Skoči na vsebino

Nova Mazda 6 sport GT 2.5


Robert

Priporočeno sporočilo

Zanimajo me izku?nje, mnenja, poraba, vozne lastnosti........ lastnikov novih Mazd 6 sport GT 2.5 (bencin).

 

Ne vem, ?e je na forumu ?e kdo s to razli?ico... :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bratranec ima bencin 2.0 147 km in avto je petarda, si ne predstavljam kaj je potem ?ele 2,5 motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm... poraba okrog 9l

 

udobje 1.liga, oprema, kar rabi? pa ?e ve?...

 

motor je super, not v kabino se ne sli?i skoraj ni?, avto ima zelo lep zvok v notranjost :)

 

aja... izku?nje so na podlagi enega dne vo?nje, ko sem kolegu z njegovo ?pilal ?oferja :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bratranec ima bencin 2.0 147 km in avto je petarda, si ne predstavljam kaj je potem ?ele 2,5 motor.

 

Pol je moja Mazda tudi petarda,samo stara. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Al so pa na?e pasje bombice :jupiii: . Usekajo potem pa jih nikjer ni ve? :rolleyes: .

 

Kakorkoli ?e...?pica bo spremljat nove 6-tke bencin (pa tudi dizel) kako se bodo pokazale. Pa tudi pleh in vse ostalo. Eden redkih razlogov, ko si ?lovek za?eli da lajf mine hitreje :vesel: .

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimajo me izku?nje, mnenja, poraba, vozne lastnosti........ lastnikov novih Mazd 6 sport GT 2.5 (bencin).

 

Jaz se vozim z Mazdo 6 GTA 2.5 pribli?no 3 mesece. Prvi vtisi so dobri. Avto je opremljen maximalno- vozi? se kot mali kralj. Zelo dobro stopi tudi ?e pri ni?jih vrtljajih motorja 2500. 6 stopenjski menjalnik funkcionira fantasti?no. Poraba je odvisna od na?ina vo?nje, na manj kot 8,5l ni mogo?e spraviti. Avto je mo? pognati krepko ?ez 200km/h v relativno kratkem ?asu - pri 180 potegne kot zmaj. Kombinacija usnjenih sede?ev z blagom je po moje ?pica - s familijo sem ?el na morje pa sem bil razo?aran da smo prehitro prispeli (od utrujenosti ne duha ne sluha), nato sem komaj ?akal da se peljemo nazaj proti domu - hahaha. Skratka za enkrat sem nad avtekom navdu?en :jupiii:

 

Lep pozdrav!

Vogrin

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?estatki so bolj rezervirani za ameri?ane, samo tudi niso nek biser glede zmogljivosti.

 

Pa ?e 3.0 so.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj je to za en fenomen, da ni V6 motorjev bolj v ponudbah??

V kon?ni fazi ga lahk ponudjo na plin, pa nau nobene dileme ve? glede porabe :angry:

 

 

Porabe?

men zdej ko sm zategnil vse cevi za zrak mi povprecno pokuri manj kot 10 l pa je 2.5 V6 in letnik 1992.

Na dolge relacije pa se manj, od kranja do kopra pa nazaj porabil 22 l bencina. Tako da glede velike porabe pri V6 motorjih ni ?ist res.

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosim za predloge - v pri?akovanju vozila Mazda 6 sport GT 2.5i:

- nakup 4 zimskih gum 205 55 R16 z alu plati??i in senzorji za tlak ali

- nakup 4 zimskih gum 225 45 R18 brez alu plati?? in menjava gum vsako leto na obstoje?a alu plati??a s

senzorji - mogo?e nasvet katere (gume).

Senzorji naj bi delovali le na alu plati??ih - ali je to res. Stro?ek je sicer bistveno ve?ji pri prvi varianti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja 16" zimske gume so ziher precej cenej?e,pa ?e menjavat ti ne bo treba gum stalno,ker bo? jih mel ?e na plati??ih. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Robert

 

A slu?ajno ve? kolk stanejo senzorji?

 

Druga?e je pa tako, da bo? 16 colske zimske gume dobil za cca 100? po gumi medtem, ko so 18 colske tam nekje okrog 200? po kosu.

 

Se pravi, da za ene 18-ke dobi? 16 + alu feltne. Mislim, da ni kaj preve? za razmi?ljat, razen, ?e so senzorji astronomsko dragi :ne vem:

 

Pa ?e nekaj v pravih zimskih razmerah se o?je gume obnesejo veliko bolje kot ?ir?e tako, da je ?e en plus na strani 16", da pa vsako leto pri?para? 60? za menjavo koles pa tudi ni slabo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V slovenskem katalogu na straneh Mazda.si je objavljena dimenzija 205/55 R16 tako, da podatek pa? zavaja in ima Labi prav saj vse povsod drugod je podatek 205/60 R16.

 

Kar pa bistveno ne spremeni dejstva, da je 16" zimska guma okrog 100? tudi v tej dimenziji ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Robert

 

A slu?ajno ve? kolk stanejo senzorji?

 

Druga?e je pa tako, da bo? 16 colske zimske gume dobil za cca 100? po gumi medtem, ko so 18 colske tam nekje okrog 200? po kosu.

 

Se pravi, da za ene 18-ke dobi? 16 + alu feltne. Mislim, da ni kaj preve? za razmi?ljat, razen, ?e so senzorji astronomsko dragi :ne vem:

 

Pa ?e nekaj v pravih zimskih razmerah se o?je gume obnesejo veliko bolje kot ?ir?e tako, da je ?e en plus na strani 16", da pa vsako leto pri?para? 60? za menjavo koles pa tudi ni slabo.

 

?e mi je pravilno povedal v A-Cosmosu so za novo mazdo 6 senzorji po komadu z DDV 72,00 ?, medtem ko so v Avstriji (vir internet) po komadu 67,00 ?. ?e jih nima? ti baje skozi gori neka rde?a lu? na armaturi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je situacija taka kot pri prej?nji verziji 6ke (oziroma pri moji):

 

moja GT ima homolomo samo 17" in 18".

 

in 16" niti gor ne morem dati - baje, da zaradi ve?jih zavornih diskov al nekaj takega. Je treba pogledat homolomo, da ne bo? kupoval 16" in jih potem menjaval za 17".

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je situacija taka kot pri prej?nji verziji 6ke (oziroma pri moji):

 

moja GT ima homolomo samo 17" in 18".

 

in 16" niti gor ne morem dati - baje, da zaradi ve?jih zavornih diskov al nekaj takega. Je treba pogledat homolomo, da ne bo? kupoval 16" in jih potem menjaval za 17".

 

Sej Amerosi imajo gor tudi 16-ke.Sicer pa ima benzinarka(GT) in diesel 136 konjska ?isto enake zavore in diske-

282 mm.Verjetno bi ?le gor tudi na tvojo 16-k,?e grejo na na?e 15-ke. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom povedal svoj primer iz ne?esa drugega. Na 280mm diske gredo ?e brez te?av celo 15" vpra?anje je, ?e je ?eljust prevelika. Mogo?e bi si moral sposoditi kak?ne feltne 15 ali 16 col pa preveriti, ?e pa?ejo. ;) Kak?en razmak ima??

Obenem je razlika v ceni za tele senzorje zanemarljiva, ker te bo po?tnina ko?tala na koncu ?e ene par ? si pa na istem kot, ?e jih kupi? pri nas. Razen, ?e si blizu Avstrije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.