Skoči na vsebino

Rezervno kolo..

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

 

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Na tem modelu ima lahko v avtu samo kit, oz. ne potrebuje rez. gumo.

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mogo?e bo tole koga zanimalo ...

Danes sem bil na homologaciji avtoplina na LPP-ju.

 

Ko je kon?al, fant ki je pregledoval avto mi je povedal da moram imeti rezervno gumo v avtu, "ker so taki predpisi".

Vpra?al sem ga, kaj ?e imam kit za hitro popravilo gum?

Odgovoril je: "?e je tovarni?ko predvidena rezervna guma potem jo moram imeti, tudi ?e imam kit za popravilo. ?e pa je proizvajalec predvidel kit potem rezervna guma ni obvezna"

Predpis je o?itno butast... :angry2: ampak kaj ?e?... :ne vem:

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT) :P<_<

 

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Saj ni izbira vufer ALI rezervna guma...

Lahko ima? oboje..

Ker vufer knap pa?e v feltno.

 

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako kot sem ze napisal - pri vseh proizvajalcih je rezervna guma opcijska - torej je to potem DA ali NE???????

 

jaz imam 626. takrat proizvjalec ni ponujal opcijo: guma ali kit. torej izgleda da jaz nimam izbire :(

 

Kter ?alabajzar ti je pa montiral plin da si mogu sam na homologacijo ?

Normalno je da ti ?e tist ki ti montira vse papirje zrihta, vklu?no z vpisom na homologacijski karton?ek,tako je blo pr men in ?e nekaterih.

 

hm. nisem vedel da je to obi?ajno. meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

Napisano

:whatever:

Mene ni noben nic vprasal... :) ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...

 

 

Se je mazda pa? odlo?ila tako ,da ne dajejo ve? rezervnega kolesa..

na na?o ,al pa vsaj mojo ?alost.

 

Je pa to na?in da firma nekaj pri?para,kupec pa pla?a isto ali raje ve?

stiropor je pa? cenej?i kot rezervno kolo, jelda ?

In pa tudi ..lej no lej,kdo bi si mislil.. la?ji... :bravo:

 

Saj se hvaljijo da je novi model la?ji od starega... ?

Evo tu so par kil ?e pri?paral.. :whatever:

 

.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

meni se tole zdelo logi?no: servis vgradi, jaz pa na LPP-ju homologiram.

Papirje je ze zrihtal - samo sem odpeljal, vzeli so papirje in so ga cca 15 minut pogledali.

 

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?zmeden??zmeden?

 

Vsak ti mora to narest v sklopu instalacije, s tem tud garantira da je vse ok in skladno...

 

Sj sem reku ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Moja tradicija vzrokov praznih gum so ?eblji ali vijaki. ?e je fajn kniping vijak, niti ne ve? da ga ima? v gumi, ker dober dihta. Ponavadi ga najdem spomladi ali jeseni ko premontiram gume. bolj ziher je ?e rezerva kot sprej. Vem pa da sem jih pobral ziher enih 5 v 15. letih, nikoli pa ?e nisem obstal s prazno gumo.

Sprej najbr? ima svojo ?ivljensko dobo. ?e se nekaj let pajsa pri +50 stopinjah v avtu nato pa nekaj zim zmrzuje najbr? zgubi malo kondicije.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.