Skoči na vsebino

Pritozbe - nezadovoljstva


jures

Priporočeno sporočilo

No saj o?itno so vsi servisi podobni. Danes sem ?el ?e po 4. cin?pulo za ?kodo na original servis. Ko sem rekel kaj rabim, da to tisto kar ponavadi tako rado gre se je naredil ?eha (?eh-?koda :P ) ?e?, da to pa ne crkuje, da zelo redko. Res zanimivo, o?itno mi prijatelj, ki dela na ?koda servisu la?e, da jih pogosto menjavajo in, da ko gre ena menjajo kar vse ?tiri. To, da je za?ela spu??ati olje in vodo je kar presli?al pa mi je spet taisti mehanik povedal, da je to ?e ena izmed "serijskih" napak, ki so zelo pogoste in je potrebno nekaj s?arati spodaj kaj to?no bom ?e izvedel... Je pa res, da jim je te?ko, ko uleti? tja in jim pojamra?, da avto, ki so ti ga prodali le ni brezhiben. Ko je mami rekla, da smo prej?nji avto kupili 4 leta star in nam je slu?il 10 let brez te?av je tip izjavil: "Ja to so pa? ti novi avti imajo ve? elektornike, pride zraven, saj kaka cin?pula pa to ni problem". ?zmeden? Ni problem seveda ne, da ti za?ne nekje u 3pm delati po treh medtem, ko 14 let star Japonc z enako veliko elektronike dela brez te?av. :whatever: Mah u3pm. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Mislim, da bo treba takele prito?be dajat ?e MMS-ju v vednost. Naslednja in?tanca je Avstrija al pa direkt Japoncem v Hiro?imo...

 

Ne pomaga ni?.Jaz sem pisal,ko mi niso popravili stvari v garanciji samemu g.?vanutu in to parkrat in so padale same mo?ne-kot,da nisem ?e nikoli videl motorja od avta.Ena je bila bolj lesena kot druga. :(

 

Pisal sem tudi v Avstrijo,kjer pa verjetno taka po?ta roma direktno v Recycle Bin. :bravo:

Tudi mene malo skrbi,kak?na znamka avtomobila bo moja naslednja-prav zaradi servisa. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ker odprl temo, ker se zna zgodit da se bo polnila - mogoce lahko admini vrzejo vse dosedanje notri, tu je moja, ki jo jutri dobi A-Cosmos!

 

Za: A-Cosmos d.d.

Celov?ka 182

 

1000 Ljubljana

Zadeva: Neprimeren odnos do stranke

Spo?tovani,

 

na vas se obra?am s tem dopisom, ker me je razjezil va? odnos na podlagi mojega obiska servisa v va?em podjetju meseca junija letos.

V servisu sem se oglasil z Mazdo Xedos 6 (GO M4-438), z eno samo ?eljo ? preveriti napako v?iga preko testerja v namen ugotovitve vzroka dolgega v?iga avtomobila. Gre namre? za starej?i avto, ki ima tudi ?e starej?i tip konektorja diagnostike.

 

Va?i serviserji so se samoiniciativno (brez diagnoze) odlo?ili, da bodo v avto posegli in obnovili del v?igalnega dela motorja, v kar sem privolil ker sem dobil zagotovilo, da je to vzrok napake in bo odpravljen. Zato sem od?el domov z avtobusom, ker sem bil nepripravljen na to, vendar v upanju da bo vozilo popravljeno.

 

Naslednji dan se je izkazalo, da napaka ?e vedno ostaja in da vzrok ni bil del, ki je bil v popravilu. Zatorej je g. Oliver sam predlagal, da pla?ilo ni bilo potrebno in mi predal vozilo (?e vedno s problemom na v?igu). Od?el sem brez pripomb, kajti vkolikor bi odkrili in odpravili napako bi bil ?e bolj zadovoljen, vendar je korekten odnos prevzema vozila odtehtal tudi to, da sem zopet pri?el iz Kranja z avtobusom.

 

In potem se je zgodilo, kak teden kasneje me g.Oliver pokli?e ?e sem re?il problem v?iga ? takrat sem ga ?e in to sam, nato pa me obvesti, da je v ?asu servisa Mazde Xedos 6 nastal stro?ek 80,00?, katerega me prosi poravnati.

