Skoči na vsebino

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
  je Symon napisal:

?udn a? Si pomislil, da je to zaradi stro?kov. Dra?ja registracija, ve?ja poraba... Prihajajo ?asi majhnih, ?parovnih a u?inovitih motor?kov pa dizlov. <_<

 

Poraba ni ni? ve?ja, 18 je pa? "?vogej?i" motor in ga je posledi?no treba bolj stiskat, 2.0 ali pa 2.3 pa imata ve? mo?i nin posledi?no vozi? z prestavo vi?je in manj obrati in je poraba enaka ?e ne clo manj?a. :whatever:

 

Je pa res da te pri registraciji nad 100 kW veliko bolj olupijo, cestnina pa ... :(

 

Pol pa ?e tole kolk da? za servise pri dizlu in kolk pri bencinarju in kak?na je poraba na koncu ugotovi?, ?e naredi? doa cca 15-20 kkm na leto je ?isto vseeno kaj ma?. <_<

 

Majhni dizli dejte mir majhni turbo bencinarji z direktnim vbrizgom to je prihodnost. :bravo:

 

 

 

 

Diesel SUX !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

majhni turbo bencinarji z direktnim vbrizgom to je prihodnost. :bravo:

Diesel SUX !

 

:bravo: Hmmm saj pravim vsake toliko me vseeno mika, da bi ?el po tvojih stopinjah z Micro. :P
Napisano

Kolko se jaz spomnim,je mel Komar na svoji 1.8 bencinarki kr precej ve?jo porabo,kot jo mam jaz na moji 2.0. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Kar se porabe ti?e je veliko odvisno od na?ina vo?nje ter kje se vozimo. Tako, da ?e ima nekdo z 1.8 motorjem ve?jo porabo kot nekdo z 2.0 ?e ne pomeni, da je slednji var?nej?i. :) Je pa res, da mazdin 2.0 bencinar ne porabi kaj dosti ve? kot 1.8 motor. Zanimivo pa, da ima mazda 3 z 1.6 motorjem ve?jo porabo kot mazda 6 z enim ali drugim motorjem. <_<

 

Sicer pa poraba moje M6 v podpisu...

12360_1.png
Napisano

Hja pri registraciji in cestnini si z 1.8 za cca 100-165? (odvisno v katerem premijskem razredu si ;) )na bolj?em kot z 2.0

 

 

 

  je YavarYe X6V6 napisal:

Diesel SUX !

 

:bravo: se strinjam, vsi nehite diesle kupovat***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*** in se bo poraba diesla v svetu zmanj?ala ter bo spet cenej?i od benza - juhej, pa se bom ?e ceneje vozil :P

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Hja pri registraciji in cestnini si z 1.8 za cca 100-165? (odvisno v katerem premijskem razredu si ;) )na bolj?em kot z 2.0

:bravo: se strinjam, vsi nehite diesle kupovat***

*** in se bo poraba diesla v svetu zmanj?ala ter bo spet cenej?i od benza - juhej, pa se bom ?e ceneje vozil :P

 

...in jaz tudi.Psst,Boss,sej bi vsi imeli diesel powerje, samo zaradi presti?a "kao" prisegajo na benzince...

 

 

...in se ?udijo,ko gremo z lahkoto v najvi?ji prestavi v vsak hrib. ;)

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

...in jaz tudi.Psst,Boss,sej bi vsi imeli diesel powerje, samo zaradi presti?a "kao" prisegajo na benzince...

...in se ?udijo,ko gremo z lahkoto v najvi?ji prestavi v vsak hrib. ;)

 

ampak res, daj ne razlagi teh stvari, ker bojo na idejo pri?li, da bi diesla imel...

 

... fantje ni? brat to so sam interne fore med diesela?i, ker smo ?e danes ?alostni kolk smo se nategnili z dieslom

 

diesel sux full time....**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

**?e verjame? ;)

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

ampak res, daj ne razlagi teh stvari, ker bojo na idejo pri?li, da bi diesla imel...

 

... fantje ni? brat to so sam interne fore med diesela?i, ker smo ?e danes ?alostni kolk smo se nategnili z dieslom

 

diesel sux full time....**

**?e verjame? ;)

 

 

in ti si se kr 2x in to ?e z "istim" avtom,..jaooooooooooooo :ne vem:

 

 

 

 

 

 

:hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Ma ja ... osel gre sam 1x na led in ker nisem osel sem ?el pa? 2x. :hohoho:

 

 

 

mater smo OFF in to v malih oglasih ... se opravi?ujem, po drugi strani pa to pomeni, da je cela tema skoz aktivna in ni hudi?, da kdo ne bo videl tega oglasa in kupil ?estko ;)

33112_1.png

Napisano
  je Alex napisal:

...in jaz tudi.Psst,Boss,sej bi vsi imeli diesel powerje, samo zaradi presti?a "kao" prisegajo na benzince...

...in se ?udijo,ko gremo z lahkoto v najvi?ji prestavi v vsak hrib. ;)

 

Ja ja da si naute kej naredl, kaj pa pod 1800 rpm, kaj pa pol dogaja v najvi?ji prestavi po ravnini ?

 

 

 

 

 

A vam povem, NI? traja tri dni da pride od 1000 do 1800 obratov pol pa se nekaj zgodi, samo je tega hitro konec. :P

Bencinarji, sploh nad 2.0 motor ga mirne du?e spustim ?e ni?je in se dogaja in to veliko bolj kot pri ...

