Jump to content

Bencin/Dizel

Create short link


Recommended Posts

Posted

U?asih zakone tut mal prilagodijo, pa smo tam, tale vlada je sploh mo?na pri ustvarjanju brade sama sebi! <_<:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Posted

@ RX8 - ne pisat na pamet...

Sicer tudi jaz bi najrajs mel benz+turbo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Posted

Kaj sem pa pisal na pamet?

 

Verjetno nisi vozil Mazde 6 diesel,ker pol bi vedel,da se pozimi presneto hitro segreje motor in tudi v notranjost

prav lepo hitro piha topel zrak(original vgrajen Webasto press). ;) .

Tudi pri performansah ni vse tako slabo.Takega navora ne bo? dobil pri nobenem benzinarju(2000 ccm),pa tudi stisne? ga kar lepo in te prav prijetno pritisne ob sede?(nad 2000 obratov). :D

Jaz tudi prej nisem nikoli vozil dizela?ev,ampak izgleda,da sem se iz prve vsedu v pravega.Niso vsi enaki. ;)...

 

 

Posted

Verjetno nisi vozil Mazde 6 diesel,ker pol bi vedel,da se pozimi presneto hitro segreje motor in tudi v notranjost

prav lepo hitro piha topel zrak(original vgrajen Webasto press). ;) .

Tudi pri performansah ni vse tako slabo.Takega navora ne bo? dobil pri nobenem benzinarju(2000 ccm),pa tudi stisne? ga kar lepo in te prav prijetno pritisne ob sede?(nad 2000 obratov). :D

Jaz tudi prej nisem nikoli vozil dizela?ev,ampak izgleda,da sem se iz prve vsedu v pravega.Niso vsi enaki. ;)...

 

podpis... tudi sam sem bil zagrizen bencina? pa me je Mazda 6 diesel prepri?ala v nasprotno. :bravo:

33112_1.png

Posted

Verjetno nisi vozil Mazde 6 diesel,ker pol bi vedel,da se pozimi presneto hitro segreje motor in tudi v notranjost

prav lepo hitro piha topel zrak(original vgrajen Webasto press). ;) .

Tudi pri performansah ni vse tako slabo.Takega navora ne bo? dobil pri nobenem benzinarju(2000 ccm),pa tudi stisne? ga kar lepo in te prav prijetno pritisne ob sede?(nad 2000 obratov). :D

 

 

 

Jaooo pa smo spet tam.......to o navoru in pospe?kih in nevem ?e ?em je iz trte izvito.......in Alex a upa? stavit da prav pri nobenem 2.0 bencinarju ne dobi? takega navora kot pri 2.0 dizlu!? ;)

 

Smo ?e pogruntali da dizel nese bencinarja samo ampak res samo pri porabi......in to je to. :o

Posted

Jaooo pa smo spet tam.......to o navoru in pospe?kih in nevem ?e ?em je iz trte izvito.......in Alex a upa? stavit da prav pri nobenem 2.0 bencinarju ne dobi? takega navora kot pri 2.0 dizlu!? ;)

 

Smo ?e pogruntali da dizel nese bencinarja samo ampak res samo pri porabi......in to je to. :o

 

He,he,kaj ?mo.?e pa? mi ne pride na misel niti en benzinc z takim navorom. ;) Mogo?e ve? ti za katerega? :P

 

 

Posted

He,he,kaj ?mo.?e pa? mi ne pride na misel niti en benzinc z takim navorom. ;) Mogo?e ve? ti za katerega? :P

 

Tako je, atmosferski serijski motor v osebnem avtu pri 2.0 nima nikoli toliko navora kot turbo motor pa naj si bo turbodiesel al pa turbobencinar. ;)

33112_1.png

Posted

Jaz ne vem zakaj je tezko razumet, da mazda 2.0 dizel se bolje pelje kot 1.8 pa 2.0 benz...