Tu pa mi je prekipelo, kako lahko nek profesionalen in poobla??eni servis ob predaji vozila na kateremu va?a ekipa ni uspela odpraviti napake, katere nisem zahteval sam izjavi da pla?ilo ni potrebno, kasneje pa pokli?e da je? Naj spomnim, da sem zahteval diagnostiko, napako pa je poizku?ala odpraviti va?a ekipa samoiniciativno. ?e ve?, ob predaji vozila ste mi osebno dejali, da pla?ilo ni potrebno, ker niste uspeli odpraviti napake....

 

V telefonskem pogovoru, sem g. Oliverju zatrdil da bom pri?el pla?ati ra?un, vendar nisem utegnil zaradi zasedenosti, ?eprav sem se nekajkrat peljal mimo vas. In zato sem danes dobil ra?un po po?ti. Res lepo od vas, da tako skrbite za va?e stranke.

Tukaj ne gre za znesek ra?una, ampak za va? odnos, kot sem rekel imam namen ra?un pla?ati, in ga tudi sem ? prilagam potrdilo. Moj namen pla?ati ta ra?un osebno v va?em salonu pa je bil, da vam tudi osebno povem, da je to moj zadnji obisk v va?em salonu, a ker vam je ljub?a po?ta vam odgovarjam na ta na?in.

Ta dopis bo tudi viden ostalim Mazda uporabnikom, saj ugotavljamo v na?i ?e kar veliki skupnosti, da Mazda izgublja ugled zaradi slovenskih zastopnikov, ki jim je 1? ljub?i od odnosa s stranko, saj je prav ta moja izku?nja le ena izmed mnogih, ki jo prebiramo.

 

Hvala za razumevanje

 

Tudi na Vipavskem koncu je pribli?no enako! Jast moje mazde nikol nebom peljal na servis ker ma Avto Rent uro 35?!!! in da bi mi menjali olje... :whatever: raj?i si ga sam! fotr pa ma mazdo 3 pa je peljal samo na prvi redni servis! drugega bi moral pla?ati okoli 250? in tretjega pa 650?! pa je raj?i obdr?al denar pa smo raj?i peljali h prijatelju ki se ukvarja z servisiranjem japonskih vozil!

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko prebiram te poste, lahko re?em, da sem tak?ne ali druga?ne trenutke do?ivel tudi sam, ne pri poobla??enih mazda serviserjih ampak pri splo?nih serviserjih in poobla??enih serviserjih za druge znamke vozil.

Moj nasvet: ?e je le mogo?e si najdite mehanika, kateremu lahko zaupate in vam dovoli, da stojite zraven, ko popravlja va? avto oz. v prostem ?asu servisira - fu?a! Je res, da vam to vzame kr nekaj ?asa, ampak potem to?no ve? kaj ima? v vozilo in kako ima? narejeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko prebiram te poste, lahko re?em, da sem tak?ne ali druga?ne trenutke do?ivel tudi sam, ne pri poobla??enih mazda serviserjih ampak pri splo?nih serviserjih in poobla??enih serviserjih za druge znamke vozil.

Moj nasvet: ?e je le mogo?e si najdite mehanika, kateremu lahko zaupate in vam dovoli, da stojite zraven, ko popravlja va? avto oz. v prostem ?asu servisira - fu?a! Je res, da vam to vzame kr nekaj ?asa, ampak potem to?no ve? kaj ima? v vozilo in kako ima? narejeno.

 

 

to ima? prav! samo je zelo malo takih mehanikov ki ti pustijo gledati kako ono "?arajo" po motorju! ?lovek rata ?iv?en ?e ga gleda? me ddelom!

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to ima? prav! samo je zelo malo takih mehanikov ki ti pustijo gledati kako ono "?arajo" po motorju! ?lovek rata ?iv?en ?e ga gleda? me ddelom!

 

Ni panike men lahko tud pomagate vmes, a ne Jures & Uklopko ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko povem ?e primer, ki se mi je zgodil, ko je ata ?e vozu Vektro in smo jo vozil na Dolgi most, JAN-MAR servis, no pa potem sem se moral nekako ?e primajat s tega servisa do centra LJ - slu?be pa?.

