Skoči na vsebino

Mazda ne v?ge

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

No problem je slede? avto mi enostavno ne v?ge. Probali smo ga parkrat na "kable" in pri?ge dela normalno takoj ko ga ugasnem ne v?ge ve??!Z Markotom sva zmerla alternator in fila tako kod treba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:whatever: kaj pa akumulator ste ga zmerli,da se ti ni vkup sipal in je totalna tema

 

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

 

Sej akumulator se niti ne napolni. ?e se usuje katera od celic lahko v akumulatorja pride do kratkega stika, kar bi opazil ko bi ga zalaufal na kable in se nebi lepo kon?alo, lahko pa se samo prekine elektrolitska povezava med obema poloma. ?e meri? accu med delovanjem, ne meri? accu-ja sploh, ampak meri? napetost, ki ga izdavi alternator. Najbolje je, da odklopi? eno od klem in izmeri? accu. ?e je nad 12V ?e gre skoz. Od 12 do 10-11 je bol bogo. ?e je pod 10V pa takoj po novega. Sicer pa glede na to, da si rekel, da na kable v?ge s tvojim accu-jem pa ne potemtakem je 100% accu zani? in ga je potrebno zamenjat. ?e si pa celo zmeril pa ti polni z nekje 14-14.5V potem pa samo zamenjaj in nima? ve? kaj skrbet. Do teh "pojavov" z akumulatorji pride ob hladnih spremembah vremena, kot se to dogaja sedaj, tako, da vsem, ki imate starej?e ?e dotrajane akumulatojre priporo?am, da vsaj izmerite "prosto" napetost, ki mora presegat 12V in pa elektrolitsko teko?ino, ki mora pokazato GOOD in ne POOR..

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

Majster v vsaki celici akumulatorja je treba pogledat stanje elektrolita, po potrebi doliti destilirano vodo in pa seveda pomeriti "napolnjenost" elektrolita v vsaki celici. ?im je v eni celici ve?ji odstopek lahko kar leti? po novega, ker je o?itno so v tisti celici plo??e v "stiku".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom probal zamenjat pa bomo videli ?e jo to to.Kajti kupil sem novega lansko leto in mi je ?udno da bi ?el tako hitro :blink: Ima pa tisto luknjo na vrhu ki naj bi kazala tri stvari zelena da je v redu poem eno pu??ico ki naj bi pomenila da ga je treba nafilat in pa ?e rde?a ki naj bi biu konc. No meni ka?e zeleno kod da je vse v redu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj moram ?e serijske ?tevilke in tip dopisat :P

Prej 70A, sedaj 55A tipov pa ne vem B)

 

Izgleda da prej ni v?gal, ker si tankal "cvi?ek", sedaj pa gasolin, vsaj po akumulatorju sode?.

 

Preobrazba iz "dizla" (70A) v bencinca (55A) pa je tehnolo?ko ?udo, zanimivo za Guinnesaa...

 

?estitam ;);)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

 

Halo ! <_<

 

 

 

 

PS: Caps lock je na desni strani tipkovnice nad tipko shift, lahko pa dr?i? shift pritisnjen ko pi?e?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • In potem je bil Janša diktator, ker je pri nas uvedel podobne zapore kot so jih povsod po svetu. Tale golobnjak je pa super, ko nam postavlja take pogoje, da kmalu pralnih strojev ne bomo rabili, ker bomo nagi okoli hodili, umivali se bomo pa z mrzlo vodo, da ne bo "šoka", ker bomo živeli v mrzlih stanovanjih. Ampak, kar je res je res, elektrike bomo pa tako malo porabili, da bodo Soške elektrarne zadoščale za celo Slovenijo...
    • Moje dve so šle na SIMBIO.... 🤗😉
    • Ni treba vdirat v stanovanje, se lahko reši z odklopniki. Potem je naenkrat tema, glasba izgine, klime se ustavijo, tuširanje je podobno kot v JLA, ...😁
    • ko si daš kavo delat, zbudiš celo bajto pa še sosede zraven  
    • In kaj, 200€/ na osebo za tuširanje na leto je dosti? Tudi, če bi bilo 500€ se bi še vedno tuširali pri nas doma. In to z toplo vodo iz  120 litrskega bojlerja. Kopalnico segrejem seveda  z električnim radiatorjem (lojtro) In ko pridem v dnevno sobo, me čaka toplota iz klime. In to ne iz ene. Iz treh. Tako v dnevni dobi kot v dveh drugih. In potem lepo vklopim feršterker(ojačevalec) za kitaro  na lampe, ki žre veliko elektrike (elektronke in to). Da ga vidim junaka inšpektorskega, ki bi vstopil v moje stanovanje. In da mi holob prepove kaj od tega.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.