Nismo si to na pamet izmislili...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Posted

Gre se za to da ?e dizelfahrerji stalno turbodizle izpostavljate kako oh in sploh potegnejo in imajo navora mislim da je edino fer da se ob bok postavi turbo bencinarja......npr. subaru impreza (2.0 T).......pa poglejmo:

-mazda 6 CD (100kw)......310 Nm navora

-subaru impreza STI.........343 Nm navora

 

in ?e bi lahko na?teval......povsod razen porabe dizel pogori :ne vem: :whatever:

Posted

Pred nekaj meseci smo delali zlo zanimivo primerjavo priblji?no 6 avtomobilov se mi zdi. (Focus, Golf, Clio, A4 ... drugih se ne spomnim)

 

 

Pr?li smo do zaklju?ka, da ?e naredi? cca. 20.000km na leto se ti nakup dizla povrne v nekje 7 letih ... :o

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Posted

 

 

in ?e bi lahko na?teval......povsod razen porabe dizel pogori :ne vem: :whatever:

 

Z novim Fatovim motorjem se bo tudi ta trend nekoliko obrnil, torej tudi pri porabi in navoru se bosta motorja zelo pribli?ala. Tudi drugi proizvajalci razvijajo nove bencinske motorje na podobnem principu, le, da je Fiat na?el najbolj racionalno pot. Nekaj se omenja mercedes, vendar so pri njih ubrali nekoliko druga?no pot, ki bo precej bolj stala, zato bo v za?etku namenjena najdra?jim modelom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Posted

Pred nekaj meseci smo delali zlo zanimivo primerjavo priblji?no 6 avtomobilov se mi zdi. (Focus, Golf, Clio, A4 ... drugih se ne spomnim)

Pr?li smo do zaklju?ka, da ?e naredi? cca. 20.000km na leto se ti nakup dizla povrne v nekje 7 letih ... :o

 

Ma pa ja... moj izra?un vklju?no z malo dra?jimi servisi se je iz?el v natanko 83.000km. To je pri meni bilo prej kot v dveh letih. Od takrat naprej je pa? ceneje. Ko je bil razmerje cen bencin nafta bolj v prid nafti mi letno prinese cca 1000? prihranka pri zdaj?njih cenah pa cca 900?.

 

Se pa popolnoma strinjam, da kdor dela manj kot 25.000km na leto je nakup diesla precej neracionalno dejanje, ker bo? verjetno prej avto menjal kot pa za?el var?evati. Tudi za kratke mestne vo?nje je to slaba izbira po drugi strani pa je diesel za take vo?nje kot so moje izredno ustrezna odlo?itev (?eprav pred tremi leti in pol zame res ni bila enostavna odlo?itev) in to?no tako je treba gledat na to zadevo.

33112_1.png

Posted

Ma pa ja... moj izra?un vklju?no z malo dra?jimi servisi se je iz?el v natanko 83.000km. To je pri meni bilo prej kot v dveh letih. Od takrat naprej je pa? ceneje. Ko je bil razmerje cen bencin nafta bolj v prid nafti mi letno prinese cca 1000? prihranka pri zdaj?njih cenah pa cca 900?.

 

Se pa popolnoma strinjam, da kdor dela manj kot 25.000km na leto je nakup diesla precej neracionalno dejanje, ker bo? verjetno prej avto menjal kot pa za?el var?evati. Tudi za kratke mestne vo?nje je to slaba izbira po drugi strani pa je diesel za take vo?nje kot so moje izredno ustrezna odlo?itev (?eprav pred tremi leti in pol zame res ni bila enostavna odlo?itev) in to?no tako je treba gledat na to zadevo.

 

Jaz mislim, da je Boss ?e vse napisal v teh postih. ?e se vozi? 10 km do ?ihta in nazaj je itak vseeno, res mogo?e bolj? bencinar.

 

Kdor pa se res veliko vozi je dizel precej manj naporen za vo?njo. Sam vozim 5-ko CD110 in v opremi TX 1.8 bencinar nima tempomata in ?este prestave. To je odlo?ilno pri mojih vo?njah na Dunaj, Beograd, Budimpe?to... ?e vozim 150 (po GPS 143) bi bili obrati bencinarja okoli 4500, kjer se ga ?e sli?i in 4-5 ur poslu?at dretje se mi ravno ne da, pri CD110 so obrati malo nad 2500 - razlika v porabi je pa ravno v takem re?imu se mi zdi 3+ litre. Da ne govorim da se pri bencinarju z ve? konji pri 150 ni? ne zgodi ko ga pohodi?.