 

Pa mu te?im, da se mi ne ljubi na bus, pa u centr, pa potem spet z busom do servisa, da raj?i po?akam, magari urco, pa je to to, pa se odpelem. Pa mi tip zatrjuje, da si bodo pa oni poleg rednga servisa, temeljito pregledali voz, preveril "boga in pol", da to zna tut 3 urce trajat in naj grem kar na bus in da mi ne bo ?al, ker bodo to u?timal tipi-topi :P

 

Realnost pa je bla mal drga?na; takoj so odpelal avto v delavnico, jaz pa sem imel ravno malo dalj?i telefonski pogovor med tem, pa sem bil na drugi strani ceste od delavnice in ko zaklju?im debato (dobrih 20 minut), se ?elim ravno odpravit ene par 100 m oddaljeni avtobusni postaji, a glej ga zlomka - teta Vectra je ?e fertig, odpeljana ven na parking. Ampak okej sem reku, no grem jaz na bus (noben me ni vidu da sm zunej opazoval situacijo), pa se bom vrnu, pa da vidm kak bo ra?un.

 

Se vrnem po 16h po avto, mi izro?ijo ra?un - samo gledam, vpra?am ?e so mel velik dela in mi pravjo, da so vse preveril, da so se res potrudil in da zdej vse ?tima; dela je bilo 2,5 ure. V tistem se pa razpizdim, povem, do minute natan?no kdaj je ?el voz noter in kdaj ven ter da sem te aktivnosti spremlju neposredno, da zdej pa dost heca. No una teta na kassi je za?ela neki jecljat, pa enga klicat, pol je un zjecljal, da so o?itno zame?ali ra?un z neko Astro ki se je isto?asno delala v servisu, pa take so mi za?eli streljat, jojojoj :P

 

Ampak potem sem jih pa spet na drug na?in zahaklu - zakaj mi pa niso potem vseh teh klju?nih to?k preverli ?e vse ?tima, ker v 20 minutah dvomim da bi zneslo, no pol je blo ?e neki jecljanja, da so mel ful dela, pa da se magari drugi? to vse se?tima (katastrofa).

 

Od omenjenega dne ta Opel ni ve? vidu uradnega servisa, pa je deloval zelo lepo do 220 kkm, ko je ?el od hi?e, verjetno se ?e danes okol vozjaka! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni panike men lahko tud pomagate vmes, a ne Jures & Uklopko ? :D

 

 

pole ni panike ?e ti lahko pomagajo/pomagamo :D

 

Lahko povem ?e primer, ki se mi je zgodil, ko je ata ?e vozu Vektro in smo jo vozil na Dolgi most, JAN-MAR servis, no pa potem sem se moral nekako ?e primajat s tega servisa do centra LJ - slu?be pa?.

 

Pa mu te?im, da se mi ne ljubi na bus, pa u centr, pa potem spet z busom do servisa, da raj?i po?akam, magari urco, pa je to to, pa se odpelem. Pa mi tip zatrjuje, da si bodo pa oni poleg rednga servisa, temeljito pregledali voz, preveril "boga in pol", da to zna tut 3 urce trajat in naj grem kar na bus in da mi ne bo ?al, ker bodo to u?timal tipi-topi :P

 

Realnost pa je bla mal drga?na; takoj so odpelal avto v delavnico, jaz pa sem imel ravno malo dalj?i telefonski pogovor med tem, pa sem bil na drugi strani ceste od delavnice in ko zaklju?im debato (dobrih 20 minut), se ?elim ravno odpravit ene par 100 m oddaljeni avtobusni postaji, a glej ga zlomka - teta Vectra je ?e fertig, odpeljana ven na parking. Ampak okej sem reku, no grem jaz na bus (noben me ni vidu da sm zunej opazoval situacijo), pa se bom vrnu, pa da vidm kak bo ra?un.

