Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot veste je sedaj Xedos 6ka zamenjala 5ko.

 

Avto je tip top, razen da rabi nove amortizerje zadnjega prtljaznika (to je rak rana teh hatchbakov vse do 626ke).

 

Edino en problem?ek, avto je primorski in tam tudi ko sem ga probal je ?altal ?ist lepo, tukaj pri nas ko je mraz zjutraj pa gre malo tr?e.

 

Olje, sigurno....po knji?ici pi?e 75W-90 za nizke temperature, vendar kakor vem in sem ze tukaj zasledil pri drugih postih da je to olje bolj za SOHC motorje, medtem ko je tale DOHC (kakor vem)

 

Torej bi lahko dal notri Dexron II ATF olje? Mnenje?

 

P.S. Ce kdo hoce mi je ata dal 205 strani user manual v pdfju za Xedosko....celoten.

 

Hvala in LP.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot veste je sedaj Xedos 6ka zamenjala 5ko.

 

Avto je tip top, razen da rabi nove amortizerje zadnjega prtljaznika (to je rak rana teh hatchbakov vse do 626ke).

 

Edino en problem?ek, avto je primorski in tam tudi ko sem ga probal je ?altal ?ist lepo, tukaj pri nas ko je mraz zjutraj pa gre malo tr?e.

 

Olje, sigurno....po knji?ici pi?e 75W-90 za nizke temperature, vendar kakor vem in sem ze tukaj zasledil pri drugih postih da je to olje bolj za SOHC motorje, medtem ko je tale DOHC (kakor vem)

 

Torej bi lahko dal notri Dexron II ATF olje? Mnenje?

 

P.S. Ce kdo hoce mi je ata dal 205 strani user manual v pdfju za Xedosko....celoten.

 

Hvala in LP.

 

Model pusti tako kot je, to je vedno ko je hladno, poleti pa ti olje premalo zaustavlje sinhrone in se spet nebo dobro ?altal-bo "?krtalo"

Kar se pa ti?e DOHC - SOHC, pa je tip motorja in ne menjalnika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Model pusti tako kot je, to je vedno ko je hladno, poleti pa ti olje premalo zaustavlje sinhrone in se spet nebo dobro ?altal-bo "?krtalo"

Kar se pa ti?e DOHC - SOHC, pa je tip motorja in ne menjalnika.

 

Evo, sele dam prisel, vi ga verjetno se v BTCju srkate...

 

Opazil sem da je pedal sklopke malo v luftu, zato sem snel vilice bata s pedala in ga malo podaljsal - cca 1CM, tako da je pedal direktnejsi in sklopka prime lepo tam kjer je treba (prej je ?ist pri steni)

 

Sedaj salta ko putercek, brez kakrsnegakoli zatikanja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.