 

Ko sem pa zadnji? probal novo Octavio 1.9TDI 105KM, to pa je Zetor in takega dizla res ne bi imel. Vse je odvisno s kak?nim dizlom ima? opravka in VW dizli, ?eprav laufajo na vsako mogo?o scavnico, niso ravno zgled zadnje tehnologije (v mislih imam PD motorje).

Posted

Jaz mislim, da je Boss ?e vse napisal v teh postih. ?e se vozi? 10 km do ?ihta in nazaj je itak vseeno, res mogo?e bolj? bencinar.

 

Kdor pa se res veliko vozi je dizel precej manj naporen za vo?njo. Sam vozim 5-ko CD110 in v opremi TX 1.8 bencinar nima tempomata in ?este prestave. To je odlo?ilno pri mojih vo?njah na Dunaj, Beograd, Budimpe?to... ?e vozim 150 (po GPS 143) bi bili obrati bencinarja okoli 4500, kjer se ga ?e sli?i in 4-5 ur poslu?at dretje se mi ravno ne da, pri CD110 so obrati malo nad 2500 - razlika v porabi je pa ravno v takem re?imu se mi zdi 3+ litre. Da ne govorim da se pri bencinarju z ve? konji pri 150 ni? ne zgodi ko ga pohodi?.

 

Ko sem pa zadnji? probal novo Octavio 1.9TDI 105KM, to pa je Zetor in takega dizla res ne bi imel. Vse je odvisno s kak?nim dizlom ima? opravka in VW dizli, ?eprav laufajo na vsako mogo?o scavnico, niso ravno zgled zadnje tehnologije (v mislih imam PD motorje).

 

Nisi vozil pravega. Probaj 130 KM 1,9 TDI PD, nekaj ?asa se ni? ne zgodi, potem te pa v trenutku nalima (nekaterim je to mote?e). Motorja sta glede karakteristik (M6 2,0 136 KM) popolnoma primerljiva, s tem da mazda porabi skoraj liter ve? - nekaj doda tudi te?a in velikost avta.

Posted

No,nekateri pa nismo kupili M6- Diesla zaradi prihranka,ker smo ga ?e pri nakupu dobili za pol cene(starega niti dve leti),ampak enostavno zaradi- karakteristik. ;).No,pa tudi res je,manj je ?ejen.

Najbolj mi je ?lo pri benzinarjih na ?ivce,ko sem pri?el na kak dooolg klanec na avtocestah in mu je proti koncu vedno zmanjkovalo sape.Z dieslom tega enostavno ni.Kar gre?. :D

 

 

Posted

Najprej vsem skupaj en lep pozdrav. Sem nov tukaj

 

No naj ?e jaz nekaj dodam. Kot se mi zdi se ve?inoma vsi kar oddaljujejo od teme o kateri naj bi pisali.

Kolega namre? zanima razlika in va?a mnenja med bencinarjem cca 100KM in pribli?no enakim dizlom.

Zato mislim da bi blo pametno govoriti o motorjih tega ranga in ne o 150 KM in ve?.

 

Jaz vozim 3-ko dizel 90KM in sicer eno leto

Kar se porabe ti?e je moje povpre?je tam nekje od 5,3-5,8l. Na leto delam pribli?no 30.000 km in to v razmerju mesto in izven mesta nekje cca50:50.

Kar se vo?nje dizla ti?e mi je res super. In sicer navora ima? dovolj ?e tam pri 1800 obr. motor se kar lepo ogreje ?e tja po cca 2 km vo?nje, prav tako se hitro ogreje tudi notranjost k temu pripomore seveda WEBASTO gelec ki je v mazdinih dizlih ?e serijsko vgrajen.

Servisni intervali pri tem motorju so na 20.000 km, za prvega sem dal natanko 158 eur.

Kar pa se ti?e mazdinih bencincev pa stvari nebi komentiral, kajti nobenega ?e nisem vozil, tko da se bom poizku?al izvzeti iz tistih, ki naj bi hvalili tisto kar imajo in grajajo tisto ?esar v ?ivljenju sploh vozili niso in sklepajo zgolj na osnovi nekih suhoparnih podatkov.