 

Se vrnem po 16h po avto, mi izro?ijo ra?un - samo gledam, vpra?am ?e so mel velik dela in mi pravjo, da so vse preveril, da so se res potrudil in da zdej vse ?tima; dela je bilo 2,5 ure. V tistem se pa razpizdim, povem, do minute natan?no kdaj je ?el voz noter in kdaj ven ter da sem te aktivnosti spremlju neposredno, da zdej pa dost heca. No una teta na kassi je za?ela neki jecljat, pa enga klicat, pol je un zjecljal, da so o?itno zame?ali ra?un z neko Astro ki se je isto?asno delala v servisu, pa take so mi za?eli streljat, jojojoj :P

 

Ampak potem sem jih pa spet na drug na?in zahaklu - zakaj mi pa niso potem vseh teh klju?nih to?k preverli ?e vse ?tima, ker v 20 minutah dvomim da bi zneslo, no pol je blo ?e neki jecljanja, da so mel ful dela, pa da se magari drugi? to vse se?tima (katastrofa).

 

Od omenjenega dne ta Opel ni ve? vidu uradnega servisa, pa je deloval zelo lepo do 220 kkm, ko je ?el od hi?e, verjetno se ?e danes okol vozjaka! :)

 

 

haha! dobr si ga zajebu!! mislim da tevi serviserji si preve? upajo! cene majo nabite ko hudi? pa ne naredijo ni?! sem sli?al od enega kolega ko ima Peugeot 407 pa je ?el na servis ko mu je ?la ?arnica! avto ?e pod garancijo! pa je bil lih tiskrat na praksi vajenec pa so njemu dali za zaklju?no nalogo zamenjati ?arnico! in pri 407 je zelo te?ko menjati ?arnico! ?e sami mehaniki jo skoraj da neznajo, kaj pa ?ele vajenec! majster je rabil zelo dolgo ?asa prej ko je zamenjal ?arnico in ?e so mu pri?li pomagat mentorji! na konci se je kolega razpizdil in jim povedal svoje! in tudi v knjigo prito?b se j vpisal ?eprav ni? ne pomaga! ra?un pa je vselih pla?al pa so mu ra?unali vse ure...!

Ni va?no al je od mazde servis, od pegueota, opla, bmw-ja,.... vsi so en kurac vredni! cene nabite do neba in pol te ?e dobesedno "jebajo v glavo"! se opravi?ujem izrazu!

ZOOM-ZOOM
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni panike men lahko tud pomagate vmes, a ne Jures & Uklopko ? :D

 

Dokler je na voljo internet znamo vse....(ko pa zgine mobitel signal je pa panika)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler si pri Yavaryeju ne rabi? mobitel signala :bravo:

 

Sej ga nima!!!!!! glede plonkanja je pa sam sel gledat na net.... :blush: mi2 z uklopkotom sva se vsaj pametna delala in mazala roke.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Update na pritozbi.

Dobil klic od direktorja AC Cosmos, ki bo zadevo preu?il, ko se Oliver vrne drug teden - po?teno.

 

Naslednja zadeva - o?itno v Sloveniji ne gre druga?e kot 'to ni moj problem' in se je treba bunit.

Kot je razvidno Thule vpoklicuje nevarne prtlja?nike, med katerim je tudi moj za CX-7:

 

http://www.thulegroup.com/en/Product-Recal...Ruckrufaktion3/

 

pa ne samo to pozorni bodite na Mazde:

MAZDA 3, 4-dr Sedan, 04-

MAZDA 3, 5-dr Hatchback, 04-

MAZDA Axela, 4-dr Sedan, 04- (JPN)

MAZDA Axela, 5-dr Hatchback, 04- (JPN)

MAZDA 6 (Mk I), 4-dr Sedan, 02-04, 05-07

MAZDA 6 (Mk I), 5-dr Hatchback, 02-04, 05-07

MAZDA Atenza (Mk I), 4-dr Sedan, 02-07(JPN)

MAZDA Atenza (Mk I), 5-dr Hatchback, 02-07 (JPN)

MAZDA CX7, 5-dr SUV, 06-

MAZDA CX9, 5-dr SUV, 07-

MAZDA Demio, 5-dr Hatchback, 07-

MAZDA Mazda 2, 5-dr Hatchback, 07-

MAZDA CX7, 5-dr SUV, 06-

MAZDA 6 (Mk.II.), 5-dr Hatchback, 08-

MAZDA 6 (Mk.II.), 4-dr Sedan, 08-

MAZDA Atenza (Mk II.), 5-dr Hatchback, 08-

MAZDA Atenza (Mk II), 4-dr Sedan, 08-

 

No na linku ne more lep?e pisati:

: Kam se obrnem, za zamenjavo vijakov ?

