Skoči na vsebino

Opomnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e je na polovici ?ibke (ni jasno) pol je to samo ene 2 deci - sprejemljivo, ce je pa pol masine (2L) pol pa ?zmeden?

 

od min do max na ?ipki je 1,2 litra olja. ;)

 

 

  • Odgovori 121
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

sem mel servis 4000km nazaj, do 3000km nazaj je bil nivo olja ok

zdaj pa ena pot iz LJ do PR (900km) s precej hitro voznjo in je nivo na polovici...

 

Hja ?e ga ?ge? kot bi rekel Ajvar, pol bo tud poraba olja precej povi?ana... ve? al manj je to kar normalen pojav, ?e posebej pri tvojih kilometrih.

33112_1.png

Napisano

ne sej, za zdaj ni panike (polovica palice je blo misljeno)

je pa res, da v maldih letih avta s tako voznjo ni blo nobenega dolitja med servisi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne sej, za zdaj ni panike (polovica palice je blo misljeno)

je pa res, da v maldih letih avta s tako voznjo ni blo nobenega dolitja med servisi

 

prid do mene ti bom dal del tistega olja "ki ga moj avto sam proizvaja", kot mi je na enem servisu poskusil nek nadebudni serviser razlo?iti delovanje DPF in zakaj se dviga nivo olja.

33112_1.png

Napisano

od min do max na ?ipki je 1,2 litra olja. ;)

 

Si prepri?an?? Mal velik je to, razen ce majo traktorji tok vec olja not... :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si prepri?an?? Mal velik je to, razen ce majo traktorji tok vec olja not... :whatever:

 

100%-sem ugotovil,ko sem tankal olje noter,pa tudi v knji?ici pi?e.

 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Danes zjutraj sem bil zvo?no opozorjen da moram tankat-LPG. <_<

618 kilometrov = ca 32? :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jah sola se je za?ela ne, pazljivo na cesti!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pro?nja ni avtomobilske narave, ampak vseeno; bi prosu, ?e bo kdo porajtu kdaj ima Merkur akcijo "izberi svoj popust" da napi?ete tukaj gor, namre? ravno opremljam stanovanje, pa imam takrat namen nabavit kak?no ve?jo zadevo - popusti pa so do 90 %, kar se mi zna ?e kako poznat pri financah! :blush::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ok, ker nisem dovolj pameten, mi naj en pove prosim, ?e lahko to doma tudi menjam ?

 

Nism hotu prej govort, pa ko je ?e ravno aktualna tema...

Svojo mazgo (CD 136, 2005) mam na servisu, pa ne na Mazdinemu (kot prvo, in o?itno pomembno)!!

Dal sm jo zarad 150.000km in predvsem zarad tistega neenakomerne vo?nje/pospe?evanja v nizkih obratih - problem re?en brez ve?jih muk - znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki !!!

Reku sm ?e, naj preveri, v kak?nem stanju je na splo?no ma?ina (ker je bla v ITA na lizingu, sicer je avto ok), in pa to, da je glasna ma?ina/robat zvok, dokler se ne ogreje, ter da je tudi pri ogreti ma?ini v nizkosrednjih obratih preve? sli?at iz motorja (rahlo klenkanje)

No, tud to je blo zlo hitr diagnosticiran, problem z injektorji / ?obami, kjer je 1 zelo prelivala (defektna)

?e se bo dal, se bo ta obnovila, sicer pa nova (morm re?t, da samo, ker sicer so... :) ) dobrih 300?.

Danes sem pa klical glede tele problematike z podlo?kami ?ob, ?e? da naj ?e to preveri;

presene?en (v B) smislu), ko mi pove, da itak ma vse 4 injektorje zuni in se testiraj ter se bojo ?istili; pa da itak more zamenjat podlo?ko, ko da enkrat ven zadevo (ok, jasno), in da je to (pazi!) poznana problematika ?e izpred 5 LET NAZAJ pri MERCEDESU !!!

Tolk o Mazdinih poobla??enih servisih... :whatever:

 

lp,

D

 

PS: A koga zanima, kdo mi servisira mazgo? :P

Lp,

D

Napisano

Kaj pa pomen to?

 

"zarad tistega neenakomerne vo?nje/pospe?evanja v nizkih obratih - problem re?en brez ve?jih muk - znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki !!!"

Napisano

PS: A koga zanima, kdo mi servisira mazgo? :P

 

Eni ?e vemo . :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj pa pomen to?

 

"zarad tistega neenakomerne vo?nje/pospe?evanja v nizkih obratih - problem re?en brez ve?jih muk - znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki !!!"

