Hmmm nekaj si ven izpustil.
Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah:
- mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati),
- hidravlični prenos,
- električni prenos.
Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)
Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.
No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.
Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
Čisto zares, kolikokrat dejansko koristi, da so ogledala zložena? Sam imam to plastično brnenje izklopljeno, čisto dovolj imam že brnenja električne ročne zavore ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.