Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Mazde 5 CD 110, letnik 2007. 20. 8. 2009 sem imel avto na rednem servisu 100.000 km (prevo?enih 99500 - ?e v garanciji) pri poobla??enem serviserju Autorent d. o. o. Nova Gorica, kjer naj bi mi opravili klasi?en servis. Avto sem oddal ob 9.15, ra?un je bil pla?an ob 11.51, to pomeni, da je celoten servis trajal 2 uri in 36 minut. Na ra?unu, ki sem ga dobil izstavljenega, so za storitev delo obra?unane 4 ure x 24 ?. Celoten znesek servisa je bil 380 ?. Poleg tega je bil sam servis o?itno opravljen zelo nestrokovno oz. povr?no, saj sem naslednji dan, torej 21. 8. moral peljati avto urgento k mehaniku, kjer je bilo ugotovljeno, da imam uni?ena oba zadnja amortizerja.

 

Prosim za nasvete, kaj narediti.

 

 

Hvala.

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem lastnik Mazde 5 CD 110, letnik 2007. 20. 8. 2009 sem imel avto na rednem servisu 100.000 km (prevo?enih 99500 - ?e v garanciji) pri poobla??enem serviserju Autorent d. o. o. Nova Gorica, kjer naj bi mi opravili klasi?en servis. Avto sem oddal ob 9.15, ra?un je bil pla?an ob 11.51, to pomeni, da je celoten servis trajal 2 uri in 36 minut. Na ra?unu, ki sem ga dobil izstavljenega, so za storitev delo obra?unane 4 ure x 24 ?. Celoten znesek servisa je bil 380 ?. Poleg tega je bil sam servis o?itno opravljen zelo nestrokovno oz. povr?no, saj sem naslednji dan, torej 21. 8. moral peljati avto urgento k mehaniku, kjer je bilo ugotovljeno, da imam uni?ena oba zadnja amortizerja.

 

Prosim za nasvete, kaj narediti.

Hvala.

 

pa kaj so ti jih na servisu uni?ili ali pa pri "servisiranju" niso ugotovili,da so slabi? ?zmeden?

 

 

Napisano

Jaz sem ?e velikokrat tu napisal da je Auto Rent najdrazji servis v Evropi. Lepo pojdi nazaj in se prito?i - druga?e povej da samo ?akamo tukaj na take novice in ni nas malo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.