Jaz osebno sem zlo zadovoljen z avtomobilom vsaj za enkrat.

 

Tule pa ima? tudi test obeh.

http://www.avtovizije.com/2004/Za%20volano...X%20plus%20.php

http://www.avtovizije.com/2004/Za%20volano...20TE%20plus.php

 

 

Verjetno pa bo res najbolje da sam preizkusi? obe mo?nosti in se odlo?i?. Upam pa da nam bo? povedal kako si se odlo?u in zakaj si se tako .

Posted

Najprej vsem skupaj en lep pozdrav. Sem nov tukaj

 

No naj ?e jaz nekaj dodam. Kot se mi zdi se ve?inoma vsi kar oddaljujejo od teme o kateri naj bi pisali.

Kolega namre? zanima razlika in va?a mnenja med bencinarjem cca 100KM in pribli?no enakim dizlom.

Zato mislim da bi blo pametno govoriti o motorjih tega ranga in ne o 150 KM in ve?.

 

Jaz vozim 3-ko dizel 90KM in sicer eno leto

Kar se porabe ti?e je moje povpre?je tam nekje od 5,3-5,8l. Na leto delam pribli?no 30.000 km in to v razmerju mesto in izven mesta nekje cca50:50.

Kar se vo?nje dizla ti?e mi je res super. In sicer navora ima? dovolj ?e tam pri 1800 obr. motor se kar lepo ogreje ?e tja po cca 2 km vo?nje, prav tako se hitro ogreje tudi notranjost k temu pripomore seveda WEBASTO gelec ki je v mazdinih dizlih ?e serijsko vgrajen.

Servisni intervali pri tem motorju so na 20.000 km, za prvega sem dal natanko 158 eur.

Kar pa se ti?e mazdinih bencincev pa stvari nebi komentiral, kajti nobenega ?e nisem vozil, tko da se bom poizku?al izvzeti iz tistih, ki naj bi hvalili tisto kar imajo in grajajo tisto ?esar v ?ivljenju sploh vozili niso in sklepajo zgolj na osnovi nekih suhoparnih podatkov.

Jaz osebno sem zlo zadovoljen z avtomobilom vsaj za enkrat.

 

Tule pa ima? tudi test obeh.

http://www.avtovizije.com/2004/Za%20volano...X%20plus%20.php

http://www.avtovizije.com/2004/Za%20volano...20TE%20plus.php

Verjetno pa bo res najbolje da sam preizkusi? obe mo?nosti in se odlo?i?. Upam pa da nam bo? povedal kako si se odlo?u in zakaj si se tako .

 

?e odgovarja? na za?etek teme,mislim,da se je poba ?e odlo?il v enem letu,kaj kupit. ;)

 

 

Posted

Pozdravljeni

 

Imam Mazdo 5 dizl 110KM, delam 35000km/letno, pa vseeno razmi?ljam oziroma se mi zdi da bi bla bencinski motor + plin najbolj?a varianta. Za plin da? 1350 EUR, pol pa ko tanka? je tank cca polovico manj.

To je to.

 

Primo?

Posted

podpis... tudi sam sem bil zagrizen bencina? pa me je Mazda 6 diesel prepri?ala v nasprotno. :bravo:

 

Lej mene pa ni, vsaj zaenkrat ne, sem pa naredil ?e kar nekaj kilometrov, pa mi gre na jetra tist stalno prestavljanje, pa ko pade pod 1500 rpm postane pravo TRUPLO, nad 3200-3300rpma pa spet megla.

Pa? sem navajen na benz in lenobo, ga mirne du?e spustim na 900-1000 rpm, dam gas in se dogaja in ne da semo nekaj gode pod haubo pa ni? od ni?, skratka moti me edino in to zelo, ker je tako majhen razpon obratov kjer je motor uporaben( pri svojem gre 3. prestava od 0 do 180 km/h in to brez problema). :(

 

Verjetno bi se v 2 letih navadil nanj, samo zaradi porabe pa ga nebi kupil, delam premalo kilometrov, pa ?e z mopedom kompenziram, ma manj?o porabo kot M3 diesel 90 km. :ne vem:

 

 

ps. Ja vem staram se in sem len, ok priznam. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Posted

Lej mene pa ni, vsaj zaenkrat ne, sem pa naredil ?e kar nekaj kilometrov, pa mi gre na jetra tist stalno prestavljanje, pa ko pade pod 1500 rpm postane pravo TRUPLO, nad 3200-3300rpma pa spet megla.

