Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem.

 

Pred nekaj dnevi so mi pri rednem servisu menda po navodilih Mazde (zraven je pisalo "reprogramiranje turbopolninika - vpoklic Mazda") reprogramirali turbino. Mislim, sej ne bi rad kar neki govoril, ampak se mi res zdi, da avto bolje vle?e - sploh pri nizkih obratih (pod 2000) :D .

Pa ?e nekaj je. Ni ve? tiste zna?ilne majhne zakasnitve pri vo?nji v 6. prestavi po avtocesti. Ko pohodi?, takoj potegne :bravo: .

A je kdo ?e opravil ta poseg in opazil kak?ne u?inke, a se meni samo neki zdi?

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ne, ampak glede na to, da sem ta pojav opazil je zelo lepo od tebe, da si g aomenil in da bom takoj na naslednjem servisu malo pobaral kaj je okrog te zadeva.

33112_1.png

Napisano

Turbino se da programirati? ?zmeden?

 

Verjetno samo tako re?ejo ko reprogramirajo ra?unalnik pa se ta sprememba najbolj odra?a kot bi ?lo za delovanje turbine. :ne vem:

 

Bom vpra?al za dodatno razlago ko grem na servis.

33112_1.png

Napisano

No, jutri grem spet na Hvar. Na avtocesti do Splita bom malo bolj natan?no sprobal tale pospe?evanja v ?esti. Potem pa poro?am, ?e me varajo ?utila :P:D

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Tole mi je ravno v?eraj razlagal kolega za Peugeot avte - verjetno gre za programiranje ventila ki krmili wastegate (za tiste ki to veste kaj je). Ventil?ek, ki deluje po principu elektro magnetnega ventila in krmili wastegate, tako da na njega spu??a tlak ali ne (ki ga povzro?a turbina). Na njega je potrebno priklopit ohm meter in potem precizno nastavljat - je klel kak je zajebano :D in da mora? biti natan?en.

 

Ve?ina teh ventilov pa se krmili po principu PWM. :P

:)
Napisano

Turbino se da programirati? ?zmeden?

 

 

vsako vozilo, ki ima turbo polnilnik, je v dana?njih ?asih nadzorovan s strani ra?unalnika. Nadzor poteka preko wastegate venti?ka, ki ga je nekdo ?e omenil. Prav tako informacije zbira "luftmesser" ki tako rad crkne pri VW motorjih. Krmili se predvsem potisni tlak, ki ga polnilnik proizvaja in kdaj, ozirma v katerem re?imu in pri katerih motornih vrtljajih ga proizvaja.

 

Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine.

 

Tko nekako.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne samo vaste gate,

zmogljivej?i dizli majo turbine z variabilno geometrijo statorskih lopatic..

 

Spremenljivk za ?telat torej dost..

Pa za z.ebat tud.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Preprogramiranje turbine torej pomeni preprogramiranje krmilne elektronike delovanja turbine.

 

Ho?em re?i, da bi bilo bolje, ?e bi napisali, "preprogramiranje krmilnega ra?unalnika" ker meni, ki sem ?e dr?al turbino v rokah se mi zdi izraz "preprogramiranje turbine" res hecno. :D

 

@Mrau?k M?k: Wastegate so kot ime pove vratca, ki spu??ajo nekaj kar je odve?. Ko turbina dose?e dolo?en tlak se tale wastegate odpre in odve?ne izpu?ne pline spu??a direkt v avspuh in ne preko vetrnic od turbine.

Objavljena slika

Na zgornji slikci se to?no vidi tisti solenoid, ki regulira wastegate. Ko pritisk v solenoidu dose?e dolo?eno mejo le-ta solenoid potisne pal?ko, ki odpre wastegate vratca. To so tale okrogla vratca na spodnji sliki.

Objavljena slika

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, sem vam dol?an rezultat avtocestnega "testa" svoje "reprogramirane turbine". V?eraj sem se vra?al sam iz Splita po AC in je bila primerna prilika za test tega popravka in sicer?njih zmogljivosti.

Meni se res zdi, da avto sedaj bolje vle?e, sploh med 1500 in 2000 obrati, tiste majhne zakasnitve pri pospe?evanju v ?esti prestavi na avtocesti pa ni ve?. Ko pohodi?, takoj potegne :bravo:

Sicer pa je ?lo stalno med 150 in 180 km/h, poraba 7,7l/100km (v tej smeri je poraba vsaj za pol litra ve?ja, ker je ve?inoma malo v klanec), klima je delala na polno, avto pa skoraj prazen. V Ljubljani sem bil v 4 urah in pol.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Jaz sem bil jeseni, ker so jih nekaj vpoklicali. Ampak imam motor s 143 konjev. Po reprogramiranju se ne pozna ni?. Do 2000 rpm ne vle?e. Jutri grem po?ipat tako kot je treba. ;)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.