 

Sm ?e lani spra?val, pa ni blo prave diagnoze do zdaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=127826

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=143472

 

 

Eni ?e vemo . :hohoho:

 

Itak ;)

Lp,

D

Napisano

Aha in kaj si sedaj ugotovil, glede diagnoze?

 

A, evoga, ravno gledam stare objave, pa sm vidu, da je teb tud ?trajkal :D

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...l=pospe?evanju

 

Sicer pa nis dobr prebral mojga mesid?a :policaj: :

"znana problematika z regulatorjem tlaka na visokotla?ni ?rpalki"

 

Zdej, bolj verjetno je to, manj pa, da je kaka ?oba, ki pri ve?ji koli?ini goriva/hitrosti ne vbrizgava idealno (obloge, korozija....), nenazadnje pa kak MAS/MAF/EGR (sam to so sam moje lastne, predhodne sumnje).

Predlagam, da se ?e ti najavi? na servisu, za ve? pa glej ZS.

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Hja na servisu bil, kake zabele?ene napake ni tko da...Bi blo pa treba spet brskat sklop za sklopom verjetno..BOmo vidl. Zaenkrat ?e ni tako mote?e.

Napisano

Hja na servisu bil, kake zabele?ene napake ni tko da...Bi blo pa treba spet brskat sklop za sklopom verjetno..BOmo vidl. Zaenkrat ?e ni tako mote?e.

 

Tiste "bele?ene" napake ti kr lepo pozab, jst jih tud nism mel... pa ne bom ve? komentiral "sodobnih pristopov" na ve?ini sodobnih servisov spljoh, ker se vsaki? znova razpi?toljim :angry2:

Sodobni problemi niso u elektroniki, pa? pa u mehaniki; jebejo nas kitajski pocen materiali in njihova izdelava oz. konkuren?nost, to ?e vrabci na veji ?ivkajo :glare:

Zadeve se mora lotit nekdo, ki mu je vsaj malo interes najdit pravo napako, kak zagrizen "?tudent" naprimer B) , k za spremembo celo ve, kaj si lahk pomaga s kompjutorjem prkloplenim na na? pleh in kaj od?itki z njih dejansko lahko pomenjo :notworth:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Tiste "bele?ene" napake ti kr lepo pozab, jst jih tud nism mel... pa ne bom ve? komentiral "sodobnih pristopov" na ve?ini sodobnih servisov spljoh, ker se vsaki? znova razpi?toljim :angry2:

Sodobni problemi niso u elektroniki, pa? pa u mehaniki; jebejo nas kitajski pocen materiali in njihova izdelava oz. konkuren?nost, to ?e vrabci na veji ?ivkajo :glare:

Zadeve se mora lotit nekdo, ki mu je vsaj malo interes najdit pravo napako, kak zagrizen "?tudent" naprimer B) , k za spremembo celo ve, kaj si lahk pomaga s kompjutorjem prkloplenim na na? pleh in kaj od?itki z njih dejansko lahko pomenjo :notworth:

 

lp,

D

 

res je,tam znajo samo priklopit na kompjutor in re?t,da kompjutor ni ni? zaznal,torej ni napake. ;)

 

 

Napisano

Ok, ja sej to ?tekam ja. Mogo?e bi za to cukanje v nizkih obratih kak produkt od metabond-a pomagal? Za ?i??enje injektorjev, itd..?

Napisano

Enkrat sem nekaj takega noter v kestl dodal od Metabonda, mislim da za ?i??enje injektorjev in je potem ful bolj gladko tekel avto! Kako se pa zadeva imenuje, pa se ne spomnim ve?! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi moral sirius povedat. Na njihovi strani je metabond megasel. Samo ne vem, pi?e da je to dodatek za izbolj?anje goriva. Jaz to smatram kot, da vsak tank dodaja? notri. To se mi ravno ne da. Bi pa enkrat en tank dodal nekaj za ?i??enje..

Napisano

Tisto ko sem sam dal noter je bilo, mislim da za nekaj tiso? prevo?enih km, da o?isti injektorje, fla?ka pa je bila ?e se ne motim 250ml? :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e kdo nakupuje karkol prodajajo v Merkurju, se mu zelo spla?a v PONEDELJEK, 28.9.2009, sm iz zanesljivih virov izvedu da imajo ta dan akcijo IZBERI SVOJ POPUST, kar pomeni, da na blagajni iz?reba? popust, v razponu od 5 do 90%, kokr ma? pa? sre?e! :jezicek::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.