Pa? sem navajen na benz in lenobo, ga mirne du?e spustim na 900-1000 rpm, dam gas in se dogaja in ne da semo nekaj gode pod haubo pa ni? od ni?, skratka moti me edino in to zelo, ker je tako majhen razpon obratov kjer je motor uporaben( pri svojem gre 3. prestava od 0 do 180 km/h in to brez problema). :(

 

Verjetno bi se v 2 letih navadil nanj, samo zaradi porabe pa ga nebi kupil, delam premalo kilometrov, pa ?e z mopedom kompenziram, ma manj?o porabo kot M3 diesel 90 km. :ne vem:

ps. Ja vem staram se in sem len, ok priznam. sramezljiv

 

He,he,verjetno nisi bolj zagrizen bebzina?,kot sem bil sam(prej sem imel P 306 Gti) in dieslov nisem niti od dale? gledal.Sedaj pa,ko ga imam,ne bi ve? zamenjal. :D Tudi ga nisem kupil samo zaradi porabe(na leto naredim prib.30000 km),ampak zaradi u?itkov v vo?nji.Sej ni vse v obratih.Pa na dolgih poteh je zelo hvale?en.

 

Najbolj?e je imet M6 diesel za dolge poti in enega strupa-bebzinarja za po mestu.To je to. ;)

 

 

Posted

He,he,verjetno nisi bolj zagrizen bebzina?,kot sem bil sam(prej sem imel P 306 Gti) in dieslov nisem niti od dale? gledal.Sedaj pa,ko ga imam,ne bi ve? zamenjal. :D Tudi ga nisem kupil samo zaradi porabe(na leto naredim prib.30000 km),ampak zaradi u?itkov v vo?nji.Sej ni vse v obratih.Pa na dolgih poteh je zelo hvale?en.

 

Najbolj?e je imet M6 diesel za dolge poti in enega strupa-bebzinarja za po mestu.To je to. ;)

 

Ni fora da bi bil zagrizen, samo ko se peljem z dizlom, mam skoz eno delo, pa skoz moram na ?tevec gledat, da vem je za ?altat dol al se bo premaknu, ko bom dau gas, to je tuma?, ne morem u?ivat v pogledu na okolico. :D

Druga?e pa PRIZNAM takrat ko pa poptegne tistih 1000 rpm-ov, pa res zalima kot pri norcih, sramezljiv

aam te veselice je hitr konc. Druga?e pa delam totalno premalo kilometrov da bi semi diesel izpla?al, delam od 15-20 kkm na leto, ?e bi se vozil celo leto bi naredil mogo?e ?e 5 kkm ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Posted

@Yavar - ravno tisto kar tebe moti (non stop prestavljanje) pri meni sploh ne obstaja. Jaz imam ve?ino relacije in ve?ino je samo kon?na prestava, tako da s prestavljanjem se na?eloma sploh ne ubadam. Ko je pa treba pa pa? pre?altam, zaenkrat sem ?e dovolj "mlad" :D , da mi to ne dela prevelikih problemov, ko se bom pa naveli?al bom pa itak kupil avtomatika :blink: .

 

Imam pa en problem od kar imam diesla. ?e bi se vrnil nazaj na bencin bi hotel imeti podobne performance kot jih imam pri dieslu. Kle se postavi vpra?anje, ?e bi bilo 150 bencinskih konjev sploh dovolj. :ne vem:

Mo?no dvomim, ?e pa ?e potem bi se moralo vse to dogajati dve prestavi ni?je oziroma pri visokih vrtljajih, kjer sploh obstajata tako najve?ji navor kot najve?ja mo?. Visoki obrati, velika mo?, nizka prestava pa nikakor ne gredo skupaj s porabo - in takrat ne govorimo o razliki dveh litrov ampak bo prej razlika 3, 4 ali pa ?e ve?.

