Skoči na vsebino

Mazda ne v?ge


Priporočeno sporočilo

No problem je slede? avto mi enostavno ne v?ge. Probali smo ga parkrat na "kable" in pri?ge dela normalno takoj ko ga ugasnem ne v?ge ve??!Z Markotom sva zmerla alternator in fila tako kod treba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:whatever: kaj pa akumulator ste ga zmerli,da se ti ni vkup sipal in je totalna tema

 

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

 

Sej akumulator se niti ne napolni. ?e se usuje katera od celic lahko v akumulatorja pride do kratkega stika, kar bi opazil ko bi ga zalaufal na kable in se nebi lepo kon?alo, lahko pa se samo prekine elektrolitska povezava med obema poloma. ?e meri? accu med delovanjem, ne meri? accu-ja sploh, ampak meri? napetost, ki ga izdavi alternator. Najbolje je, da odklopi? eno od klem in izmeri? accu. ?e je nad 12V ?e gre skoz. Od 12 do 10-11 je bol bogo. ?e je pod 10V pa takoj po novega. Sicer pa glede na to, da si rekel, da na kable v?ge s tvojim accu-jem pa ne potemtakem je 100% accu zani? in ga je potrebno zamenjat. ?e si pa celo zmeril pa ti polni z nekje 14-14.5V potem pa samo zamenjaj in nima? ve? kaj skrbet. Do teh "pojavov" z akumulatorji pride ob hladnih spremembah vremena, kot se to dogaja sedaj, tako, da vsem, ki imate starej?e ?e dotrajane akumulatojre priporo?am, da vsaj izmerite "prosto" napetost, ki mora presegat 12V in pa elektrolitsko teko?ino, ki mora pokazato GOOD in ne POOR..

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

Majster v vsaki celici akumulatorja je treba pogledat stanje elektrolita, po potrebi doliti destilirano vodo in pa seveda pomeriti "napolnjenost" elektrolita v vsaki celici. ?im je v eni celici ve?ji odstopek lahko kar leti? po novega, ker je o?itno so v tisti celici plo??e v "stiku".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom probal zamenjat pa bomo videli ?e jo to to.Kajti kupil sem novega lansko leto in mi je ?udno da bi ?el tako hitro :blink: Ima pa tisto luknjo na vrhu ki naj bi kazala tri stvari zelena da je v redu poem eno pu??ico ki naj bi pomenila da ga je treba nafilat in pa ?e rde?a ki naj bi biu konc. No meni ka?e zeleno kod da je vse v redu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj moram ?e serijske ?tevilke in tip dopisat :P

Prej 70A, sedaj 55A tipov pa ne vem B)

 

Izgleda da prej ni v?gal, ker si tankal "cvi?ek", sedaj pa gasolin, vsaj po akumulatorju sode?.

 

Preobrazba iz "dizla" (70A) v bencinca (55A) pa je tehnolo?ko ?udo, zanimivo za Guinnesaa...

 

?estitam ;);)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

 

Halo ! <_<

 

 

 

 

PS: Caps lock je na desni strani tipkovnice nad tipko shift, lahko pa dr?i? shift pritisnjen ko pi?e?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.