avto na servisu in ga mal tero. Jst se na to ne spoznam.

Res pa je glede teh DPF filtrov in je to ful bedarija, da neko zadevo ki je niso dodelal vredu obesijo na vrat potro?nika in lepo pla?ujmo za menjavo olja itd...

 

Ja,to z DPF-jem je eden glavnih problemov,ki jih je zaslediti na novej?ih(face-liftanih) 6-kah. :ne vem:

Ne vem,?e so z novimi 6-kami to re?ili v redu...

 

 

Napisano

Evo pa sem ga dobi nazaj ;) So mi ga pri Cosmosu zrihtral in vse je tipitopi. Ja glede DPF so pa povedal, da je to problem zdej pri vseh dizla?ih (novih), ker je problem pri kurjenju saj in se s tem pove?uje nivo olja v ma?ini, pol pa pride do tega. So pa ful prjazni in vse razlo?l kok pa kej deluje (sem pa? lajik ki se ne spoznam na motorje).

Napisano

Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore.

 

Torej sem imel le prav...

 

In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture?

33112_1.png

Napisano

Torej sem imel le prav...

 

In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture?

 

Verjetno bodo kako pametno rekli v stilu:ne se vozit z njim po mestu. :P To ni mestni avto.?e se vozi? po mestu,ti je ?isto dovolj mali benzinar.To je to,ni pomo?i...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.