 

 

Pa prosim 2 tehtna razloga zakaj imate diesla, jaz naredim cca 15-17 kkm na leto, in se mi definitivno NE spla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

no pa da se ?e js mal oglasim ?eprav je ?e vse skupi mal OT ... trenutno sm krepko cez 30kkm pa ?e ni konc leta in ?e noben "dizlpower" tko k tale ma?inca k jo mam zdej... :D

Napisano

Dej Ajvar prestavi tole debato v nek "kr neki" topic, da se bomo tam naprej prepucavali. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Verjetno ne bi smel omenit, da bom kupil dizla, potem tudi te debate ne bi blo... :P

Jaz pravim vsakemu svoje. Va?no, da ste/smo zadovoljni s svojimi konji?ki. :)

12360_1.png
Napisano
  je R_sport napisal:

Kar se porabe ti?e je veliko odvisno od na?ina vo?nje ter kje se vozimo. Tako, da ?e ima nekdo z 1.8 motorjem ve?jo porabo kot nekdo z 2.0 ?e ne pomeni, da je slednji var?nej?i. :) Je pa res, da mazdin 2.0 bencinar ne porabi kaj dosti ve? kot 1.8 motor. Zanimivo pa, da ima mazda 3 z 1.6 motorjem ve?jo porabo kot mazda 6 z enim ali drugim motorjem. <_<

 

Sicer pa poraba moje M6 v podpisu...

 

Jaz bi ugradil plin not, pol bi bla super konbinacija 1.8 motor + plin =minimalni stro?ki na km od vseh ?estic... :bravo:
Napisano

ok... mali oglasi so le mali oglasi, zato nadaljujte s sranj*m tukaj ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz recimo imam diesel power zato:-ker se pod 2000 obrati skoraj ne vozim,

 

-ker manj pije,

 

-ker pri prehitevanju ne rabim ?altat v ni?jo brzino... :whatever:

 

To bi bilo to. :D

 

 

Napisano

jaz ba za ve?jo zgovornost dodajam moj argument, zakaj dizel... na slikah vidite porabe dveh avtomobilov, ki imata oba 136KM :)

 

jaz sem se za dizla odlo?il zaradi tega, da pa? sprobam, kak je dizla vozit, saj je bil zadnji dizel, ki smo ga meli doma, '85 golf I 1.6D :)

 

- pa zato, ker sem hotel ve?ji avto, pa novej?i, pa bla bla bla...

- pa moj vle?e tudi od 1500 RPM naprej :) in se prakti?no ?ez 2500 RPM ne vozim razen na AC...

 

nimam ni? proti, ?e raje kdo vozi bencinca... ;)

post-11-1225381243_thumb.jpg

post-11-1225381272_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je madmax napisal:

Mora? pa v vi?jo sredi prehitevanja :whatever:

 

aja :blink: hehe ti pa si za hece Sa?o :bravo:

33112_1.png

Napisano

skoraj vsak bencinar lahko v tretji pri 60 za?ne prehitevat dva ?leparja in bo na koncu drugega ?leparja ?e vedno prav lepo vleklo brez poseganja po prestavni ro?ici.......show me a diesel that can do that! :ne vem: ;)

Napisano

no jza samega sebe stejem kot nevtralnega (in moj naslednji avto be spet bencinar - to je povezano s streho, oz. ne-streho :P )

 

-evo lihkar sem prisel iz poti (stuttgart in nazaj, to je cca. 1000km), z dizlom se peljes konstantno 180-200 pri 3500-4000rpm pa gres tankat sam enkrat, motecega hrupa ni in je voznja lepsa. Za avtoceste definitivno dizel, razen, ce je bencinar 3.0 ali vec. Bencinar sux

 

-odprte ceste: ne mores se odlocit, minus dizla gre zaradi vecje teze spredaj, kar pomeni, da je treba mal vec "delat" z volanom

 

-mesto: dizel sux all the way

 

 

(vse gor velja za bencinarje z min. 2.0l. Bencinarji pod 2.0 so kurac od ovca :)

 

aja madmax: jaz bi iste sleparje zacel prehitevat v 4. in bi potem lahko vozil do cca. 180km/h (velja za mazdo 6 dizel)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aha challange :D

 

Diesel pri novi ?estki deluje dokaj suvereno med 1.500 in 5.000 obratov. Najbolj efektiven pa je med 1.800-4.000 obratov in bom za referenco vzel le vo?njo v tem obmo?ju

 

Pri teh obratih posamezne prestave dosegajo naslednje hitrosti

 

1. 16km/h-36km/h

2. 30km/h-68km/h

3. 48km/h-108km/h

4. 68km/h-150km/h

5. 85km/h-190km/h

6. 103km/h-228km/h ;)

 

Torej v tretji z dieslom pospe?i? od 50km/h do 110km/h (blokada v tretji je pri 140km/h - 5.100RPM) z lahkoto, kar je dovolj za vsa prehitevanja, ki si jih lahko zamisli? brez, da bi se ukvarjal z menjalnikom.

 

Zato res ne vem od kod ideje, da je treba z dieslom ?altat med prehitevanjem, kv?emu nasprotno saj so prehitevanja z dieslom, zaradi velikega navora v nizkem obmo?ju in mo?i v vi?jem obmo?ju obratov, izredno enostavna in hitra (odli?en medpospe?ek). Lahko pa sprobamo tudi v ?ivo ?e kdo slu?ajno ne verjame :P

33112_1.png

Napisano

hihi... tole temo bo potrebno v kratkem omejiti ali celo zakleniti :)

 

jaz nisem prista? dizlov, pa ?eprav vozim dizla, je pa dejstvo, da se da ima vsak motor svoje prednosti, ampak zame jih ima dizl trenutno ve?... pa ?eprav klopota ko ga v?ge? :)

 

in tisto o ?altanju med prehitevanjem nikakor ne dr?i ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pogovarjajva se raje o orodju. Bo bolj resno. 😉
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.