Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem.

 

Pred nekaj dnevi so mi pri rednem servisu menda po navodilih Mazde (zraven je pisalo "reprogramiranje turbopolninika - vpoklic Mazda") reprogramirali turbino. Mislim, sej ne bi rad kar neki govoril, ampak se mi res zdi, da avto bolje vle?e - sploh pri nizkih obratih (pod 2000) :D .

Pa ?e nekaj je. Ni ve? tiste zna?ilne majhne zakasnitve pri vo?nji v 6. prestavi po avtocesti. Ko pohodi?, takoj potegne :bravo: .

A je kdo ?e opravil ta poseg in opazil kak?ne u?inke, a se meni samo neki zdi?

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ne, ampak glede na to, da sem ta pojav opazil je zelo lepo od tebe, da si g aomenil in da bom takoj na naslednjem servisu malo pobaral kaj je okrog te zadeva.

33112_1.png

Napisano

Turbino se da programirati? ?zmeden?

 

Verjetno samo tako re?ejo ko reprogramirajo ra?unalnik pa se ta sprememba najbolj odra?a kot bi ?lo za delovanje turbine. :ne vem:

 

Bom vpra?al za dodatno razlago ko grem na servis.

33112_1.png

Napisano

No, jutri grem spet na Hvar. Na avtocesti do Splita bom malo bolj natan?no sprobal tale pospe?evanja v ?esti. Potem pa poro?am, ?e me varajo ?utila :P:D

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Tole mi je ravno v?eraj razlagal kolega za Peugeot avte - verjetno gre za programiranje ventila ki krmili wastegate (za tiste ki to veste kaj je). Ventil?ek, ki deluje po principu elektro magnetnega ventila in krmili wastegate, tako da na njega spu??a tlak ali ne (ki ga povzro?a turbina). Na njega je potrebno priklopit ohm meter in potem precizno nastavljat - je klel kak je zajebano :D in da mora? biti natan?en.

 

Ve?ina teh ventilov pa se krmili po principu PWM. :P

:)
Napisano

Turbino se da programirati? ?zmeden?

 

 

vsako vozilo, ki ima turbo polnilnik, je v dana?njih ?asih nadzorovan s strani ra?unalnika. Nadzor poteka preko wastegate venti?ka, ki ga je nekdo ?e omenil. Prav tako informacije zbira "luftmesser" ki tako rad crkne pri VW motorjih. Krmili se predvsem potisni tlak, ki ga polnilnik proizvaja in kdaj, ozirma v katerem re?imu in pri katerih motornih vrtljajih ga proizvaja.

 

Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine.

 

Tko nekako.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne samo vaste gate,

zmogljivej?i dizli majo turbine z variabilno geometrijo statorskih lopatic..

 

Spremenljivk za ?telat torej dost..

Pa za z.ebat tud.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine.

 

Ho?em re?i, da bi bilo bolje, ?e bi napisali, "preprogramiranje krmilnega ra?unalnika" ker meni, ki sem ?e dr?al turbino v rokah se mi zdi izraz "preprogramiranje turbine" res hecno. :D

 

@Mrau?k M?k: Wastegate so kot ime pove vratca, ki spu??ajo nekaj kar je odve?. Ko turbina dose?e dolo?en tlak se tale wastegate odpre in odve?ne izpu?ne pline spu??a direkt v avspuh in ne preko vetrnic od turbine.

Objavljena slika

Na zgornji slikci se to?no vidi tisti solenoid, ki regulira wastegate. Ko pritisk v solenoidu dose?e dolo?eno mejo le-ta solenoid potisne pal?ko, ki odpre wastegate vratca. To so tale okrogla vratca na spodnji sliki.

Objavljena slika

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, sem vam dol?an rezultat avtocestnega "testa" svoje "reprogramirane turbine". V?eraj sem se vra?al sam iz Splita po AC in je bila primerna prilika za test tega popravka in sicer?njih zmogljivosti.

Meni se res zdi, da avto sedaj bolje vle?e, sploh med 1500 in 2000 obrati, tiste majhne zakasnitve pri pospe?evanju v ?esti prestavi na avtocesti pa ni ve?. Ko pohodi?, takoj potegne :bravo:

Sicer pa je ?lo stalno med 150 in 180 km/h, poraba 7,7l/100km (v tej smeri je poraba vsaj za pol litra ve?ja, ker je ve?inoma malo v klanec), klima je delala na polno, avto pa skoraj prazen. V Ljubljani sem bil v 4 urah in pol.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Jaz sem bil jeseni, ker so jih nekaj vpoklicali. Ampak imam motor s 143 konjev. Po reprogramiranju se ne pozna ni?. Do 2000 rpm ne vle?e. Jutri grem po?ipat tako kot je treba. ;)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.