 

No kar je zgoraj napisano velja tipi?no za moj primer, ko govorimo o 45.000km na leto, ?e pa bo sre?a, da se preselim nekam bli?e si bom pa lahko tud kak?no MPS-jko privo??il ;). :bravo:

33112_1.png

Posted

@Yavar - ravno tisto kar tebe moti (non stop prestavljanje) pri meni sploh ne obstaja. Jaz imam ve?ino relacije in ve?ino je samo kon?na prestava, tako da s prestavljanjem se na?eloma sploh ne ubadam. Ko je pa treba pa pa? pre?altam, zaenkrat sem ?e dovolj "mlad" :D , da mi to ne dela prevelikih problemov, ko se bom pa naveli?al bom pa itak kupil avtomatika :blink: .

 

Imam pa en problem od kar imam diesla. ?e bi se vrnil nazaj na bencin bi hotel imeti podobne performance kot jih imam pri dieslu. Kle se postavi vpra?anje, ?e bi bilo 150 bencinskih konjev sploh dovolj. :ne vem:

Mo?no dvomim, ?e pa ?e potem bi se moralo vse to dogajati dve prestavi ni?je oziroma pri visokih vrtljajih, kjer sploh obstajata tako najve?ji navor kot najve?ja mo?. Visoki obrati, velika mo?, nizka prestava pa nikakor ne gredo skupaj s porabo - in takrat ne govorimo o razliki dveh litrov ampak bo prej razlika 3, 4 ali pa ?e ve?.

 

No kar je zgoraj napisano velja tipi?no za moj primer, ko govorimo o 45.000km na leto, ?e pa bo sre?a, da se preselim nekam bli?e si bom pa lahko tud kak?no MPS-jko privo??il ;). :bravo:

 

Boss,MPS-ko z tako porabo? ?zmeden?:aaaaa:

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Na kitajkem imajo nekateri menjalno baterijo, ki ti jo vsakič menjajo prazno za polno v 3 do 5 minut! Kupiš in plačaš jo samo prvič z avtom, nadalje se samo menjuje kot npr. plinska jeklenka! S tem rešiš dva največja problema, zamudo pri polnjenju in padec vrednosti avtomobila pri večji starosti avtomobila in varen nakup takega avta. Na koncu življenske dobe avta pa je baterija še vedno ok, uporabna in nekaj vredna 🤗 Polnilnice teh baterij bi pa imeli kjer je omrežje dovolj razvito. Možnost polnjenja doma pa še vedno ostane. Veliko vprašanje pa je kdo bi si upal in kako bi v Evropi sprejeli tak standard za vse avtomobilske izdelovalce 🤔Rešili bi kar nekaj problemov za lastnike el. avtov in prodaja bi se sigurno dvignila 😉
    • Malung - Švedska, razvit kraj kjer so sli na veliko v ev   Google Maps MAPS.APP.GOO.GL 3.991 Aufrufe · 9.766 Reaktionen | Teslakuskia ei Vitut@ #teslalove... WWW.FACEBOOK.COM Teslakuskia ei Vitut@ #teslalove #tesla #åre. 20 polnilnih postaj = 40 polnilcev, čakalna doba do 48 ur   Zdaj razumes pomen razvoja infrastrukture? Ce ti mas sreco da najdes eno-dbe prosti polnilnici se ozri naokoli in pomisli da gre vse okoli tebe na elektriko
    • Težave zaradi vžiga baterije je največkrat zaradi slabe kvalitete Oz kitajskih poceni variant. Ponavadi so zagoreli kiti s katerimi so ljudje pretvorili navadno kolo v električno. Težave so bile tudi zaradi nevzdrževanja in slabih polnilcev in baterij, ki niso imeli vgrajene zaščite za pregrevanje in prekomerno polnjenje
    • Kliče nekdo na radio med oddajo v živo. Novinar: - "Kako vam je ime?" - "Jaz bi raje ostal anonimen." - "Zakaj pa?" - "Da ne bo potem Lovro rekel to, Lovro rekel ono, ... ... ..."
    • Se glih ne strinjam, mogoče zamenjam za Pelkota, da bo bližje Celja.... 😁😉 To lakirnico ima Selmar v Slovenski bistrici in lakirajo res super le ostala fina dela so malo tako, tako.... 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.