Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Fantje, iz zelo zanesljivega vira... Ra?unajte na priblji?no 3-4 relativno slabih let za vlaganje in bussines na splo?no. :(

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato jest ni? nikamor ne vlagam (razen kumarc v kozarce :P) in mam zmer ve? dinaaaaar :aaaaa:

 

Kaj pa ?e midva kak?no kumarico skupaj vlo?iva...? :ne vem: To Medo rad dela :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pismo rosno, u?asih bi ?e prevajalca rabla v slu?bi za dolo?ene stranke <_<

 

Za ?tajerske stranke ziher ne. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?tajerskih strank nimam,..te grejo v MB

 

kolk pa ti strankam ra?una? ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, iz zelo zanesljivega vira... Ra?unajte na priblji?no 3-4 relativno slabih let za vlaganje in bussines na splo?no. :(

 

 

Aaa Boj?.... verjemi da ZELO ZANESLJIV vir ne obstaja......

 

 

Preve? je dejavnikov ki uplovajo tako pozitivno kot negativno na stanje slovenske/evropske/globalne borze.....

 

In vsak tak komentar je ?ista ?pekulacija.... :ne vem:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aaa Boj?.... verjemi da ZELO ZANESLJIV vir ne obstaja......

Preve? je dejavnikov ki uplovajo tako pozitivno kot negativno na stanje slovenske/evropske/globalne borze.....

 

In vsak tak komentar je ?ista ?pekulacija.... :ne vem:

 

 

Ja, glede ?pekulacij se popolnoma strinjam s tabo. Je pa res, da imajo dolo?eni redki ljudje (pa niti najmanj borzniki) zelo dobre podatke, ki jih ostali smrtniki niti ne morejo imeti, ?e manj pa bi jih razumeli in postavili v pravilen kontekst, predvsem pa vrhunsko znanje in izku?nje. :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega Suli?ar (?uliboj) mi je uspel v enem samem dnevu na Tojoti - prebu?it gumo, zjebat feltno (gre spet k Jermanu) in odtrgat vijak, ki je zapre?an notr v pestu kolesa! :ouje:

 

Pa ?e to ni dose?ek - mamumujebm! :ljubezen::rispekt:B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislm da si mu dostkrat do zdj posodu voz, da ugotovi? da dec pa? ni za avto vozt. Sj vem da bi mu rd pomagu, sam to je pa 3 much.

 

No saj do sedaj se je samo za?altal pa skor zjebu motor pa zdaj mal zjebal feltno in gumo. Ne re?em da je slab fant ampak jaz bi ?e premislil, ?e bi ?e posojal mu avto.

V tretje gre rado? :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.