O. Prosimo Vas, da takoj prenehate uporabljati Va? stre?ni prtlja?nik in ga snamete s strehe. Vijake vrnite va?emu Thule prodajalcu, ki bo za Vas naro?il ustrezne vijake pri Thule. Vijake lahko preverite tudi s pregledom barve vijakov. ?RNI vijaki so NEUSTREZNI in srebrni vijaki so ustrezni. V primeru, da je Va? prodajalec dale?, uporabite »CONTACT FORM« na tej spletni strani in dobili boste ustrezne vijake neposredno iz Nem?ije z oddelka za stike s kupci.

 

Danes grem na FUX d.o.o. iz Kranja in na licu mesta dobim odgovor:

Mi ne menjamo, preko spletne strani je treba naro?iti nove vijake, to je vse.

Povem, da je navedeno, da se vrne izdelek prodajalcu, pa ?e enkrat, ne mi ne menjamo...

 

Samo da se proda, potem pa jih BK.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zanimivo Jures.... stvari ?al niso cveto?e v teh podalpskih krajih. Osebno sem imel zelo dobre izku?nje z biv?o Gamo v BTC... vedno korekten odnos, vedno BP.... je pa res, da sem jih prvi? obiskal v dru?bi Labija.... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.... je pa res, da sem jih prvi? obiskal v dru?bi Labija.... :aaaaa:

 

To je kategorija VIP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je kategorija VIP

 

:bravo:

 

 

Jaz tudi dosedaj nisem imel problemov z Gamo... So se pa obcutno poslabsali, odkar jih je prevzel A Cosmos :( ... Predvsem mi ni vsec, da je ponavadi vedno ko se tam oglasim, za pultom kaksen "nov" nepoznan :) ... Ponavadi poskusam priti takrat, ko je prisoten Majes ... Sicer zaenkrat nobenih problemov... razen rednih servisov... se ene 2.000 km in me caka servis na 40.000 km ... Upam, da bo se naprej vse brez problemov ... :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K ?e usi jamrate, bom pa ?e jz mal :D

 

Sicer ?lo se je za oljno ?rpalko za mx5, kli?em na servis Mo?nik, in glede na to da je avto uvo?en iz amerike ne klapajo ?tevilke ?asije. Dobim odgovor da oni tega ne morjo zrihtat/naro?it, ker niso sigurni da je ?rpalka enaka.....ja halo, sej valda niso delal motorjev za vsako 'dr?avo' posebej. Nekje sem potem dobil tel. ?tevilko Mazdine tehni?ne pomo?i, kjer mi je gospod povedal da je stvar sigurno enaka, ter kako da na servisu tega ne vedo. Kli?em ?e enkrat Mo?nika, kjer mi spet zatrjuje da niso sigurni ?e je ?rpalka enaka, ter da jo nemorejo vrnit v skladi??e ?e jo naro?ijo. Ko sem jih nekako le prepri?al da so naro?ili, sem jo dobil naslednji dan, pa ?e toliko so se potrudili da bi jo lahko vrnil ?e nebi ustrezala.....mislim prej se pa tega ne da povedat, pa sej sploh ne pa?e, itd.... Ko sem prevzel ?rpalko sem naro?il ?e o-ring (tesnilo) v?igalne tuljave in sem dobil zagotovilo da bodo takoj naro?ili. Pa jih kli?em ?ez nekaj dni, ?e so robo ?e dobili, nobeden ni vedel za kaj se sploh gre. Naro?im zadevo ?e enkrat, in mi pravi gospod ki je zadol?en za dele naj pokli?em ?ez pol ure da bo preveril. Kli?em ?ez slabo uro; ja ?e nismo mel ?asa, mamo ful gu?vo, pokli?te ?ez kak?no uro. Kli?em ?ez uro, ?e vedno ni vedel kaj mora sploh naro?it...

 

Sej ko se je ?lo za ?rpalko ni blo problema, ker zadeva ni lih poceni, ko pa se gre za neko tesnilo ki ne stane ve? kot 5? jih pa boli kurac, pardon izrazu.

 

Tako da dejte povedat na kater servis, skladi??e se obrnit da zadevo dobim.

 

Moji avti pa tako ali tako ne vidijo uradnih servisov, ker vem kako se tam dela (nekaj kolegov je mehanikov na razli?nih servisih)

 

Tako da moj nasvet; najbolje da sam naredi? servis, oziroma pelje? k nekomu ki ga dobro pozna?

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po branju foruma bi rekel,d a je problem ze takoj na zacetku tvojega posta... in se zacne s crko "M" (pa ni Mazda :bravo: )

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K ?e usi jamrate, bom pa ?e jz mal :D

 

Sicer ?lo se je za oljno ?rpalko za mx5, kli?em na servis Mo?nik, in glede na to da je avto uvo?en iz amerike ne klapajo ?tevilke ?asije. Dobim odgovor da oni tega ne morjo zrihtat/naro?it, ker niso sigurni da je ?rpalka enaka.....ja halo, sej valda niso delal motorjev za vsako 'dr?avo' posebej. Nekje sem potem dobil tel. ?tevilko Mazdine tehni?ne pomo?i, kjer mi je gospod povedal da je stvar sigurno enaka, ter kako da na servisu tega ne vedo. Kli?em ?e enkrat Mo?nika, kjer mi spet zatrjuje da niso sigurni ?e je ?rpalka enaka, ter da jo nemorejo vrnit v skladi??e ?e jo naro?ijo. Ko sem jih nekako le prepri?al da so naro?ili, sem jo dobil naslednji dan, pa ?e toliko so se potrudili da bi jo lahko vrnil ?e nebi ustrezala.....mislim prej se pa tega ne da povedat, pa sej sploh ne pa?e, itd.... Ko sem prevzel ?rpalko sem naro?il ?e o-ring (tesnilo) v?igalne tuljave in sem dobil zagotovilo da bodo takoj naro?ili. Pa jih kli?em ?ez nekaj dni, ?e so robo ?e dobili, nobeden ni vedel za kaj se sploh gre. Naro?im zadevo ?e enkrat, in mi pravi gospod ki je zadol?en za dele naj pokli?em ?ez pol ure da bo preveril. Kli?em ?ez slabo uro; ja ?e nismo mel ?asa, mamo ful gu?vo, pokli?te ?ez kak?no uro. Kli?em ?ez uro, ?e vedno ni vedel kaj mora sploh naro?it...

 

Sej ko se je ?lo za ?rpalko ni blo problema, ker zadeva ni lih poceni, ko pa se gre za neko tesnilo ki ne stane ve? kot 5? jih pa boli kurac, pardon izrazu.

 

Tako da dejte povedat na kater servis, skladi??e se obrnit da zadevo dobim.

 

Moji avti pa tako ali tako ne vidijo uradnih servisov, ker vem kako se tam dela (nekaj kolegov je mehanikov na razli?nih servisih)

 

Tako da moj nasvet; najbolje da sam naredi? servis, oziroma pelje? k nekomu ki ga dobro pozna?

 

Samo servis zamenjaj, nic drugega. Drugace ima pa uporabnik Mitja oglas za dele teh avtov tukaj, sigurno se kaj najde - poglej pod oglasi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah o-ringa rabljenega nekak ne mislim dajat na avto ane :P

 

Dej dimezije, pa ti ga zrihtam tik-tak.

Izogibaj se M servisa !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dej dimezije, pa ti ga zrihtam tik-tak.

Izogibaj se M servisa !

 

 

jebote... tak na velko si mu napisal, da skoraj nisem videl...

 

SIZE 4 is enough ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 10 mesecev kasneje...

V glavnem drugi? sem imel opravek z Gama servisom v BTC, in re?em lahko da je vse ?e hitreje re?eno kot ti obljubijo.

Skratka ?e bi bli vsi servisi taki, pol bi bil to raj za nas uporabnike.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.